hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

Vóór ik zwanger werd -23 kilo eraf gelijnd in meer dan een jaar.

Nu 7 weken zwanger en +2 kilo :roll:

Nouja, het is voor het goede doel zullen we maar zeggen :mrgreen:

Das balen, maar ik herken het wel, dat als je wel eens veel afgevallen bent dat er dan snel kilo’s aan zitten, ik was namelijk een paar jaar geleden 16 kilo afgevallen en bij mijn eerste zwangerschap zaten de kilo’s er veel sneller aan dan nu. Tussen mijn eerste en tweede zwangerschap heb ik niet gelijnd, ik had voor mijn tweede zwangerschap nog 5 ‘Ralf-kilo’s’ die er dus nog niet af waren.

26 weken 6kilo erbij, gaat wel hard nu :stuck_out_tongue:

37 en 8.7 kilo aangekomen

met duco was ik in totaal 25kg aangekomen en 14 weken na de bevaling terug op mijn oude gewicht

Nu 28 weken en 14 kg aangekomen

Nu 31 weken en ongeveer 5,5 - 6 kilo aangekomen.

@ingemamavan2 wrote:

met duco was ik in totaal 25kg aangekomen en 14 weken na de bevaling terug op mijn oude gewicht

Nu 28 weken en 14 kg aangekomen

Dat had ik idd ook. Met zoë totaal 27 kilo aangekomen en nu met 29 weken 14 kilo. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Met Yvette totaal (volgens de VK, dus vanaf 7wk) 25kg, nu bij 21wkn 5kg… (toen bij 21 wk ong 10kg) maar mn kilo’s waren er nog niet af, dus in vergelijking ben ik net zo zwaar als vorige keer :wink:

ben nu ruim 36 weken en 2 kilo aangekomen. Omdat ik al zelf behoorlijk overgewicht heb, is dit echt een enorme meevaller… waarschijnlijk val ik zelfs af van de bevalling;-)

17 weken en 3,5 kg aangekomen

18 weken en - 3,5 Kg nog…NOG! :wink:

Ruim 19 weken en nu 5kg

5 weken geleden bevallen en 16 kilo lichter

@marlies wrote:

zo wat goed zeg eet je wel?

groetjes

marlies

:mrgreen: :wink:

4,5 week geleden bevallen en nu 12,5 kg lichter

10 weken en 3 kilo aangekomen… :oops:

13 weken 3 kilo

39+4 en 20 kg :oops:

GL, nog niet zoveel als ik bij mijn vorige zwangerschap, alles komt goed :wink: .

Dit keer nu 13,5kg, bij 39w4d.

23 weken 2 dagen, en 1,5 kg aangekomen… :oops: