Hoge Hakken

Na aanleiding van het Topic voor Ruud.



Ik loop altijd op hakken en ook met regelmaat op stiletto’s van 10cm en hoger. Wordt dan vaak raar aan gekeken als ik met mijn kleine in bv de supermarkt loop. Ik ben een type dat altijd make-up draagt. Niet altijd veel. Maar wel graag op getut rondloopt.

Zijn er nog meer mama’s die rustig op stiletto’s de boodschappen gaan halen?

Moet er bij zeggen dat ik in het laatste jaar een echte schoenen met heeeele hoge hak tick heb ontwikkeld.



x lawaaipapegaai

nope, loop het liefst op mijn nikes… ik kan dan ook niet op hakken lopen hahahah (knieprobleempje)

Ik zou het graag willen kunnen, maar helaas.

Ik ben niet gemaakt om op hakken te lopen :frowning:

Hoge hakken draag ik in bed…

Soms als ik avondje uit ga weleens hakjes… maar geen 10 cm…

Nikes draag ik alleen in de sportschool…

Of als ik ga wandelen met de honden van mn zus…



Ik draag graag platte laarzen s’winters en platte schoentjes s’zomers…

Stiletto’s niet, maar ik heb meestal wel redelijke hakken aan.



Ik ben nog geen mama, maar ik moet ook gewoon de wekelijkse boodschappen doen :wink:





Beetje raar als je daarop aangekeken wordt, toch? :think:

ik heb hakken graag hoog. Alleen was ik afgelopen jaar zwanger en nu zit ik aan de gehaakte uggs :oops:

Maar het wil bijna weer helemaal :dance: mensen zeggen altijd: lydia komt er aan! Klik klak klik klak :lol:

hahahahhahahah Faizaa hoge hakken in bed. Zo ben ik idd aan de eerste stiletto’s gekomen hahahah. Maar inmiddels loop ik er dus veel vaker op.

Lopen op die krengen moet je wel leren om dat een beetje elegant te kunnen hahahah.



Werd een paar maanden geleden er op aangesproken door een persoon hier in het park toen er een festival was. Hij/Zij gaf les in het lopen op hakken en gaf me een compliment dat ik er zo mooi op liep :oops:



x

Ik heb dus mn hakjes laten vervangen… was duur! en zo slijten zo snel… dus nu ijzeren hakjes… (schoenmaker had mij de rubberhakjes prijs gerekend :inlove: ) Scheelt enorm maar ik ben nu ook Fai klik klak klik klak… Vind t vreselijk… :oops: Dus ga ze dr waarschijnlijk weer onderuit halen… :mrgreen:

Hakken??? Wasdah??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Hier geen hogere hakken als 2cm, ik kan er echt niet op lopen en ik heb werk waar ik heel veel in moet lopen en dat zou ik er echt niet mee trekken.

@Lawaaipapegaai wrote:

hahahahhahahah Faizaa hoge hakken in bed. Zo ben ik idd aan de eerste stiletto’s gekomen hahahah. Maar inmiddels loop ik er dus veel vaker op.

Lopen op die krengen moet je wel leren om dat een beetje elegant te kunnen hahahah.



Werd een paar maanden geleden er op aangesproken door een persoon hier in het park toen er een festival was. Hij/Zij gaf les in het lopen op hakken en gaf me een compliment dat ik er zo mooi op liep :oops:



x




Ik had ze afgelopen zaterdag aan… ik zei tegen mn vriendin… jeetje mn heupen wiegen… maar dat komt dus door die hakjes…

Ik vind het wel mooi hoor… een vrouw op mooie hakken…

Ik ben altijd blij dat ik uitglij… :silenced: :mrgreen:

Ik ga mn tik fout niet verbeteren hahaa, vond em grappig…

Maar ik bedoelde dus…



Ik ben altijd bang dat ik uitglij…

Heerlijk, gewoon lekker vrouwelijk :inlove: :inlove:

Hartje winter, ga ik voor minder vrouwelijk en ga ik echt voor Uggs :mrgreen:

hahahhahahah hij is leuk faizaa.



Ik ben idd wel eens onderuit gegaan. :oops:



Mensen vooral mannen kijken me vaak raar aan met die hakken. Heb van mezelf al een lengte van 1.83 en dan de hakken er nog bij en ik steek boven iedereen uit.

Ben in een homo bar al eens aan gekeken voor een travestiet ahahhahahahha…ze konden bijna niet zien dat ik een man was alleen door mijn lengte hahahahhahahahahahha.



x

Ik heb geen hakken van stiletto hoogte.

Ik heb 6 paar laarzen, waarvan 3 met hakken van rond de 4 a 5cm.

Die 3 met hakken draag ik eigenlijk altijd. De platte bijna niet.



Heb ook geen gympen of platte schoenen, behalve ballerina’s in de zomer. Wel 2 paar pumps

Ik vind ze erg mooi, maar ben er helaas ook geen kei in om op te lopen.

Draag ze ook nooit, dus vreemd is dat niet natuurlijk.





Ik draag laarzen met platte zool, ballerina’s, zilveren sneakers, etc.



Heb wel pumps, en zou ook graag laarzen met hakken willen.



Gister een cool enkellaarsje met hakjes aangehad, maar mijn maat was op, ggrr



Vind ze best leuk, zo voor erbij













Ik zou als ik het kon gerust op stilleto’s boodschappen doen. Heb ik echt lak aan.

Ik verzorg mezelf ook goed, en verbaas me soms juist over de joggingpak mama’s.

Soms zie ik dan al helemaal voor me wat een prachtige femme fatale er onder dat huispak en 13 in een dozijn platte schoenen zit.

Likje verf in het haar, schaar erdoorheen en wat klodders make-up en voilá.

Een prinses schuilt in iedere vrouw… :inlove:

Alleen niet iedereen weet dat, of wil daar moeite voor doen… :shifty:

Hakken… nee, ik heb er nooit op leren lopen.



Bovendien vind ik het geen gezicht als mensen ze wel dragen, maar er slecht op lopen… staat dan opees zo hoerig :oops:



ik zelf heb een redelijke lengte, en mijn man wat minder, dus ik blijf graag zo laag mogelijk :wink:

Ik kijk altijd heel erg jaloers naar vrouwen die goed op hoge hakken kunnen lopen.

Ik heb helaas enorme slechte knieen dus ik mag er nieteens op lopen, maar buiten dat ik kan er ook niet lopen.

Als ik op hakken hoger dan 5cm loop krijg ik pijn aan mijn voeten.

Joepie!



Ik heb ze toch!



Heb ze online kunnen vinden in mijn maat… :inlove:

Ik draag ook altijd hakken en het liefst redelijk hoge. Van de laarzen die ik nu heb begint de zool los te gaan (is al een keer een nieuwe zool onder gekomen), dus ben opzoek naar nieuwe, maar niet een heeft echt hoge hakken. Het hoeven geen stiletto’s te zijn, maar toch wel hoger dan het plaatje dat ik hier heb gezien.

Ik voel me gewoon vrouwelijker als ik ze aan heb en groter, want ben niet een van de grootsten (1.64m.)

Sportschoenen heb ik alleen met sporten aan en mijn platte laarzen heb ik bijna nooit aan.

Make-up draag ik bijna nooit, wel lippenstift als ik wegga, maar naar het werk en daags bijna nooit. Mijn collega zei laatst dat ik zo’n mooie huid heb dat ik geen make-up nodig heb :oops: Wel leuk om te horen natuurlijk :mrgreen:

Nee dan krijg ik ruzie met mijn fysio denk ik :think: :think:



Ik heb last van mijn knieen en rugklachten, dus geen mega hakken voor mij :naughty:



Af en toe een klein hakje wel!



Verder ook geen lagen make-up.

Beetje mascara en af en toe wat oogschaduw, meer niet.

Ook heel af en toe parfum, lang niet elke dag hoor.

Loop ook niet met de mode mee…

Nee ik zit gewoon niet zo inelkaar geloof ik…



Verder wel goed verzorgd hoor!! :wink:

Maar ik durf gelukkig wel zonder make-up de straat op (zo erg zie ik er nu ook weer niet uit :lol: :lol: :lol: )