hoezo zonnige dag?

erg warm en veel zon

34,8 graden achterthuis

@Maxime wrote:

@Mutti wrote:
Echt raar hier in Hellevoetsluis. Na de regen van 10 uur weer zon, om 11:30 net weer een beste bui en nu schijnt de zon weer volop :think:



Het is hier ca. 25 graden.




Wij zitten ook in Hellevoetsluis en hier geen beste bui gehad om 11.30 uur :think: Echt maar een paar regendruppels. De kinderen hebben heerlijk buiten in het badje gespeeld.



Nu is het wat meer betrokken en spaans benauwd. Ik heb net een stuk gefietst met Aniek, maar dat gaf nauwelijks verkoeling.




Belde net naar mn schoonouders in Hellevoetsluis, m’n dochter is daar vandaag, maar die hebben de hele ochtend gefietst en geen regen gehad vertelden ze mij net.



Hier (Delft) ook geen regen, heb geloof ik 4 druppels gezien maar meer

ook niet.

Groningen reports: snikheet en dik 33 graden…wel wat wind, maar zeker geen verkoelende wind en geen wolkje in zicht!

kwam net van de bank af daar was 35 graden :?

ben nu net weer thuis binnen is 23.5 en buiten hiervoor 38 graden

bah bah bah

okee hier begin het nu te donderen :shifty:

hier ook wat grijs aan hetw orden

En hier regent het… :mrgreen:

Hier net regen en onweer maar ik loop evengoed te zweten van de hitte… raar weer vandaag.

regen, donkere wolken, het zonnetje schijnt :shock: :think: en het is bloedheet.



Geen idee hoe het allemaal tegelijk kan, maar het is echt zo!

om 14.00 regen en onweer gehad en nu weeer erg warm 33 graden

Het is nu wat bewolkt hier. Maar nog geen spatje regen en nog erg heet.

bewolkt en knetter benauwd bah…



oh en mijn buuf is bevallen van een gezonde zoon (gijs) :clap:

matteo ligt nu toch maar te slapen… het is op zn kamer 33 graden… maar hij kon niet meer…

@klavertje4 wrote:

matteo ligt nu toch maar te slapen… het is op zn kamer 33 graden… maar hij kon niet meer…




33 graden op zijn kamertje :shock: kan je hem niet even ergens anders neerleggen?

@Paschal75 wrote:

@Maxime wrote:
@Mutti wrote:
Echt raar hier in Hellevoetsluis. Na de regen van 10 uur weer zon, om 11:30 net weer een beste bui en nu schijnt de zon weer volop :think:



Het is hier ca. 25 graden.




Wij zitten ook in Hellevoetsluis en hier geen beste bui gehad om 11.30 uur :think: Echt maar een paar regendruppels. De kinderen hebben heerlijk buiten in het badje gespeeld.



Nu is het wat meer betrokken en spaans benauwd. Ik heb net een stuk gefietst met Aniek, maar dat gaf nauwelijks verkoeling.




Belde net naar mn schoonouders in Hellevoetsluis, m’n dochter is daar vandaag, maar die hebben de hele ochtend gefietst en geen regen gehad vertelden ze mij net.



Hier (Delft) ook geen regen, heb geloof ik 4 druppels gezien maar meer

ook niet.




Zou het zo lokaal zijn dan? Ik heb toch best een paar flinke druppen op mijn hoofd gekregen buiten. Het leek wel gesmolten hagel. En ik was toch echt gewoon in Hellevoetsluis :lol:



Hierna geen regen meer gehad overigens. Het is nu lekker buiten. Bewolkt en temperatuur is volgens mij wat gezakt.

ik moet dalijk om 20 uur werken… en moet richting den haag/delft

hoop maar dat het nie zo erg word als dat ze voorspellen… want heb echt een hekel aan onweer … maar goed … zit wel hoog en droog…



hier is het momenteel nog steeds droog en benauwd…



liefss :vlinder:

Nou net was het lichtbewolkt . Maar nu word het weer blauw.

ja was hier ook karin maar nu hangen er dikke donderwolken…



zal ik ze even gesjellig richting almelooooooo sturen? :mrgreen:

komt die …komt die dan…!!!



(bloaaaaaaaaaas uut alle kracht ) pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff noar almeloooooooo.!!



sorry ben melig :mrgreen: