hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

@Affie wrote:

Ruim 19 weken en nu 5kg

Ruim 23 weken en 6kg inmiddels…

(en bij Lenn zat er op deze termijn al bijna 10 bij :shock: dus ben blij dat het nu iets minder snel gaat!)

:frowning: Ik kom de laatste tijd echt zoveel aan en het is niet dat ik meer of ongezonder eet. Ik snap er niks van. Ik kom nu 1 kilo per week aan :frowning:

Met 29 weken ben ik 9 kilo aangekomen. Hopelijk gaat dat niet in hetzelfde tempo door…

@RainbowR1 wrote:

:frowning: Ik kom de laatste tijd echt zoveel aan en het is niet dat ik meer of ongezonder eet. Ik snap er niks van. Ik kom nu 1 kilo per week aan :frowning:

Met 29 weken ben ik 9 kilo aangekomen. Hopelijk gaat dat niet in hetzelfde tempo door…

als je echt elke week ene kilo aankomt, is het dan niet dat je teveel vocht vasthoud?

@knuffeldraakje wrote:

@RainbowR1 wrote:

als je echt elke week ene kilo aankomt, is het dan niet dat je teveel vocht vasthoud?

Ik ben ook altijd heel langzaamaan gegroeid, maar ben zo rond 28 ineens veel sneller gaan groeien, een kilo per week, net als jij. Ondertussen is dat weer wat minder. Hier gaat t verder prima, dus het hoeft niets raars te zijn hoor. Het kan best een groeispurt wezen, dan heb je dit misschien een paar weken en je zult zien dat t straks weer rustiger gaat.

Het is ook wel bekend hoor dat je in het laatste trimester sneller groeit, dat had ik ook bij Lenn!

@Irene wrote:

Nu met 29 weken, 15 kilo erbij!

Nu bijna 33 weken en 17 kilo erbij… (was 2,5 kilo afgevallen door een buikvirus…)

Ok, gelukkig. Ik begon me al redelijk ongerust te maken. Tsja, misschien houd ik ergens in mn lichaam vocht vast, het is in ieder geval niet te zien waar die kilo’s zitten. Maar fijn om te weten dat dit niet in hetzelfde tempo door hoeft te gaan :slight_smile:

36 weken en 18 kilo aangekomen.

Bij 39 weken en 5 dagen nu 3.8 kilo :smiley:

ik zal dadelijk een wegen ben wel weer benieuwd

Ik zou vandaag weer wegen… vergeten…

Morgen dan maar :slight_smile:

Rainbow, gelukkig ben je weer wat gerustgesteld nu.

hier nu met 30 weken 9 kilo erbij… Rainbow volgens mij is het zo dat algemeen gezien je vanaf 20 weken 500 gram per week aankomt, maar dat kan per week wisselen ivm groeispurten e.d… dus kilo per week is niet zo heel vreemd hoor… zeker als je vanaf 20-28 niet zoveel bent aangekomen nog…

Bij Elise kwam ik idd ook tussen de 500 gram tot 1 kilo aan per week, wisselend per week ( de ene week 1 kilo, de andere week iets van 0,5 )

Zou me dus niet al te druk maken hoor, tenzij je echt tot week 40 1 kilo per week aankomt… en geloof dat 12-14 kilo normaal is in totaal?

groetjes,

Louise

Ik zal als ik thuis ben even kijken vanaf wanneer ik 1 kilo/week ben aangekomen. Bij mij is het overigens standaard 1 kilo per week en niet de ene week 500 gr en de andere week 1 kilo.

Rainbow, heb ik ook gehad hoor, 1 kilo per week, zo’n 3/4 weken achter elkaar.

Deze keer ruim 9 kilo meer dan voor de zwangerschap. Heb zo’n donkerbruin vermoeden dat het lager is dan vorige week doordat ik gisteren naar de kapper ben geweest en daar nogal wat haar heb achtergelaten (was meer dan een half jaar terug) :mrgreen:

25 weken, 3 kilo :slight_smile:

zit nu op 21 weken met +15kg :shifty:

knuffeldraakje, maar je groeit ook voor 2 he? :slight_smile:

Hier nu met 31,5 week + 7,8 kilo

De afgelopen 6,5 week jojo ik tussen de 83,2 en 85 en zit nu dus op 83,7. Ben dus afgevallen :shock: VK gaf trouwens aan dat dit niet heel erg was, als ik maar niet teveel zou afvallen. Ging niet om gewicht meer, dat zei niets over of de baby wel of niet groeide… en 2 weken geleden lag de baby nog 2 weken voor op groei ( lag hij op 31 weken ongeveer qua buikomvang :shock: ) dus misschien heeft hij een groeispurtje gehad toen ofzo en is hij nu rustig aan aan het doen… Dinsdag VK, die zal wel ff kijken of buikje klopt zo’n beetje. Maar vind het wel heel vreemd :think:

Met 30 weken en 4 dagen precies 4 kilo aangekomen 8)

Ik ontwikkel deze x wederom ook geen rare eetgewoonten of dat ik vreetbuien heb oid (wat zeg ik, niet erger dan anders iig :lol: ).

Ik ben nog tevreden :wink:

hier tot nu toe ok 4 kilo…mij hoor je niet klagen :thumbup:

41 weken + 2 dagen, nu 4.8 kilo aangekomen. Ik klaag dus ook niet.