hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

@Newbe wrote:

10 :shock: kilo met ruim 31 weken

(tweeling)

Dat was vorige week maandag. Zaterdag stond ik weer op de weegschaal en wat ziet mijn oog :shock: +12 kilo!!!

Tja ik vond mijn voeten ineens al zo dik! :shock: Lang leve het vochtvasthouden

Dus in 5 dagen nog 2 kilo erbij hihi :lol:

13 weken 0 kilo

Netjes newbe! 10 kilo voor een tweeling!

34 weken +7.3 kg

Maar sindsdien 2.1 kg :shock: afgevallen (na ziek zijn). En die zijn er nog niet weer bijgekomen.

Dus nu:

36weken + 5.2 kg

33+4= + 4,5 boven start gewicht :slight_smile:

36+2 en 19 kilo erbij. Bij mijn zoon zat ik toen al op +28. Uiteindelijk gestrand op 31 kilo bij 38+5 weken bevallen. Ben benieuwd waar ik dit keer eindig. Had gehoopt op 20. Maar dat zal ik wel niet redden.

26 weken en 10 kilo erbij. Jaja… ik doe mijn best :mrgreen:

Ik ben 12 weken zwanger en al 5 kilo aangekomen :shock: Ik snap er echt geen bal van. Ik eet niet meer, ik beweeg niet minder, ik word er alleen moedeloos van :frowning: Vandaag gebeld voor een afspraak bij een dietiste. Ik hoop dat zij mij kan vertellen wat ik eraan kan doen.

33,5 weken en 7,5 kg

bijna 16 weken zwanger en 1.5 kg aangekomen ben dus best tevreden, kan nog ineens een stuk meer gaan worden natuurlijk.

38 wk zwanger +7 kg

:shifty: euhmm ik ben t/m vrijdag 4 kilo afgevallen van mijn start gewicht bij de VK

34+1 week, 7 Kilo boven start gewicht :slight_smile:

Vrijdag was ik 38 weken zwanger en zat ik ongeveer op 13,5 kilo boven startgewicht.

33,5 week zwanger en 4 a 5 kilo aangekomen tot nog toe.

vorige week was ik 5.5 kilo aangekomen en nu na de kerst met 20+4 4.5 kilo dus weer een kilo afgevallen. Er is weer eens geen pijl op te trekken bij mij.

Nu bij 16w 3d nog niets aangekomen. Ik had er toch nog 10 aanzitten van de laatste 3 :shifty:

20 weken, nog steeds op -1. Ik zat er een beetje over in maar het schijnt niet abnormaal te zijn om nog niks aan te komen de eerste maanden. Kindje groeit in ieder geval goed!

vandaag 35 weken zwanger en 6 kilo aangekomen nu.

Vind het zelf wel prima :thumbup:

Nou mamaMarije, dan doe je het beter dan ik.

Maar liefst 12 kilo in de plus bij 29 weken :mrgreen:

morgen 16 weken, en 2,5 kilo aangekomen