Ik werk zo’n 50 uur in de week als gastouder
mijn man werkt zo’n 24 uur in de week
maar beide werken we thuis en mijn man kan met zijn werk zijn tijd geheel zelf inplannen als het maar voor de deadline af is
dus kunnen het huishouden, boodschappen, hobby’s en schoolhulp van de kids er redelijk makkelijk naast doen
ik werk 24 uur
dinsdag en vrijdag vast, maandag -zaterdag rouleer in om de week.
Bevalt me prima!
32 uur, verdeeld over 4 dagen. Hub brengt de kids, ik haal. Tis wel een gerace om ze op tijd in bed te krijgen, maar ach… dat went vanzelf!
Wel hebben we een poets: 3 uur per week. Ik wil niet meer zonder ( poetsen is niet mijn hobby :oops: )
Hub werkt 40 uur. Best pittig met drie kleine kids, maar wij hebben het prima voor elkaar en ook de kids zitten goed in hun velletjes
Ik werk nu alleen naschoolseopvang op ma di do komt neer op zo’n 15uur pw en daarnaast doe ik 2x per maand op zaterdag wat leuks met kinderen die een pgb budget hebben. Ik begeleid deze kinderen dan in hun uitstapje/activiteit.
Er komen op ma, di en do ook 2 kindjes met pgb eten voor de rust.
(ivm zwangerschap nu in de ziektewet, begin pas 4 juni weer)
Hub werkt 36uur op don heeft hij ouderschapsverlof van 12u tot 17u
ik wil een andere job waarbij ik 2,5/3 hele dagen kan gaan werken, wil wat meer brood op de plank dan dat we nu hebben.
We hebben het zwaar te halen met onze “middelbare beroepen”
In principe 28 uur per week, maar verdeeld in 5 dagen in de ene week, 2 in de andere.
Werk om het weekend de zaterdag en de zondag.
Ml is thuis bij de kids en kookt als ik aan het werk ben.
Verder regelt ml het onderhoud van de auto en de buitenboel (tuin, ramen, etc).
De meeste huishoudelijke dingen binnen doe ik en ook elke ochtend en avond het aankleed/ bed-ritueel met de kids.
Vind het met 2 kleine kids (3 jr en 16 mnd) wel te doen (meestal ).
ik werk 22 uur en dan do, vrij en zaterdag
de donderdag passen opa en oma op (wonen een straat achter ons)
Op vrijdagmorgen ben ik vrij en smiddags en savonds papa.
en zaterdag is papa thuis
Dus wij hebben het perfect geregeld kindjes hoeven niet over te blijven en geen bso
16 uur verdeeld over 2 dagen, de woensdag en vrijdag.
Heerlijk om toch even mijn eigen ding te doen, ook lekker dat het maar 2 dagen zijn zodat ik thuis ook de boel op orde kan houden!
168 uur per week. :lol: