Bij 35 weken en 5 dagen nu 4 kilo aangekomen.
11,4 wkn zwanger en 7 kilo eraf!!!
Bij de eerste 34 kg aangekomen :oops: :oops: :oops:
Nu 13 weken onderweg en een kilootje of 4…afhankelijk van constipatie :mrgreen:
vorige week gewogen en met 25,5 week 6 kilo erbij… vind het voorlopig nog netjes. Morgen maar eens wegen weer. Bij Elise zat er nu 8,5 kilo erbij… dus gaat nog aardig.
In totaal ben ik 11 kilo aangekomen.
4 weken geleden ben ik bevallen en 9 kilo is er nu af. De laatste 2 zitten helaas nog steeds op mijn buik en het valt me vies tegen. Kleren passen voor geen meter en mijn zwangerschapskleren hebben korte mouwen. Te koud voor nu dus. Vanmiddag ben ik gaan shoppen, echt ik kon wel janken in dat pashok. Heb dus ook niets gekocht…
Nu met 29 weken, 15 kilo erbij!
ik was met 38 weken zwangerschap, 12 kg aangekomen…
bijna 15 weken en 0.5 kilo aangekomen.
nu met 32 weken 15 kilo
Ben nu 34 weken en 15 kilo aangekomen. Ben er best wel trots op, aangezien ik bij Sanne bijna 30 kilo aangekomen, lijkt me stug dat ik dat nog ga halen
30 weken 7,5 kilo de laatste 3 weken maar 1,5 kilo
ik was 4 kilo afgevallen in het begin van me zwangerschap inmiddels zitten die er weer aan plus 100 gram :mrgreen: en ben nu 17 weken en 4 dagen zwanger
vorige week bij gyn dus 29weken 10kg bijgekomen, iedereen zegt dat dit meevalt maar voel mij zoals een ballon :lol:
Inmiddels al 17 kilo. Als het zo door gaat met vocht vasthouden komen daar nog wel een aantal kilo’s bij vrees ik. Nou ja, dat vocht is er straks ook weer zo af.
@miep77 wrote:
Ben nu 34 weken en 15 kilo aangekomen. Ben er best wel trots op, aangezien ik bij Sanne bijna 30 kilo aangekomen, lijkt me stug dat ik dat nog ga halen
Dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Lekker toch, deze keer wat minder!
Hier met 35 weken 9 kilo erbij.
nu 28 wkn en 5 kilo erbij.
Ruim 30 weken en nog altijd stabiel op -7 kg.
Wel een behoorlijk dikke buik, dus ik ben benieuwd wat de weegschaal aangeeft na de bevalling over een kleine 3 maanden :mrgreen:
hey 111 show die trotse buik eens in ons show forum, ben erg benieuwd namelijk :mrgreen:
En daarnaast i love zwangerebuiken :inlove: en mis de mijne echt vreselijk :oops:
Ik was met 40 +2 intotaal 8 kg aangekomen en binnen een week zat ik weer op mijn oude gewicht
Hahaha, ik zal vandaag proberen ze erop te knallen, ook de echofoto’s nog want die hebben jullie ook nog niet gezien :oops: