Hoeveel verbruiken jullie aan mobiel internet?

Ik heb ruzie met ben… nu zoek ik iets anders, maar alleen t mobile biedt onbeperkt internet. Wel andere goedkope gevonden maar max 1 GB internet, heb ik daar genoeg aan, vraag ik me dus af.



Hoeveel verbruiken jullie gemiddeld?

@wieniex wrote:

Ik heb ruzie met ben… nu zoek ik iets anders, maar alleen t mobile biedt onbeperkt internet. Wel andere goedkope gevonden maar max 1 GB internet, heb ik daar genoeg aan, vraag ik me dus af.



Hoeveel verbruiken jullie gemiddeld?




Kpn sim only bied onbeperkt internet. Ik heb daar nu een abonnement van 100 belminuten, onbeperkt internet voor 12.50 per maand.

t-mobile inderdaad, met onbeperkt internet…bevalt prima

ik heb geen internet op m’n mobiel :oops:

Thanks, bedoel eigenlijk alleen meer hoeveel Gb jullie per maand verbruiken. De meeste providers hebben geen onbeperkt internet meer en die ik zag is dus max 1 GB en vraag me af of ik het daarmee zou redden. Heb nu nog geen internet vandaar.

Ik heb vodafone en ook onbeperkt…Geen idee hoeveel GB eigenlijk…Internet staat constant aan ivm mail en ping, msn en hyves. (Heb blackberry)



Nu ik dit typ, volgens mij heb ik ook een speciaal internetabonnemet met mijn blackberry :think:

Ik heb een Vodafone abonnement met 1 Gb datalimiet. Ik red het hier goed mee.

Ik zat met dezelfde vragen en ben een beetje gaan zoeken, kijk hier maar eens: http://www.androidworld.nl/forum/algemene-vragen-over-android/7561-vodafone-datalimiet-1gb-wat-moet-ik-me-daarbij-voorstellen.html



Ik heb behoorlijk wat Apps, gebruik veel Whatsapp, mail staat op automatisch sync, veel facbook en twitter.

Laatst kreeg ik voor het eerst een waarschuwing via sms dat ik al 0,9 verbruikt had maar dat was aan het einde van de maand en ik had zitten pokeren :mrgreen:

Heb de hele dag de radio aanstaan maar dan wel via Fm en niet streamen, dan is je limiet er zo doorheen :wink:

Heb wel altijd een hoop onzin App’s in de Appkiller zitten, die flauwekul als aandelen enzo hoeven van mij niet ge-updated worden.



Heb je nog meer vragen dan laat het maar weten misschien kan ik je helpen :lol:

@Kwakje wrote:

ik heb geen internet op m’n mobiel :oops:


idem

Ik krijg een nieuwe telefoon + abonnement bij Telfort.



Daarbij zit ook onbeperkt internet.

@babylover wrote:

@Kwakje wrote:
ik heb geen internet op m’n mobiel :oops:


idem
ik ook niet, uit zelfbescherming haha :wink: wel wifi :wink:

ik denk dat ik als ik geen onbeperkt internet had ( t-mobile zoals ik al zei) ik een heel groot probleem zou hebben nu :oops:

Ik ben daar dus ook een beetje bang voor, het is nogal verslavend denk ik :wink:

Ik ben echt een telefoon junk en 1 GB is echt heel erg veel!!! Ik heb ook facebook als app whats app en noem het maar op ik pak hem te pas en te onpas en heb nog nooit meer dan 400 MB gebruikt. Alleen als je veel gaat streamen loop je risico dat je er overheen gaat maar je krijgt dan altijd eerst een waarschuwing.

Mja ik stream ook nogal een eindje weg :oops: :lol:

Ik heb ook 1GB per maand, maar daar kom ik bij lange na niet aan. Ik heb internet altijd aanstaan, mijn mail komt er op binnen, twitteren doe ik geregeld, what´s appen, hyven. Nou ja… als je gewoon alleen surft en niet of weinig streamt moet je het makkelijk daarmee kunnen redden.

uhm… wat is streamen? :oops:

Ik heb een bel + sms + web abbonement, volgens mij is dat met onbeperkt internet. Ik gebruik dat veel! Whatsapp, NS reisplannerapp etc…



Succes!

@wieniex wrote:

uhm… wat is streamen? :oops:




streamen is eigenlijk continu data binnenhalen. youtube radio online luisteren, dat is streamen :slight_smile:

ok :oops: Hub lachte me ook al uit.



Online radio luisteren enzo ben ik niet van plan. Wel is angry birds nogal verslavend, ontdekte ik op hubs mobiel! Ik hoop dat we eruit komen met ben, dan blijft het gewoon onbeperkt internet.

Ik heb vodafone, was altijd onbeperkt, maar volgens mij is dat alemaal verandert naar 1 GB. Hier staat internet altijd aan, mail altijd aan, whatsapp, allerlei losse apps, beetje surfen, etc. Nog nooit iets van gehoord dat ik te veel gebruik ofzo. Heb ook geen idee hoeveel ik gebruikt hoor, zou niet weten waar ik dat moet zien :think: