Hoeveel snelfilter koffie om een pot te zetten?

voor koekjes en koffie doen ze alles :lol:





gisteren waren ze nieuwe gas leidingen aan het leggen en waren erg blij met een vers kopje koffie helaas waren de koeken op

Ik zie dat je koffie goedgekeurd is, maar ik deed het altijd zo :shifty:



Men neme een dienblad met daarop:

*koffiemachine

*kan met water

*koffie

*kopjes en schoteltjes

*suikerklontjes

*koffiemelk

*theelepeltjes

*schoteltje met wat koekjes



Zet deze bij de bouwvakkers neer met de woorden: “Heren, hier staat de koffie, jullie weten hoe’t werkt neem ik aan. Als er nog iets nodig is hoor ik het graag. Ik moet even …” En dan ga je met een vriendelijke glimlach weg en laat je het ze zelf uitzoeken :mrgreen: :wink:

@eisblume wrote:

Ik zie dat je koffie goedgekeurd is, maar ik deed het altijd zo :shifty:



Men neme een dienblad met daarop:

*koffiemachine

*kan met water

*koffie

*kopjes en schoteltjes

*suikerklontjes

*koffiemelk

*theelepeltjes

*schoteltje met wat koekjes



Zet deze bij de bouwvakkers neer met de woorden: “Heren, hier staat de koffie, jullie weten hoe’t werkt neem ik aan. Als er nog iets nodig is hoor ik het graag. Ik moet even …” En dan ga je met een vriendelijke glimlach weg en laat je het ze zelf uitzoeken :mrgreen: :wink:




Hahahaha, das ook een goeie :mrgreen:



Nou de metselaars zijn aan de gang en de eerste pauze zit er al op. Geen klachten over de koffie, was zelfs lekker :mrgreen: . De koeken gingen er ook goed in en frisdrank ook. Straks met de lunch lekker een fricandelletje met een broodje en heb al gezien dat ze zelf ook koelboxen met vanaales bij hebben, maar daar zijn weinig van nodig zijn :mrgreen: . Volgende week zaterdag komen ze weer en de week daarop vrijdag en zaterdag…dus tegen tot die tijd zullen ze goed verwend worden :smiley:



(de hond heeft ze ook goedgekeurd gelukkig :lol: )