hoezo zonnige dag?

Hier begint het nu te regenen en het is erg benauwd

Het eerste gerommel heb ik al gehoord en de eerste bui is ook al gevallen hier :frowning:

Onweer hier

Het is hier nog steeds bloedheet de zon schijnt en heldere blauwe lucht :smiley: heb net het zwembadje gevult.

Oh hier in Spijkenisse heel de ochtend in het badje buiten gezeten hoor. Alleen net de eerste druppels…

Hellevoetsluis en Spijkenisse liggen zo dicht bij elkaar maar qua weer dus een wereld van verschil. Grappig eigenlijk.



Het is nu zo benauwd dat het wel mag losbarsten van mij maar neeeee de zon komt er weer door :twisted:

het badje is hier gevuld hoor…



Maar dan wel met REGENWATER :wall:

@Frank@ wrote:

Zaandam:

Bewolkt en vreselijk warm en benauwd




En nu regen! :slight_smile:

Vind het wel appeart hoor. Hier wat kleine wolkjes maar echt heet.



Maarja ze zeiden wel kans op een onweersbui.

Zuid limburg veels te benauwd :?



Zon,wind en af en toe is de zon weg.



Het voelt buiten wel vochtig aan,dus ik verwacht onweer :mrgreen:

op buienradar zie ik dat als ik naar de ha moet met DD er een bui komt :x nou maar hopen dat t meevalt. :pray:

@karin wrote:

Vind het wel appeart hoor. Hier wat kleine wolkjes maar echt heet.



Ik vind het veeeeeeeeeeeeeeeeeels te heet.
De kinderen willen ook niet naar buiten meer.
De hele ochtend in badje gezeten,maar nu willen ze alleen maar binnen spelen,waar het ook nog 27 graden is :shock: :shock:

Ik vind het heerlijk :mrgreen: Daan slaapt en Fleur speelt bij de buren dus ik duik zo nog even de zon in voordat het hier ook gaat regenen!

Hier met bakken uit de hemel en onweer…

@anja1974 wrote:

Ik vind het heerlijk :mrgreen: Daan slaapt en Fleur speelt bij de buren dus ik duik zo nog even de zon in voordat het hier ook gaat regenen!






Maar die regen blijft nog wel even uit toch als ik dat zo zie??

@Mutti wrote:

Echt raar hier in Hellevoetsluis. Na de regen van 10 uur weer zon, om 11:30 net weer een beste bui en nu schijnt de zon weer volop :think:



Het is hier ca. 25 graden.




Wij zitten ook in Hellevoetsluis en hier geen beste bui gehad om 11.30 uur :think: Echt maar een paar regendruppels. De kinderen hebben heerlijk buiten in het badje gespeeld.



Nu is het wat meer betrokken en spaans benauwd. Ik heb net een stuk gefietst met Aniek, maar dat gaf nauwelijks verkoeling.

hier heeft het net ook geregent nu bewolkt

Luna heeft wel even in het badje gespeeld maar ligt nu te slapen

nu maar hopen dat het zo weer mooi weer is als ze wakker is kan ze misschien nog eventjes in het badje

Op de radar te zien, komen wij er hopelijk goed vanaf… Blijft het hier droog… Maar geef me nergens op af :wink:

het is hier snikheet en een stralend blauwe lucht…het is dikke 30 graden en in huis 26 :thumbdown:

mijn buuf is op dit moment aan het bevallen…ze zoekt de dag wel uit zeg :mrgreen: