Hoeveel werk je?

28 uur per week en bevalt prima!

Ik kan me niet voorstellen om niet te werken, het is echt mijn ding.

Geniet er wel van, vergaderen, meetings, beleidstukken schrijven…nieuwe dingen ontwikkelen…ect…

Ik werk wel :wink:

Kei-hard ook nog!!

Ik ben blij dat ik voor mijn kindjes kan zorgen.

Een hele bewuste keuze :inlove:

uhmm bedoelde met werken, in “loondienst”… :slight_smile:

Kinderen opvoeden/ verzorgen is keihard werken, weet ik uit ervaring :slight_smile: :inlove:

Ik werk bij 1 baan 14.5 uur, een andere baan 5 uur, en nog weer een andere 1 uur per week. Maakt een totaal van 20.5 uur per week.

Dat vind ik overigens genoeg, want vaak draai ik een extra dienst of blijf langer overwerken.

Al met al dus genoeg, mijn fibro laat ook niet echt veel keus meer over, werk ik nog meer dan komt dat lichamelijk gewoon neit goed.

Hiervoor werkte ik minder, en daarvoor fulltime.

Dit is een prima balans, en mijn werk is absoluut mijn hobby. Ik geniet van elke minuut en kan ook altijd moeilijk wegkomen. :oops:

Daarbij vind ik het leuk om dingen te maken-ontwikkelen-uit te zoeken en daarbij ook nog een stuk begeleiding te doen.

Dat geld dan voor de baan met 14.5 uur, de rest is gewoon om inkomen te genereren.

Ik werk 35 uur, verdeeld over 4 dagen. Laatste weken werk ik op mijn vrije dag ook dus dan maak ik zo 40 uur.

Maar als er een kleine is doe ik dat niet. Ik werk nu bij 2 werkgevers en dan valt er 1 gewoon af. Maar dat is iets voor latere zorg :mrgreen:

ik werk nu 32 uur in de zorg maar het is zo’n gehannes met onregelmatigheid en continu dat geren en gevlieg …

ik ben aan het eind van de dag dood op en dan moet ik nog in huis beginnen

mijn man werkt gemiddeld zo’n 60 uur als vrachtwagen chauffeur soms meer

dus halen brengen naar dagopvang regel ik allemaal

hebben heel lang zitten puzzelen maar van het idee raken we alleen maar gestressed en hebben besloten dat ik vanaf dat tygo naar de basisschool gaat volgend schooljaar dat ik thuis ga blijven

misschien dat ik tussendoor een geschiktere baan vind die beter te combineren valt

maar het idee dat ik nu ga stoppen haalt een boel last van mijn schouders

Ik ben docent Nederlands, en ik werk nu 15 uur. Dit is verdeeld over 3 dagen. Mijn werktijdfactor is 0,6ft.

Ik vind het heerlijk! Ik werk op maandag, dinsdag en woensdag.

Ik werkte voordat Lars was geboren 28-32 uur. Nu Lars er is 16 uur (2 dagen in de week). Ik vind het heerlijk!