hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

19 weken en 3 kilo aangekomen



Bij Demi ben ik met 39 weken bevallen en toen was ik 10 kilo gegroeid toaal

ik ben met 24 weken 8 kilo aangekomen heeeeel watminder nog steeds dan bij de eerste.

Ben nu 20.3 weken zwanger en HELAAS nu al weer op mijn 0 punt. Vanaf nu gaat het hard :frowning:

39+5 19 kilo van de zwangerschap en 25 kilo van de mk ervoor en stoppen met roken 8) 93 kilo op het end :mrgreen: 1 jaar later -26 kilo weer dus :thumbup:



39+2 18 kilo aangekomen 86 kilo op het end en binnen 8 maanden volledig op gewicht weer…lang leve de borstvoeding :inlove:

Bij Jayden op het eind 25 kilo aangekomen dus 75 kilo en nu ben ik 12 kilo aangekomen dus 62 kilo, ben benieuwd hoeveel er nog bijkomt :think:

Nu bijna 38 weken en zo’n 17/18 kilo aangekomen. Suggestie doe voorzichtig met wat je in je mond stopt in de laatste maand hoe moeilijk het ook is.



Vriendinnetje van me is net 6 weken mama en dik alle kilo’s kwijt en dat waren er denk ik ook wel zo’n 18. Stress heeft denk ik ook wel meegespeeld, maar toch het kan dus heeell snel gaan.

Bevallen met 38 + 4 en was 9 kilo aangekomen.

Nu 22 weken en 5 kilo aangekomen.

Ik ben 24 weken zwanger van 2de kindje en 8 kilo zijn er bij gekomen.

ben inmiddels 22weken zwanger en 10kilo aangekomen,het gaat echt hard maar ik eet niet meer of anders volgens mij,hooguit wat meer zuivel en fruit…

Zit gelukkig nog steeds onders het niet-zwanger streefgewicht :stuck_out_tongue: dus als er iets blijft zitten na de zwangerschap hoef ik niet eens te lijnen 8)

27 weken zwanger, en 9 kilo aangekomen.

is dit trouwens veel?



veel liefs mij

Bijna 19 weken en nu 3 kilo erbij. Ik ben tevreden!

9 weken zwanger en bijna een halve kilo eraan… ( komt door al die hamburgers… hmmmm… :wink: … :oops: :oops: :oops:

30weken zwanger en 5kilo erbij

28 weken zwanger en 10,5 kilo aangekomen. :cry:

het gaat nu echt heel hard.

ik ben het meest aangekomen tussen de 20e en 30e week.

maar dat las ik ook op het internet dat je het meest aankomt tussen de 20e en 30e week.

ik hoop dat het na de 30e week wat minder word.



veel liefs mij

bijna 13 weken en nog niks aangekomen ben zelfs iets afgevallen tijdens m’n vakantie :shifty: (gelukkig heb ik genoeg reserves)

9 weken zwanger begin gewicht 59



nu nog steets

25 weken en 2,4 kilo dus nog geen 3 kilo!!!

26 weken en 6,5 kilo aangekomen

37.5 week en 10 kilo aangekomen