hoeveel uren werken jullie?

Ik werk maandag en dinsdag 6 uur en donderdag 5 uur. Voor nu genoeg vind ik, manlief werkt 40 uur.

ik werk ongeveer 14 uur per week. Komt neer op 7 nachten per maand

normaal gesproken werk ik 25 uur per week in onregelmatige diensten.voornamelijk avonddiensten, dus overdag ben ik lekker bij de kinderen en ik werk om de week het weekend. alleen voor je sociale leven is het wat lastig, weinig avonden waarop je wat kunt afspreken.

ik ben nu al lange tijd in de ziektewet en ben weer bezig met integreren. ik werk weer voor 8 uur, 2x4 (9.00-13.00)uur per week op kantoor.

mijn doel is wel weer om 25 uur te gaan werken maar ik zie wel hoe dat verloopt.

Ik werk 40+ uren maar daarvan kan ik ook Veel thuiswerken.

Als de baby er is ga ik de eerste anderhalf jaar 32 uur weken en

8 uur ouderschapsverlof. De kleine gaat 3 dagen naar het kdv en een dag in de week

Komt mijn moeder hier oppassen.

Ik werk 28 uur, maandag een halve dag, dinsdag, donderdag en vrijdag de hele dag. Mijn zoon gaat maandag, woensdag en vrijdag naar het kdv. Mijn dochter gaat woensdag en vrijdag naar de bso. Dinsdag werkt mijn een half dagje thuis (tussen de bedrijven door). Donderdag ben ik thuis. Op maandag was er geen plek vandaar dat ik maandag maar een halve dag werk. Mijn zoon laat ik de hele dag op het kdv omdat hij anders op het moment dat hij moet slapen opgehaald moet worden en dan slaapt hij niet meer en hij heeft zijn slaap echt nodig. Verder vind ik het ook wel leuk om een paar uurtjes alleen met mijn dochter te zijn, mijn zoon krijgt al donderdag 1 op 1 aandacht van me. Het gaat eigenlijk wel prima vind ik. Op woensdag en vrijdag is het een beetje gerace omdat het kdv en de bso op een kwartier rijden van elkaar afliggen, niet omdat ik het voor sluitingstijd niet haal maar ik wil ze gewoon op een redelijke tijd thuis en gevoerd hebben en dat lukt niet altijd, maar dat is ook vaak mijn schuld en van 5 tot 10 minuten later eten worden ze ook niet minder

nu even zwangerschapsverlof nog, maar daarna ene week 16 uur en andere week 24, 2 om 3 dagen

Ik werk nu en straks 4 dagen van 8-17uur, en woensdag vrij. Vriendlief heeft straks de vrijdag vrij, en grootouders doen de maandag, dus 2 dagen nd creche. Hopelijk is het allemaal te doen. Alleen tijdens de vakanties wordt het lastig, want ik kan niet zomaar vrij nemen wanneer ik wil (ben huisarts), maar goed, dat zien we dan wel weer! Genoeg mensen die willen oppassen gelukkig!

Ik werk 36 uur verdeeld over 4 dagen. Gelukkig heb ik sinds kort een schoonmaakster, want ik heb geen moeder (met schoonmaakgen) in de buurt wonen :wink:

Wij hebben inderdaad ook een schoonmaakster, 2x per week 2 uur, die ook wast en strijkt. Ideaal!

@roosje1 wrote:

wat doe jij dan voor werk mir?

Ik zit in de flexpool binnen de geestelijke gezondheidszorg als begeleider psychiatrische zorg, dus soort uitzendwerk waardoor ik op alle afdelingen en voor allerlei soorten diensten kan worden ingezet.

De ene keer weet ik ruim van tevoren al een aantal diensten die ik moet draaien maar ook kan ik, zoals vandaag, gebeld worden of ik diezelfde dag nog een dienst kan draaien. Zodoende zit ik nu dus in de nachtdienst :mrgreen:.

Op mijn contract staat dat ik 12 uur per week werk verdeeld over 2 dagen, maar in de regel werk ik wat meer door invalwerk en vergaderingen ed. .

Ik werk op een BSO.

Rectificatie :oops: :roll: :smiley:

Van mijn lieve man moet ik even officieel mijn bericht herzien, ik werk 32 uur, hij werkt 36 uur, waarvan 4 dagen op kantoor en de rest thuis. En oh ja, lang leve de ipad, mailtjes gaan ook 's avonds en in het weekend door. :wink:

Ik werk geloof ik nogal veel, als ik de overige berichten zo lees :shifty: maar ja, ik heb een leuke baan maar als ik 3 dagen zou willen werken, kan dat wel maar dan is alle leukigheid er wel af. Dan kom ik puur op de uitvoering ipv ontwikkkeling van nieuwe dingen te zitten.

Maar we redden het allemaal prima zo. Marijne vindt het erg leuk op de opvang. Ja, mijn huis zou wat schoner mogen en beter opgeruimd etc etc :oops: maar op dit moment is het evenwicht prima. Benieuwd hoe dat straks gaat als er hopelijk een nummer twee komt. :wink:

Ik werk zo`n 40 tot 50 uur in de week verdeeld over 5 dagen, als gastouder. Voordeel dus dat ik altijd thuis ben en op rustige momenten wast huishoudelijk werk kan doen en de kids neem ik gewoon mee met mijn wekelijkse boodschappen.

Vanaf 24 december ga ik voor 4 maanden met verlof en gaan de kids naar een vervangende gastouder.

ik werk 19,5 uur verdeeld over 3 dagen, vast dagen en tijden. februari moet ik weer beginnen dan neem ik 2,5 uur per dag onderschapsverlof voor een half jaar.

Ik werk 38 uren.

Van maandag t.e.m vrijdag van 8u-16u.

Geen poetsvrouw e.d… :wink:

Papa werkt ook 38u (maar dat zijn er vaak veel meer).

Papa brengt de kindjes naar school, ik ga er om (halfuurtje opvang 's avonds).

De woensdag gaat er een mama om de kindjes en doet ze mee naar de voetbal waar ik ze dan om 16.30u ga oppikken.

De bedoeling was om 32u/week te gaan werken maar ik had de kans voor die job en wilde die niet om die reden laten liggen.

De kans zit er wel in dat ik over een paar maanden wel kan overschakelen naar 32u/week en dan neem ik de woensdag vrij :thumbup:

Ik heb een contract van 36 uur, maar neem nu 4 uur ouderschapsverlof op en werk nu dus 32 uur. Hub heeft een eigen bedrijf.

Marie gaat ma en di naar het kdv, op wo ben ik thuis, op do hub en op vr mijn moeder. Het schoonmaken hebben we over ons drietjes verdeeld, ik doe de was en hub de boodschappen (op za ochtend met Marie en dan mag ik uitslapen :smiley: ). We wonen vlakbij een AH, dus tussendoor wordt ook wel wat gehaald. En we hebben een vriezer met veel brood en kliekjes. Tussendoor stofzuigen en opruimen doe ik en koken, Marie naar bed brengen, brengen/halen Marie kdv, etc. hebben we verdeeld.

Sinds een paar weken loopt het pas echt gesmeerd :slight_smile:

40 uur in de week. Alleenstaande moeder dus het huishouden komt daar ook bij. De kinderen gaan na school naar Si’s moeder tot ik thuis kom en ze ophaal. Ik heb 1 dag in het weekend voor mezelf. Met andere woorden…voor het huiswerk en de boodscahppen etc.

24 uur, 3 dagen per week.

ik werk 32 uur over 4 dagen, manlief werkt 32 uur en volgt een pittige studie (veel avonden). het aantal werkuren vind ik prima, zo kan ik inderdaad deze leuke baan behouden.

het huishouden is niet zoals ik het wil, de ramen op dit moment… :silenced:

soms kan het loslaten, soms erger ik me dood aan kleine dingen.

binnenkort gaan we verhuizen, wellicht dat ik in het nieuwe huis toch eens ga nadenken over hulp 1x per 2 weken ofzo voor de grote dingen :think:

ik werk ongeveer 5 tot 10 uur in de week. Diensten van 5 tot 7 uur, soms een nachtje van 9 uur. ben oproepkracht dus kan vrijwel alles zelf beslissen. Dat is wel erg ideaal moet ik zeggen, al heb je dus geen vastigheid en nu het rustig is dus ook weinig werk…

Ik werk alleen als mijn man thuis is of thuis kan zijn als ik moet slapen met nachtdienst dus het huishouden komt verder op mij alleen neer. De grote dingen dan, keuken, vaatwasser, vuilnis, wasje opvouwen kan/doet hub natuurlijk ook als het nodig is, maar meestal probeer ik het ‘rond’ te hebben als hij thuiskomt.

dus ik moet nu gaan opschieten anders red ik dat niet :mrgreen: