Hoge Hakken

Ik vind hakken ook mooi, maar niet om boodschappen mee te doen.

Als je hakken aan hebt hoor je een beetje rustig te lopen, als je even door wilt stappen dan vind ik het niet zo’n mooi gezicht.

En boodschappen doen doe ik het liefst even snel met een flinke pas de winkel door en hop naar het volgende wat ik even snel moet doen.

Ik draag nooit schoenen meer met hoge hakken, vroeger wel toen ik 17-21 was, heb er kromme tenen en nog altijd last van mijn kuiten aan over gehouden. Dat waren overigens altijd laarzen met brede hoge hakken, nooit naaldhakken.

Ik zou eerlijk gezegd ook opkijken als ik iemand in de supermarkt zou zien lopen met zulke hakken, heel eerlijk he ik vind het lelijk en waaghalzerij… er hoeft ergens maar een richeltje te lopen, kiezelsteentjes te liggen enz. Volgens mij moet je echt nadenken bij elke stoeptegel/ trotoirband die je neemt. Niets voor mij, ik zou binnen de kortste keren mijn nek breken :mrgreen:

Vind het eerlijk gezegd ook een beetje ordinair staan. 8)

@Pitje27 wrote:

Heb voor jaren geleden wel eens op hakken gelopen…maar ben nog niet levensmoe, ik breek mijn nek nog een keer op die dingen. dus nee niet voor mij… vind het wel erg mooi hoor.

maar vlgs mij ben ik echt een huismus, gewone normale kleren geen rokjes tot boven de knie ofzo.

make-up gebruik ik amper… meestal als wij ergens heen gaan is het mijn standaard antwoord… oeps vergeten make up te doen. zegt vriendlief dat is niet nodig… moet alleen even achterhalen of dit positief of negatief is… :mrgreen:

Ach ik ben er tevreden mee

heb vandaag wel (even offtopic) een flinke decolate… kijken of vriendlief dit ook ziet… :wink:

dit had mijn antwoord kunnen zijn (inc. decollete) dat ik je maar gewoon even quote. :mrgreen:

@marloes vip wrote:

Een decollete, daar zie je mij dus echt niet mee. Dat vind ik dus ordinair en helemaal met zo’n draadjesbeha van die marlies huppeldepup, die dan boven de kleding uit komt. Wat nog erger is dat is van die oudere dames die een rimpeldecollete die zonnebankbruin is er in proppen. Ik hou van iets wat de boel bedekt en waar ik gewoon een hemd in aan kan.

ik vind ook dat je de bh niet moet zien hoor :snooty: … enne rimpeldecollete is heb nog niet hoor… ben nog maar 29… :mrgreen:

een hemd… tja dat heb ik alleen aan als een topje te wijd is.

maar in de winter voor de kou zou het kunnen.

mag ik vragen hou oud jij bent dan?

@Pitje27 wrote:

@marloes vip wrote:
Een decollete, daar zie je mij dus echt niet mee. Dat vind ik dus ordinair en helemaal met zo’n draadjesbeha van die marlies huppeldepup, die dan boven de kleding uit komt. Wat nog erger is dat is van die oudere dames die een rimpeldecollete die zonnebankbruin is er in proppen. Ik hou van iets wat de boel bedekt en waar ik gewoon een hemd in aan kan.

ik vind ook dat je de bh niet moet zien hoor :snooty: … enne rimpeldecollete is heb nog niet hoor… ben nog maar 29… :mrgreen:

een hemd… tja dat heb ik alleen aan als een topje te wijd is.

maar in de winter voor de kou zou het kunnen.

mag ik vragen hou oud jij bent dan?

Dat wilde ik ook vragen… klinkt nogal oubollig hoor…

Coltrui?

@marloes vip wrote:

Haha ik lig dubbel hier. Ben pas 32 jaar, maar heb al twee keer een longontsteking gehad, drie weken geleden nog bronchitis gehad en hele zwakke longen dus daar moet ik geen kou op hebben.

Mijn borsten waren ooit mooi strak, stevig en maat 70E, nu, na drie kinderen waarvan jongste ruim 21 maanden borstvoeding heeft gehad is de stevigheid er uit. Heb nu een hele degelijke lichtblauwe beha aan, om te voorkomen dat ik een blauw oog krijg als ik over een verkeersdrempel fiets.

haha blauw oog als je over een drempel fiets… sorry moest lachen toen ik het las…

maar nee snap het wel hoor, heb dit ook vaak dat je dan kou vat.

en ik heb zelf maar 2x 2 wkn bv kunnen geven dus zoveel stevigheid heb ik niet verloren… maar mijn cup is ook kleiner 80C

@marloes vip wrote:

Dat vind ik dus ook. En datzelfde beeld heb ik ook bij naaldhakken. Ik vind het niet mooi en eigenlijk gewoon goedkoop en ordinair. Maar dat is mijn mening, smaken verschillen.

@marloes vip wrote:

Haha ik lig dubbel hier. Ben pas 32 jaar, maar heb al twee keer een longontsteking gehad, drie weken geleden nog bronchitis gehad en hele zwakke longen dus daar moet ik geen kou op hebben.

Mijn borsten waren ooit mooi strak, stevig en maat 70E, nu, na drie kinderen waarvan jongste ruim 21 maanden borstvoeding heeft gehad is de stevigheid er uit. Heb nu een hele degelijke lichtblauwe beha aan, om te voorkomen dat ik een blauw oog krijg als ik over een verkeersdrempel fiets.

Dat van die blauwe ogen!! Whoe haha

Dat zeg ik ook altijd…

Maar een beetje deco mag hoor… hou alleen niet van die hele diepe gleuven… ben dan altijd genegid mijn kleingeld te pakken, erin te gooie en te gaan kijken of het gaat wiebelen… :wink: :mrgreen:

hahahahhahaha ik ben dus ordi hahahhahahah. Zit nu op de bank met mijn laarzen met naald hakken. zwarte legging panty kort spijkerrokje zwart shirtje met decollete en een saphh bh met bandjes die er boven uit komen.

Maar heb nog geen rimpel decollete en ben niet zonnebank bruin.

x

Schoenen met hakken zijn meestal zo mooi. Helaas kan ik er zelf niet op lopen (door mijn chronisch ontstoken enkel). Ik heb wel een paar laarzen (ik bedoel 3 paar) met een hakje van een paar cm.

en hier ook redelijk diep uitgesneden truitjes en topjes. (wel liefst zonder spleet want daar voel ik me een beetje te oud voor)

@juulke wrote:

@marloes vip wrote:

Dat vind ik dus ook. En datzelfde beeld heb ik ook bij naaldhakken. Ik vind het niet mooi en eigenlijk gewoon goedkoop en ordinair. Maar dat is mijn mening, smaken verschillen.

Maar dat ligt er toch ook net aan wie ze draagt of niet?

Ik bedoel hoog geblondeerd haar, roze lipstick en mini rok… ok…

Maar een mooie klassieke schoonheid met een net jurkje… vind ik toch wel anders… :inlove:

Bovendien is er ook nog een verschil in naaldhakken…

Je hebt die plastic gevalletjes… of en net leren schoentje… :inlove:

Vind je ze ALTIJD ordinair en goedkoop?

Ik vind beetje decolletee best mooi… beetje he… en dan wel de rest rustig… dus niet EN decolletee EN kort rokje…

Marlous… hier ook 2 kinderen en jarenlang BV… maar met een mooie BH valt het best mee met de rimpeltieten… :mrgreen: een beetje stevige BH en geen blauwe ogen tijdens drempels… :mrgreen: Ik moet ze ook de lucht in houden op die manier hoor… :silenced: :mrgreen:

Lawaaipapagaai… ik heb toevallig de sapph fortuny gezien… voor 25 euro… kon eerst niet geloven dat een BH van 25 euro goed zou zitten… maar dat doet ie wel… :inlove: mooie ‘volle’ borsten en die touwtjes zijn ook wel leuk… al moet ik wel even nadenken of ik ze wil laten zien…

Ik ga er morgen voor kijken… Livera heeft kortingggg… :mrgreen: en daar heb ik em gepast… :inlove:

Fai ik ben echt weg van saphh. Ik heb bv gegeven al was het niet heel lang en door het afvallen ben ik helaas ook een cup maatje kwijt maar die saphh bh’s zitten mooi en goed. En de prijs is ook leuk. Zit zelf op 80E dus heb een redelijk voorgevel. Maar die bh’s zitten echt super.

Mijn decollete is niet heel diep dat heb ik af en toe wel maar dan alleen met stappen en volgens de mensen om me heen niet ordi.

Heb gisteren een saphh bh gekocht rood met 3 bandjes die kruisen . Ik vind hem echt super en vriendlief ook dus dat scheelt.

x

@Lawaaipapegaai wrote:

Fai ik ben echt weg van saphh. Ik heb bv gegeven al was het niet heel lang en door het afvallen ben ik helaas ook een cup maatje kwijt maar die saphh bh’s zitten mooi en goed. En de prijs is ook leuk. Zit zelf op 80E dus heb een redelijk voorgevel. Maar die bh’s zitten echt super.

Mijn decollete is niet heel diep dat heb ik af en toe wel maar dan alleen met stappen en volgens de mensen om me heen niet ordi.

Heb gisteren een saphh bh gekocht rood met 3 bandjes die kruisen . Ik vind hem echt super en vriendlief ook dus dat scheelt.

x

Ik heb er 2 gezien die ik al leuk vind…

En idd ze zitten verdorie goed voor dat geld…

Ik heb 70 F… (hoeraaaaa, ik kwam van H… toen naar G… en nu sommige bh’s al een F) en hij maakt er weer wat van, mijn arme borsten… :inlove:

Ik ga morgen toch es kijken voor 2 bh’s van Sapph… leuk om te lezen dat je zo tevreden bent… Ik moet sowieso liefst voorgevormde hebben… anders hangen ze zo slap te wezen :silenced: :frowning:

Deze had ik gezien… simpel…

Die onderste heb ik daar ben ik mee begonnen om het zo maar te zeggen. Zit echt heerlijk.

Die heb ik ook nog in een bb ruitje met paars. Nu dus een rode en heb er nog een op verlanglijstje staan maar dat is een zonder bandjes.

x

@Lawaaipapegaai wrote:

Die onderste heb ik daar ben ik mee begonnen om het zo maar te zeggen. Zit echt heerlijk.

Die heb ik ook nog in een bb ruitje met paars. Nu dus een rode en heb er nog een op verlanglijstje staan maar dat is een zonder bandjes.

x

hahaha ja dat word dus ook mijn eerste… die heb ik dus gezien en gepast bij Livera… plus nu 20% korting… ga em misschien vanavond al halen, je hebt me enthousiast gemaakt… :mrgreen:

BB ruitje oh lijkt me ook leuk…

rode moet ik even durven hihi… ben ‘zwart’ mens… 8)

zo’n strappless, hou me op de hoogte want ik zoek er ook nog 1 voor onder mn zomerjurkjes… :inlove:

Ik heb ook een hoop van die bh’s en zons zie je de touwtjes wel,vind ik juist mooi staan…al zijn ze vaker opgebrogen dan te zien.

Ik heb sinds dit jaar hakken…hakjes…moet nog even opstarten hé 8)

Maar ik ga er alleen op uit,doe dat niet aan om boodschappen te doen.

Door mijn werk ben ik heel erg gewent aan platte schoenen.

ik wil wel laarzen nu met een hakje,vind ik ook altijd mooi staan.

@faizaa wrote:

@Lawaaipapegaai wrote:

x

hahaha ja dat word dus ook mijn eerste… die heb ik dus gezien en gepast bij Livera… plus nu 20% korting… ga em misschien vanavond al halen, je hebt me enthousiast gemaakt… :mrgreen:

zo’n strappless, hou me op de hoogte want ik zoek er ook nog 1 voor onder mn zomerjurkjes… :inlove:

Ik heb een zilveren met zwarte ruit…geen bb,andere ruit geen idee hoe dat heet :shifty:

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
@Lawaaipapegaai wrote:

x

Ik heb een zilveren met zwarte ruit…geen bb,andere ruit geen idee hoe dat heet :shifty:

jij hebt ook echt prachtig lekkere borsten trut… :silenced: :inlove: :inlove: :drool:

@renzosmam wrote:

Ik heb ook een hoop van die bh’s en zons zie je de touwtjes wel,vind ik juist mooi staan…al zijn ze vaker opgebrogen dan te zien.

Ik heb sinds dit jaar hakken…hakjes…moet nog even opstarten hé 8)

Maar ik ga er alleen op uit,doe dat niet aan om boodschappen te doen.

Door mijn werk ben ik heel erg gewent aan platte schoenen.

ik wil wel laarzen nu met een hakje,vind ik ook altijd mooi staan.

Hier ook dus…

Ik oefen thuis vaak hahaha…

Ben de kindjes op bed aan t gooien met hoge hakjes aan hahaha…