hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

inmiddels 16.1 weken zwanger en -10 kilo. Door misselijkheid en gebrek aan eetlust in het begin veel afgevallen. Inmiddels stagneert het aardig.

ruim 34 weken en nu +9 kg.

Ik begin te groeien :dance:



21 weken zwanger en 1,5 kg boven mijn start gewicht.

29.3 en + 1kg

24,4 weken en nu eindelijk op mijn oude gewicht. Was erg afgevallen in het begin door de misselijkheid, en eerdergisteren gaf de weegschaal mijn oude gewicht weer aan. :slight_smile:

4 weken, en 0 kilo! :inlove:

@HanB wrote:

4 weken, en 0 kilo! :inlove:




Het zal wat zijn als er nu al een paar kilo bij zit :mrgreen:

Je weet maar nooit, toch? :mrgreen:

33+4 = 8.5 kg aangekomen

38+4 = 13 kg aangekomen :slight_smile:

34+3 en -8,2 :silenced:

13 weken zwanger en -5kilo

Vandaag 28 weken en + 5 kg die volgens mij allemaal op m’n buik zitten. Het gaat net als de vorige 2 keren (inclusief het ingevallen gezicht :? )

23, 3 weken zwanger en zit weer op mijn startgewicht :?

Ik durf hier bijna niet meer neer te zetten op hoeveel ik nu zit :shifty:



Ik eet dus héél goed, maar kom gewoon niet aan, maar val alleen maar af :roll: … zelfs nog extremer dan bij M.artijn



vanmorgen met 36w5d zat ik op ruim -10 kilo t.o.v. het gewicht dat ik had bij de positieve test en zelfs ruim 16 kilo onder het gewicht dat ik begin januari had :silenced:

18 weken en +3kg :oops:

@Petatje wrote:

18 weken en +3kg :oops:




Hoezo :oops: ? Zo schokkend is dat toch niet? Ik denk dat ik op plus 4 of miss zelfs wel +5 zit.

21,2 en +6kg :angel:

Gister bij 6+3 op de weegschaal gestaan, en +1kg. Wat ik niet erg verbazingwekkend vond, gezien hoe snel mijn buik groeit. :wink:

@HanB wrote:

Gister bij 6+3 op de weegschaal gestaan, en +1kg. Wat ik niet erg verbazingwekkend vond, gezien hoe snel mijn buik groeit. :wink:




Maar ook al groeit je buik, dat zegt niets :wink:

Nu: 16 weken en +0,5 kilo

(Maar was dan ook zo’n 3 kilo afgevallen in de eerste weken)