Hoeveel verbruiken jullie aan mobiel internet?

Let trouwens op (zie dit nu pas) dat onbeperkt internet géén onbeperkt internet is bij de meeste providers.

Als je de algemene voorwaarden naleest zul je zien dat er sprake is van een ‘fair use policy’ dat houd in dat als je méér verbruikt dan de gemiddelde gebruiker dat je snelheid omlaag gaat óf je bij moet betalen.

Een paar jaar geleden was T-Mobile de enige die dit niet had, ik weet niet of dit inmiddels veranderd is.

Fair use policy is niet meteen dat je bij moet betalen als je meer dan de gemiddelde verbruikt. Als jij 's ncahts vooral veel gebruikt, als anderen niet of nauwelijks gebruiken, vinden ze dat in de meeste gevallen geen probleem. Als je echter op drukke momenten ook heel flink aan het downloaden of wat dan ook bent, dan zul je er wel wat van te horen krijgen.



Dat is in ieder geval mijn ervaring en wat ik zo hoor om me heen.

Nee Noekie, het gaat om je totale maandelijkse verbruik :wink:

Ik ben tot nu toe 2 of 3 keer over m’n FUP geweest. KPN heeft dit dus ook :). Het enige wat bij KPN gebeurd is dat je internet langzamer gaat. Je hoeft niks bij te betalen.



Ik heb inderdaad een eindeloos online abbo bij hi! (is van KPN).



Angry birds gebruikt volgens mij geen streaming ;).



Desnoods kan je ook je internet verbinding van je telefoon als je thuis bent uitschakelen (en je wifi gebruiken als je dat hebt ;)) of 's nachts wanneer je het niet gebruikt.

Ben is solved! Vanaf 1 aug gaat mijn internet abbo in. Het isn onbeperkt maar idd zo dat het de snelheid langzamer wordt na verbruik van 1 GB.



Maar goed, voor 17 euro p maand ben ik onder de pannen en voor die lage prijs deed ik het!