fransje is ook een echte slaapkop rond 19:00 uur gaat ie slapen en tussen 9 en 10 de volgende ochtend wakker tuurlijk wisselt het wel eens en wordt ie s’nachts wel eens wakker met een nachtmerrie.
en smiddags slaapt ie meestal 2 a 3 uur
Hier ook om 19 uur naar bed en slaapt vaak wel het klokje rond,dan mag hij niet van zijn kamer tot dat ik het zeg en dat is mestal 7.45 maar soms is hij dan ook nog niet wakker.en overdag al een jaar of zo niet meer.
Anoek slaapt overdag niet meer, voordeel is dat wij haar dan 's-avonds
vroeg naar bed doen dus tussen 19.00 en 19.30 ligt ze erin en slaapt
ze vrij snel. Ze slaapt doorgaans tot een uur of 7.30 soms 7.00 en soms ook wel eens tot 8.30.
@stillewater wrote:
Mijn kleine is 3 en gaat uiterlijk om 19.30 naar bed en word altijd tussen 7.00 en 8.00 wakker .
Hij slaapt al heel lang niet meer overdag.
bij ons ook zo…
Heel soms is hij wat later wakker…
En het komt geregeld voor dat ik er uit moet snachts om hem weer in te stoppen of een slokje water te geven, een keer of 5… Of dat meneer met al zijn hebben en houden bij ons komt liggen om er na ongeveer 15 min er toch achter te komen dat zijn eigen bedje lekkerder ligt…
En hij is bijna 3…
Merijn slaapt meestal van 20uur tot 7 uur, dus zo’n 11 uur per nacht.
De laatste paar weken wordt hij 's nachts wakker om te plassen en wil dan vervolgens bij ons in bed verder slapen. :roll: Dus zijn we vervolgens zo’n 20 minuten op om hem weer terug in eigen bed te krijgen
Overdag slaapt hij niet meer sinds hij net 2 was geworden.
Bas slaapt meestal van 19.00 uur tot 7.30-8.00 uur, soms iets langer en overdag meestal van 12.30 tot een uur of 15.00 uur en soms ook langer.
12 uren 's nachts en overdag vanaf 2.5 jaar niet meer.
En als ze wel slaapt overdag (als ze ziek is/geweest) dan is het drama 's avonds.
Wordt dus leuk vanavond want ze is net in slaap gevallen bij mij op schoot hier achter de pc :inlove: .
Woensdag was het daardoor 22.00 uur!!!
MAar ja ze is nog niet fit dus het lukt me dan ook niet om haar met geweld wakker te houden hoor; vind ik ook zielig.
Joost slaapt van 20.00 - 8.00.
Hij weet dat hij tot 8 uur moet slapen . Hij kent de 8 en kijkt dus eerst op de wekker of het al tijd is om naar onze slaapkamer te komen… :mrgreen:
charity slaapt 12 uren in de nacht en overdag niet meer.
als ze overdag een uur slaapt slaapt ze in de nacht een half uur minder.
19.30u naar bed…7.30u eruit
overdag 1u max.
maar lang niet altijd meer, al heeft hij het nog net nodig
mijn dochter wordt dinsdag 2 en slaapt van ongeveer 22.00 uur tot 08.15. In het weekend slaapt ze tot iets van 9.15. Overdag slaapt ze normaal iets van 1,5 uur. Ze wordt 'snachts wel af en toe eens wakker. Vaak is een dikke knuffel genoeg maar soms wil ze echt niet meer in haar eigen bedje en roept ze huilend terwijl ze rechtop in haar bedje met haar knuffeltjes in haar armen zit pappa en mammabed toe. Als dat midden in de nacht is, krijgt ze haar zin (1 keer geweigerd en 1,5 uur later was ze nog aan het huilen).
Jeetje sopje wat een tijd 22 uur naar bed voor een kind je hebt dan toch ook zelf niets meer aan je avond,waarom wil ze niet eerder?
@fiep klophout wrote:
nano slaapt 's nachts meestal rond de 12 uur, overdag 1 a 2 uur, en bij uitzondering geen. mag ik me nou gelukkig prijzen?
maar tom is geen dreumes meer hoor
Dan prijs ik me ook even gelukkig met Kaylee ok :mrgreen: Alleen slaapt ze de laatste week niet meer overdag, ik denk dat het overdag slapen wel voorbij is hier :think:
Allebei mijn kinderen slapen iedere nacht het klokje rond (19:30 tot 7:30), roepen nooit, komen nooit eruit en worden NOOIT wakker 's nachts (als baby al niet). Ik mag me echt gelukkig prijzen besef ik me maar al te vaak met 2 van die super goede slapers!
Kes slaapt al bijna 2 jaar niet meer overdag.
's nachts meestal 11 uur en overdag gemiddeld 3 uur.
Ik heb overigens wel het idee dat hij 's middags korter begint te slapen.
@M@@ike wrote:
Jeetje sopje wat een tijd 22 uur naar bed voor een kind je hebt dan toch ook zelf niets meer aan je avond,waarom wil ze niet eerder?
Nee meestal slaapt ze om 22 uur, er gaat nog een bedritueel van ruim een half uur aan vooraf . Het is trouwens niet altijd 10 uur hoor, soms roept ze om half 9 al “slapen”, maar ze is een echt avondmens en wil graag bij ons zijn. Als we haar in bed leggen als ze niet moe is, blijft ze huilen en lopen we de hele avond ieder kwartier naar boven om haar te troosten en te zeggen dat ze moet slapen en dat is ook niet leuk. Ik heb niet echt het gevoel dat ik niets aan mijn avond heb, wij slapen zelf ook pas om 12 uur. We vinden het wel gezellig en als we tv kijken kijken we naar de programma’s die wij willen zien en als ze vervelend wordt, brengen we haar naar bed.
@Vicky wrote:
@fiep klophout wrote:nano slaapt 's nachts meestal rond de 12 uur, overdag 1 a 2 uur, en bij uitzondering geen. mag ik me nou gelukkig prijzen?
maar tom is geen dreumes meer hoor
Dan prijs ik me ook even gelukkig met Kaylee ok :mrgreen: Alleen slaapt ze de laatste week niet meer overdag, ik denk dat het overdag slapen wel voorbij is hier :think:
Mag ik me dan nóg gelukkiger prijzen?
Amy slaapt van 19:00 tot 8:30 en tussen 12:00 en 14:00, en heel soms slaat ze die laatste voer (eens in de maand ofzo) :mrgreen:
hier heel wisselend. Rond een uur 20.00 - 20.30 uur gaat hij naar bed en slaapt, als we hem laten liggen tot ongeveer 8 uur / half 9 de volgende ochtend. 's nachts is hij overigens wel gem. 2 - 3 keer wakker.
Thuis slaapt hij soms wel soms niet op de creche slaapt hij nog altijd en haalt hij gerust 2 uur.
Enne, als hij later naar bed gaat slaapt hij ook langer door. Met oud en nieuw bijv werden we pas om 10 uur wakkker :inlove: :thumbup:
Y is nu ruim 3.
Esmee slaapt van 19.00 tot 6.30 de volgende ochtend…
wat een verschillen