hoezo zonnige dag?

Hier is het erg warm en de jongens zijn al lekker in het badje in de tuin geweest.

utrecht: Volle zon en over 30 graden inmiddels

in midden België:

zon, af en toe bewolking, benauwd en echt wel heel warm. warmer dan gisteren. pffft



liefs

Gerda

ik zweet mijn huis uit 8)

Hier is het zo zonnig en warm dat we niet eens in de tuin kunnen zitten (tuin is op het zuiden).

Ik zit dus binnen, want we verbranden anders levend :? .

@Frank@ wrote:

Zaandam:

Bewolkt en vreselijk warm en benauwd




Rotterdam: idem dito, af en toe piept het zonnetje tevoorschijn.



Ik ga vanmiddag mijn nichtje uit school ophalen om te gaan zwemmen, wilde naar het buitenbad, maar twijfel of we niet toch naar Tropicana gaan… :think:

http://www.nu.nl/news/1638070/10/KNMI_waarschuwt_voor_hevige_lokale_buien.html

het is hier hardstikke zonnig… op matteo zn kamer is het al 30 graden… daar staat de zon nog niet eens op… die schijnt de hele middag en avond op die ramen… en hier in huis is het al 27 graden…

apeldoorn, zonnif, zeer warm 33 graden en benauwd.



suzanne

@Tamma wrote:

Hier is het zo zonnig en warm dat we niet eens in de tuin kunnen zitten (tuin is op het zuiden).

Ik zit dus binnen, want we verbranden anders levend :? .




wij net zo… wij kunnen ook nie buiten zijn dus zitten we binnen … evert heeft gelukkig dagje vrij van school dus hoef ook de deur nie uit…



liefss :vlinder:

Hier is het bloedje heet.

@mv2kids wrote:

hier in tilburg ook strak blauwe lucht en bloedheet hoor… pffff








:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: hier dus gewoon bewolkt enne geen spatje zon he :wall: :wall:

bloedheet in de tuin(35gr.) en strakblauwe luchten heb net de kinderen al ff weer afgespoeld want die plakten aan alle kanten :roll:

Echt raar hier in Hellevoetsluis. Na de regen van 10 uur weer zon, om 11:30 net weer een beste bui en nu schijnt de zon weer volop :think:



Het is hier ca. 25 graden.

Overijssel



pffffffffffffffffffffffffffff hittegolf zeg maar gerust!

@Mint wrote:

@Frank@ wrote:
Zaandam:

Bewolkt en vreselijk warm en benauwd




Rotterdam: idem dito, af en toe piept het zonnetje tevoorschijn.



Ik ga vanmiddag mijn nichtje uit school ophalen om te gaan zwemmen, wilde naar het buitenbad, maar twijfel of we niet toch naar Tropicana gaan… :think:




Inmiddels is de voorspelling voor Rotterdam 70% regen dus kies ik maar voor Tropicana. Jammer, zelf meer zin gehad in het buitenbad, maar wil het ook niet afblazen en mijn nichtje zal er niet rouwig om zijn, dat het Tropicana wordt :inlove:

haha wij hebben net een moeson gehad,of een wolkbreuk,net hoe je het noemen wilt,wat een water :shock: en zo snel als het kwam was het ook weer weg en nu schijnt de zon weer :smiley: