hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

39.4 en iets meer dan tien kilo :slight_smile:

@Brigitte wrote:

41 weken + 2 dagen, nu 4.8 kilo aangekomen. Ik klaag dus ook niet.

Netjes hoor! :thumbup:

@mlk1982 wrote:

hier nu met 30 weken 9 kilo erbij… Rainbow volgens mij is het zo dat algemeen gezien je vanaf 20 weken 500 gram per week aankomt, maar dat kan per week wisselen ivm groeispurten e.d… dus kilo per week is niet zo heel vreemd hoor… zeker als je vanaf 20-28 niet zoveel bent aangekomen nog…

Bij Elise kwam ik idd ook tussen de 500 gram tot 1 kilo aan per week, wisselend per week ( de ene week 1 kilo, de andere week iets van 0,5 )

Zou me dus niet al te druk maken hoor, tenzij je echt tot week 40 1 kilo per week aankomt… en geloof dat 12-14 kilo normaal is in totaal?

groetjes,

Louise

Bovendien hangt het er ook vanaf wat voor gewicht/postuur je voor de zwangerschap hebt, als je (te) licht bent kom je meestal wat meer aan. En als je veel te zwaar dan adviseren ze om niet teveel aan te komen.

Ik ben afgelopen dinsdag gewogen, was toen 18w6d en een 0,5 kg aangekomen.

afgelopen zondag op de weegschaal gestaan.

was toen precies 22 weken zwanger en woog 66 kg.

Ik kom van de 68 van voor de zwangerschap en ben gezakt tot 61

Nu komen de kilo’s er gelukkig weer langzaam aan.

Maar sta nog steeds 2 kg in de min

Vanmorgen op de weegschaal gestaan. + 1 kg. Ben donderdag 23 weken.

bijna 15 weken en -7 kilo :oops:

Afgelopen zondag 57 kg, dat is ehh even denken ongeveer +2 kg.

@fluppie wrote:

Veel aan het overgeven zeker? Ik ben ook op z’n laagst -7 geweest, begon daarna langzaam terug te krabbelen en volgens mij gaat het nu hard, van het weekend weer wegen, maar denk dat ik inmiddels aardig aan mijn startgewicht, dan al niet eroverheen zit, dus komt goed :thumbup: Bij mij begon het aankomen pas weer nadat ik steeds minder aan het overgeven was en beter ging eten!

29+3 en 4 kg

Bijna 35 weken en 22 kilo aangekomen… (bij Swen was het 34, dus het valt mee!)

@Huggie wrote:

@fluppie wrote:

Veel aan het overgeven zeker? Ik ben ook op z’n laagst -7 geweest, begon daarna langzaam terug te krabbelen en volgens mij gaat het nu hard, van het weekend weer wegen, maar denk dat ik inmiddels aardig aan mijn startgewicht, dan al niet eroverheen zit, dus komt goed :thumbup: Bij mij begon het aankomen pas weer nadat ik steeds minder aan het overgeven was en beter ging eten!

Ik zat met 15 weken geloof ik ook op de -7, inmiddels zit ik op de -2 kg.

boba ga ik nu zo hard of mis ik iets… :shock:

@knuffeldraakje wrote:

boba ga ik nu zo hard of mis ik iets… :shock:

Ik heb erg veel moeten spugen en at weinig omdat ik zo misselijk was.

Begin pas nu weer echt trek in eten te krijgen.

Daardoor ben ik denk ik afgevallen en later zijn de kilo’s er maar langzaam bij gekomen.

Heb nu wel zo’n idee dat het nu ineens wel erg hard zal gaan hoor met de kilo’s.

Ik weet overigens niet wat precies normaal is bij een tweeling-zwangerschap.

Wel weet ik dat als je eenmaal aan het spugen bent en weinig eet je sneller afvalt omdat er 2 kindjes van je reserves eten.

begrijpelijk:( gelukkig dat je nu wel weer aankomt zeg! ik zou ook nie echt wetenw at normaal is met 2, ik geloof dat echt verschil nu pas zou gaan komen (gemiddeld elke week 500gram per beeb toch?)

Was op mn laatste week 14,7 kg aangekomen, zoontje is nu 4 maanden en ben nu 4 kg onder het gewicht voor ik zwanger werd.

31 weken nog ‘maar’ 12 kilo :dance: (vorige zs 17kg bij 31 wkn :wink: ) Gelukkig maar, want de vorige kilo’s waren er nog niet allemaal af… in totaal 24…op de weegschaal van de VK, thuis was het nog een beetje erger…)

10 kilo nu bij 27 weken :oops:

@patricia26 wrote:

10 kilo nu bij 27 weken :oops:

Niets om je voor te schamen hoor, vorige keer had ik 15kg bij 27 weken en nu ook 10 8) Ben wel benieuwd of je dan ook een stevig kindje krijgt! Nu wordt het zowiezo een 8 ponder volgens de echo’s en heb blijkbaar ‘te’ veel vruchtwater :wink:

@Huggie wrote:

@fluppie wrote:

spugen heb ik niet gedaan, maar ik krijg gewoon niks naar binnen. heb nergens trek in. het gekke is dat ik wel honger heb, maar dat mn keel gewoon blokkeert na een aantal happen. het is nu wel iets beter dan in het begin, maar als ik blokkeer krijg ik er nog geen slok water in.

heel handig met die vitaminepillen, die krijg ik dus ook niet weg…