hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

Hier 35 weken en 1 kilo aangekomen…

17 weken en 3 kilo maar weet zeker dat het grootste deel daarvan mijn borsten zijn: die zijn gigantisch, 2,5 cupmaat gegroeid :shock:!!

Hier nu 31 weken en 7 kg

24 weken en +/- 5 kg aangekomen

bij 27 weken en 2 dagen, 9 kilo erbij… Was nu ineens in 3 weken 2,5 kilo aangekomen, grrr

Bij 36 weken nu, 10 kilo. Wat zijn de meeste hier weinig aangekomen zeg.

Hoe zitten jullie qua bmi?

Voor de zwangerschap zat ik op 18,5 a 19. Het valt allemaal nogal mee :wink:

ja sommige zijn echt heel weinig aangekomen wat hier lees…

ik hoorde dat 10 tot 12 kilo een “normaal” gewicht is om aan te komen…

mijn bmi is te hoog, nu op 29.6 weken 4 kilo aangekomen is dan mooi, aldus vk. Maar ik eet volgens mij hetzelfde als bij tl… dus waar het aan ligt? Geen idee… Vrees dat het nu wel harder gaat nu ik in de ziektewet zit…

Ik zit nu op bijna 14 weken en 4 kilo. Mijn BMI was een paar weken terug 19,5. Ik begon op 50 kilo, bij 1.65 lengte, ben nu dus 54 kilo. Heb totaal geen last van misselijkheid, heb juist meer trek :wink:.

blijkbaar scheelt het veel of je ochtends of avonds weegt :lol:

ochtends ben ik maar 2 kilo aangekomen en avonds 3 kilo…



Mijn bmi is trouwens altijd rond de 20.



Cariska waarom lig je in het ziekenhuis??

nee joh geen ziekenhuis, ziektewet! Laast ziekenhuis ingeweest ivm harde buiken en veel buikpijn. Moest rustiger aandoen, dus nu ziektewet!

ooh haha “gelukkig” verkeerd gelezen! goed rustig aan doen dan!

34.3 en 12 kilo aangekomen… Denk dat ik eindig rond de 15/16 kilo. Maak me er niet druk om, met sporten en borstvoeding zit ik straks wel weer in een maatje 36. Lukt de 1e x ook. :mrgreen:

Morgen 34 weken en 10 kilo aangekomen. Mag niet klagen :mrgreen:

36 weken 4.5 kg

Hier met 37 weken 19 kilo erbij :oops: En dat terwijl ik alleen meer rust en niet meer snoep.



Haha hoewel vandaag de paaseitjes me wel erg goed smaken, maar wat maken die extra kilo’s nog uit :lol: :lol:

31.3 en nu 3.7 kg aangekomen. Ben opeens weer beetje afgevallen (0.4), snap er niets van, de paaseitjes en suikerbrood waren erg lekker…

37.5 en 11.5 kg

17 weken en + 1kg

37.3 3.5kg