ben gewoon eens benieuwd hoeveel uren jullie kindjes slapen…
dus in de nacht
en eventueel (nog) overdag
op een goede nacht slaapt tom er 9 in de nacht en 1 overdag…maar hij kan ook met véél minder toe zonder dat ooit in te willen halen en mama is zooo moe
dus ben benieuwd hoe het bij jullie gaat
nano slaapt 's nachts meestal rond de 12 uur, overdag 1 a 2 uur, en bij uitzondering geen. mag ik me nou gelukkig prijzen?
maar tom is geen dreumes meer hoor
:doh: kijk zo moe ben ik nou :doh:
ikke ff aanpassen :mrgreen:
Yeline slaapt nog heel veel voor haar leeftijd, ze is altijd al een slaapkop geweest.
Ze maakt nachten van 13 a 14 uur (van 19:00/20:00 tot 09:00) en overdag slaapt ze ook nog met gemak 2,5 uur (12:30 tot 15:00).
@fiep klophout wrote:
nano slaapt 's nachts meestal rond de 12 uur, overdag 1 a 2 uur, en bij uitzondering geen. mag ik me nou gelukkig prijzen???
o ja, heel gelukkig!!!!!! jolijn slaapt pas sinds augustus door (dus dik 2,5 jaar iedere nacht 2 tot 7 keer eruit, want kindje helemaal in paniek) en nu haalt ze krap 11 uur, en overdag al heel lang niet meer (behalve als we toevallig in de auto zitten langere tijd) maar mij hoor je niet meer klagen :silenced: :silenced:
Teun slaapt 12 uur, bijna altijd. Van zeven tot zeven. Soms iets eerder wakker, in het weekend en de vakanties iets later :inlove:
hij slaapt niet meer overdag sinds de zomervakantie
Mijn dochter slaapt 's nachts 11 tot 12 uur en overdag al weken niet meer. …helaas :silenced:
Lienke slaapt sinds een paar maand 's middags niet meer en gaat 's avonds rond 19.00-19.30 uur naar bed en slaapt dan tot de volgende morgen 6.30-7.30 uur. Hier dus ook geen uitslaper. Als ze 's avonds later naar bed gaat is ze de volgende morgen ook gerust weer om 6.30 uur wakker :wall: .
Groetjes Renate
M.ateo slaapt al een jaar niet meer overdag…
Hij gaat om 19 uur naar bed en slaapt vaak tot 6-7 uur. Soms kan hij echt ‘uitslapen’…
Mic.ah slaapt een uur overdag. Hij slaapt van 19 uur tot 6. Hij slaapt sinds 4 maanden door…
mwoh, dan valt het me eigenlijk nog wel mee. Ik weiger namelijk voor 8 uur op te staan, dus ik stuur jolijn terug naar haar kamertje, maar ze gaat wel ‘pas’ om 20 uur slapen.
Ik vroeg het me van de week ook af… (heel heel eerlijk waar !)
jij stelt de vraag Guusje !
Michaël slaapt van 20.30 u tot 7.30 u. Dus 11 uren.
In de namiddag varieert dat nogal: van 45 min. tot soms bijna 2 uurtjes.
liefs
Gerda
Yara gaat er om 19.00 in en komt er tegen 06.00/07.00 weer uit.
overdag slapen doet ze al niet meer vanaf haar tweede.
Thije slaapt van 19.00 tot 06.00/07.00 en komt geregelt nog eens tussendoor s nachts.
Overdag slaapt hij van 13.00 tot 14.00/soms 14.45.
Geen slapekoppies hier :thumbdown:
Y.ouri slaapt van 19.00-6.00 (waarbij wel 4 a 5 keer wakker snachts)
tussen de middag ene keer wel andere keer niet. dan slaapt hij 2 uur.
T.ara slaapt van 19.00 - 6.00 (waarbij ook ong 3x wakker snachts) dan na de fles nog tot ong. 9.00.
smiddags van half een tot meestal drie uur.
Peter EN Aniek gaan beide om 18.30 naar bed en slapen meestal allebei rond 19.30. Ik maak ze elke ochtend om 7.15 wakker voor school enz… ik denk dat ze ook rond 19.15 inslapen, dus 12 uur.
Peter slaapt al niet meer overdag sinds hij 2 jaar en 3 maanden was.
Mijn kleine is 3 en gaat uiterlijk om 19.30 naar bed en word altijd tussen 7.00 en 8.00 wakker .
Hij slaapt al heel lang niet meer overdag.
Jeroen gaat altijd om 19.30 uur naar bed, hij slaapt 19.45 a 20.00 uur tot rond 8.00 a 9.00 uur! HEERLIJK
Hij slaapt overdag niet meer.
hier slapen van 19.00 tot 8.00(als we er niet eerder uit hoeven) en overdag nog een uurtje of 1.5-2
Matthijs gaat rond 19.30 uur naar bed, slaapt dan meestal direct wel in.
Smorgens is hij meestal rond 6.30/7.00 uur weer wakker.
(helaas snachts ook meestal nog 2 keer even wakker)
Overdag slapen is nu over!!
Wessel gaat om 7.00 uur naar bed en lees ik een verhaaltje voor en dan slaapt hij gelijk. Hij wrd 's morgens om 7.30 wakker (soms nog later maar dan is het krap want hij moet om 8.30 op school zijn)
Verder slaapt hij meestal nog 1 keer in de week 's middags en dan van 13.00 tot 16.00
Britt slaapt nog steeds 2 keer. Ze word rond 8.00 wakker. Gaat om 10 uur naar bed tot 11.30.
Dan 's middags nog van 14.30 tot 16.30 en dan 's avonds weer om 19.30.
groet Anita
Hier: slapen we de ene dag overdag nog wel en de andere dag niet meer en is het schema:
ongeveer 12.00 per nacht, dan overdag niet.
De andere dag 1 uurtje overdag en dan 's nachts ong. 11 uur.
Guusje, volgens mij lees ik regelmatig dat Tom een slim mannetjes is, het is algemeen bekend dat die vaak minder slaap nodig hebben.
Het hoeft niet altijd met elkaar te maken te hebben maar vaak wel.
natas