hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

19+5 en +5 nu :angel:

twee kg bij op twee weken denk ik…maar dat is aan men buik ook wel te zien :inlove:

Vanmiddag gewogen bij 28w2d en +1 :mrgreen:

Hier was ik eerst 2 kilo afgevallen en toen 8 bij en nu weer 2 kilo af.

Dus intotaal ben ik maar 4 kilo aangekomen bij 34 weken zwangerschap.

Maar als het zo doorgaat wort het minder :?

@Selena wrote:

Vanmiddag gewogen bij 28w2d en +1 :mrgreen:




Hoe doe je dat :shock: ? Wel fijn…hoef je straks niet eerst kiloos af te vallen :wink:



Ik sta as maandag weer op de weegschaal van de vk…ben benieuwd. Denk iig dat ik dit keer niet de +27 haal

25 weken zwanger en nu 1,5 kg boven mijn startgewicht. Heerlijk dat gejojo :liar:

@aapie wrote:

@Selena wrote:
Vanmiddag gewogen bij 28w2d en +1 :mrgreen:




Hoe doe je dat :shock: ? Wel fijn…hoef je straks niet eerst kiloos af te vallen :wink:


Niet bewust hoor, ben de eerste maanden 8 kg afgevallen door de misselijkheid. Nu is dat minder, eet ik al een paar maanden weer gewoon goed en lekker, maar evengoed nog maar 1 kg boven mijn startgewicht :mrgreen:

Nu vind ik het aankomen geen probleem hoor. Doe je toch wel in de zwangerschap dus heb zoiets van: dan neem ik het er ook gewoon lekker van en eet ik wat ik wil (ben dus echt niet aan het opletten of iets, eet gewoon chocola, koekjes, chips, brood en patat wanneer ik wil en hoeveel ik wil :angel: ). Had het ook geen probleem gevonden als ik nog 5 kg zwaarder was dan nu bijv...

24 weken en - 2

38+5 en 12kg erbij

14 weken, -200 gram.

bijna 14 weken -4kg (maar heb ook pas een voedselvergiftiging gehad dus dan gaat het ook keihard met afvallen natuurlijk :shifty: )

21.3 en +7 :shock: :oops: :evil:

12 weken en ik wil het niet weten :mrgreen:



donderdag weet ik het echt… ik hou mijn hart vast. Ik gok 5 kilo extra



:oops: :shock:

17 weken -0.3 :smiley: (gekeken naar begin gewicht) dus ik kom langzaam wat aan weer al heb ik wel erg het idee dat de rest dunner word

O ja, ik zal me vanavond ook weer eens wegen, ben benieuwd… buik is wel erg gegroeid de laatste 2 weken, dusse… :think:

39 weken 15 kilo

33.5 week zwanger en nu 12.9 kg erbij… :thumbup:

13w en -3kg.

11.5 weken en -1.1kg

21w2d +2,5kg

22 weken en +3 kg