hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

41+3 dagen zwanger en 17 kilo aangekomen

34 weken en 11 kilo

24 weken zwanger en 6 kilo aangekomen

39 weken & 4 dgn zwanger 10 kg aangekomen

16.5 week zwanger en 2.5kg bij gekomen :lol: Valt dus goed mee vind ik zelf!

xxx

26 weken zwanger en 7 kilo aangekomen :lol:

29+ zwanger en ±7 kg erbij!

28 weken zwanger en 14 kg erbij! :frowning: En dan komt schoonzusje fijn vertellen dat zij er 5 af was gevallen bij haar zoontje.

Maar bij haar kwamen ze na de geboorte er flink bij, ik hoop dat ze er bij mij dan maar afvliegen :smiley:

bijna 30 weken en 8 kilo erbij

oeps :shock: vanmorgen stond ik op de weegschaal en was anderhalf kilo aangekomen.

ik ben vandaag 26 weken zwanger, en 8 kilo aangekomen.

het gaat nu wel heel snel hoor.

31 wk en te veel kilos aangekomen… :oops:

@colle wrote:

31 wk en te veel kilos aangekomen… :oops:




Ach, wat is TE veel :wink: Ben ik gelukkig niet de enige, als ik al die kilo’s hier lees, denk ik ook dat ik iets fout doe (heb ik ook wel gedaan, veel te veel chips en snoepjes gegeten :wink: )

31 weken en 10 kilo erbij :oops:

Hier niet zo van de snoeperij en eten is ook niet echt wat ik veel kan verdragen



37 wkn en bijna 11 kilo aangekomen.

@littlewonder wrote:

@colle wrote:
31 wk en te veel kilos aangekomen… :oops:




Ach, wat is TE veel :wink: Ben ik gelukkig niet de enige, als ik al die kilo’s hier lees, denk ik ook dat ik iets fout doe (heb ik ook wel gedaan, veel te veel chips en snoepjes gegeten :wink: )






ik doe hetzelfde als jij…GENIETEN VAN HET LEKKERE DES LEVENS :mrgreen:







:shifty:

Bijna 26 weken zwanger en 12 kg aangekomen… :eh:

Ik vind het eigenlijk nog meevallen. Bij m’n eerste was ik al 12 kg aangekomen toen ik 20 weken zwanger was en uiteindelijk is de stand dik +35 geworden (mede door extreem veel vocht vasthouden). Nu hoop ik dat ik onder de 25 blijf! (en dat het er daarna snel weer afgaat!)



Ik zeg eerljk dat ik niet echt op m’n snoepgedrag let, al kan ik dat eigenlijk beter wel doen maar ja, dat kan na m’n zwangerschap m’n leven lang nog dus heb ik nu echt geen zin om streng voor mezelf te zijn. :wink:

22 weken en 8 kg aangekomen :mrgreen:



Taille is al volledig verschwunden

ik ben 31 weken en tot nu toe 6 kilo aangekomen :thumbup:

Bijna 18 weken en nog op hetzelfde gewicht, al verschuift dat gewoon volgens mij: mijn armen, gezicht en onderbenen zijn vermagerd.

Mijn kont, buik en billen doen een race voor prijswinnaar in het ballenbad :mrgreen:



Bij de vorige was er 21 kilo bij op 39 weken, ook zo weer af maar ik vrat ook alles wat los en vast zat toen :shock: :oops:

Nu ben ik eind vorig jaar ook gestopt met roken en daardoor kwam ik al 10 kilo aan, dus een extra 20 wil ik nu wel vermijden:mrgreen:

36 weken en 4 kilo aangekomen :shifty:



En ik eet veeeeeeeeel :oops: