Hakken , nee
Maar de saphh collectie hangt bijna volledig in mijn kast.
Vind mezelf sowieso al :sick: en als ik dan nog een beetje flatterende bh aan heb vind ik wel een prettig gevoel.
Heb rode, witte en een aantal zwarte varianten. En oja, ze hebben dus ook strings in maat olifant :dance:
Ik vind het 80 c gedeelte wel aardig ok, en mocht ik dan een keer bukken en er is een bandje te zien, komt daar zelfs een gevoel bij dat lijkt op je sexy voelen :oops: :lol:
@marloes vip wrote:
Whaha kunnen die wel slapen dan Faizaa, als jij door het huis heen draaft op je hakken?
Ik heb wel laarzen waarvan drie paar met hakjes. Maar ik draag toch meestal de platte laarzen of met weer zoals vandaag mijn roze kaplaarzen.
Gek genoeg wel… :mrgreen:
@Reat wrote:
mocht ik dan een keer bukken en er is een bandje te zien, komt daar zelfs een gevoel bij dat lijkt op je sexy voelen :oops: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hebben ze ook boxers van Sapph…
Ik heb weer niks met strings… :shifty:
Ik heb een stuk of… 6 misschien… van deze… Sloggi Hot Hips…
Lekkerrrr… en je ziet ze niet onder kleding… :inlove:
Ik loop altijd op hakken, ook tijdens mijn 3 zwangerschappen. Ik kreeg wel heeeeeeeel vaak opmerkingen dat het slecht voor me was. Nou goed ik weet niet beter en ik vind het fijn, ik heb eens ballerinas geprobeerd maar mijn hakken zitten toch fijner:)
Ik draag ook altijd veel maskara en lipgloss, ik ben altijd heel verzorgd. Ik heb net 2 mnd geleden mijn pasgeboren dochtertje verloren en al die slonzige moeders op de school van mijn 2 andere dochters vinden het heel raar dat ik er zo verzorgd uitzie. Ik krijg heel vaak van die rare opmerkingen erover. Mensen kijken alleen maar naar de buitenkant ze weten niet hoe ik me van binnen voel.
Ik bemoei me ook niet met al die vrouwen die zich zo laten hangen dus wie geeft hun dat recht om mij te beoordelen…
Hier geen make-up
geen hoge hakken
ongeverfde haren met grijze draadjes her en der
korte rokjes draag ik niet
ben gewoon zo als ik ben en vind de meeste mensen het mooist als ze puur natuur zijn (wel een scheermes onder de armen, over de benen en de bikinilijn hoor, puur natuur heeft zijn grenzen :mrgreen:)
Ben er gewoon het type niet voor om op hakken te paraderen, ben net een paard in galop, make-up geeft uitslag en haarverf geeft jeuk, en met een korte rok aan kan ik niet fietsen zonder dat iedereen tegen mijn (degelijk hema)slip aan kijkt.
Vind juist die verschillen van mensen zo leuk, de een opgemaakt als een kerstboom en de ander die juist wel in die jogginsbroek naar buiten gaat, ik heb overigens geen joggingsbroek dus dat scheelt weer.
Een decollete, daar zie je mij dus echt niet mee. Dat vind ik dus ordinair en helemaal met zo’n draadjesbeha van die marlies huppeldepup, die dan boven de kleding uit komt. Wat nog erger is dat is van die oudere dames die een rimpeldecollete die zonnebankbruin is er in proppen. Ik hou van iets wat de boel bedekt en waar ik gewoon een hemd in aan kan.
Ja hoor. Kom ik over als driehonderd? :mrgreen:
Haha ik lig dubbel hier. Ben pas 32 jaar, maar heb al twee keer een longontsteking gehad, drie weken geleden nog bronchitis gehad en hele zwakke longen dus daar moet ik geen kou op hebben.
Mijn borsten waren ooit mooi strak, stevig en maat 70E, nu, na drie kinderen waarvan jongste ruim 21 maanden borstvoeding heeft gehad is de stevigheid er uit. Heb nu een hele degelijke lichtblauwe beha aan, om te voorkomen dat ik een blauw oog krijg als ik over een verkeersdrempel fiets.
Whahaha kijken of het gaat wiebelen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Whaha kunnen die wel slapen dan Faizaa, als jij door het huis heen draaft op je hakken?
Ik heb wel laarzen waarvan drie paar met hakjes. Maar ik draag toch meestal de platte laarzen of met weer zoals vandaag mijn roze kaplaarzen.
Ik heb ook niets met strings. Ze zitten niet lekker en waarom een kledingstuk aan trekken als het toch niets bedekt?