Hoeveel snelfilter koffie om een pot te zetten?

@Madre wrote:

Nou eigenlijk wel ja…



Vind het behoorlijk vreemd dat jij vind dat elke vrouw koffie moet kunnen zetten…




weet je wat? maak er lekker een topic over in het discussie forum :wink:

@merel33 wrote:

@Madre wrote:
Nou eigenlijk wel ja…



Vind het behoorlijk vreemd dat jij vind dat elke vrouw koffie moet kunnen zetten…




weet je wat? maak er lekker een topic over in het discussie forum :wink:






:shock: :shock: :shock:

@mukkemuk wrote:

@merel33 wrote:
is er iets?






nou je kwam best een beetje grof in de mond over ;… ik ken zoveel vrouwen die geen koffie kunnen zetten hoor … dan ben je toch niet dom :eh:




jemig zeg.ik heb niet gezegt dat je dan dom bent…!!! ik zeg alleen dat het dom over kan komen… beter lezen mischien? :think:

1 schep op 2 bakken koffie dan kom je een heel eind(al doet manlief het graag andersom :sick: hij zit wel in de bouw trouwens :lol: )

en haal ff zo’n schepje dat knoeit een stuk minder als een eetlepel en de maatverdeling is beter :thumbup:

@merel33 wrote:

@mukkemuk wrote:
@merel33 wrote:
is er iets?






nou je kwam best een beetje grof in de mond over ;… ik ken zoveel vrouwen die geen koffie kunnen zetten hoor … dan ben je toch niet dom :eh:




jemig zeg.ik heb niet gezegt dat je dan dom bent…!!! ik zeg alleen dat het dom over kan komen… beter lezen mischien? :think:




En daarna zeg je dus dat je vind dat elke vrouw koffie moet kunnen zetten.



En weet je wat?



Ik ga mij lekker met belangrijke dingen bezig houden…



ciao

@merel33 wrote:

@Madre wrote:
Nou eigenlijk wel ja…



Vind het behoorlijk vreemd dat jij vind dat elke vrouw koffie moet kunnen zetten…




weet je wat? maak er lekker een topic over in het discussie forum :wink:






Done :mrgreen:

sorry hoor maar ik lig hier gewoon dubbel :smiley: :clap:

@merel33 wrote:

sorry hoor maar ik lig hier gewoon dubbel :smiley: :clap:






ik denk dat meerdere mensen dat eerlijk gezegd niet zo oppakken …

ik vind je bewoording erg jammer … wand zet het tegenover een man … ook niet iedere MAN kan koken … is de man dan ook DOM :shock:

oh vergeet de koekjes bij de koffie niet he :mrgreen: :thumbup:



tip des te meer je bouwvakkers verwend met lekkere koffie des te meer willen ze voor je doen…iets extra’s ofzo :thumbup: werkt over het algemeen altijd wel…

@mukkemuk wrote:

@merel33 wrote:
sorry hoor maar ik lig hier gewoon dubbel :smiley: :clap:






ik denk dat meerdere mensen dat eerlijk gezegd niet zo oppakken …

ik vind je bewoording erg jammer … wand zet het tegenover een man … ook niet iedere MAN kan koken … is de man dan ook DOM :shock:




had je hier geen topic over geopent in het discussie forum?

@merel33 wrote:

@mukkemuk wrote:
@merel33 wrote:
is er iets?






nou je kwam best een beetje grof in de mond over ;… ik ken zoveel vrouwen die geen koffie kunnen zetten hoor … dan ben je toch niet dom :eh:




jemig zeg.ik heb niet gezegt dat je dan dom bent…!!! ik zeg alleen dat het dom over kan komen… beter lezen mischien? :think:




nou persoonlijk vind ik dit soort reacties dommer overkomen dan een vrouw die toevallig niet weet hoe ze koffie moet zetten… :eh:

Lol, waar al niet een discussie om kan komen…



Maar goed, ja ik krijg visite die koffie drinken, maar ik heb altijd prblemen gehad met het aparaat tot ik het eindelijk in de kast heb gezet en de gasten nescafe ben gaan geven. Nooit klachten gehad, maar voor de bouwvakkers is het wel handig als er gewoon een kan koffie staat en ik niet telkens met mn waterkoker aan de slag hoef.



Ik heb net een koffielepel gekocht en ben koffie aan het zetten (de buurman als proefkonijn). Ik heb 7 afgestreken scheppen erin gedaan voor 12 kleine koppen of 8 grote. Even zien hoe het in de smaak valt.



Ik vind het geen schande dat je als vrouw zijnde geen koffie kan zetten, ik heb wel andere sterke kanten en koffie zetten vind ik dan niet belangrijk.

hier 10 water… en dan 7 scheppen :mrgreen:

Zo dat ging al goed vandaag :mrgreen:



Mama van Anne, is de koffie inmiddels gezet?

Ten eerste vind ik het al heel attent van jullie om de spullen in huis te halen.

En als je zegt dat je nooit koffie maakt omdat nieamand het bij jullie drinkt, wil een van de mannen best de koffie voor je zetten lijkt me.

Zullen de bouwvakkers ook gelijk zien dat de koffie speciaal voor hen gehaald is :smiley:



Wij hebben trouwens nu een philips koffiezetter.

Hij rekent hoeveel water je erin hebt en je kunt aangeven of je slappe, medium of een sterke bak wilt.

Aan de hand daarvan gaat er met het koffie in het filter doen een streepje naar beneden en als dat streepje bij het andere streepje is, dan heb je genoeg schepjes :mrgreen:

Anders had ik ook geen koffie kunnen zetten hoor 8)

@mama van anne wrote:

Lol, waar al niet een discussie om kan komen…



Maar goed, ja ik krijg visite die koffie drinken, maar ik heb altijd prblemen gehad met het aparaat tot ik het eindelijk in de kast heb gezet en de gasten nescafe ben gaan geven. Nooit klachten gehad, maar voor de bouwvakkers is het wel handig als er gewoon een kan koffie staat en ik niet telkens met mn waterkoker aan de slag hoef.



Ik heb net een koffielepel gekocht en ben koffie aan het zetten (de buurman als proefkonijn). Ik heb 7 afgestreken scheppen erin gedaan voor 12 kleine koppen of 8 grote. Even zien hoe het in de smaak valt.



Ik vind het geen schande dat je als vrouw zijnde geen koffie kan zetten, ik heb wel andere sterke kanten en koffie zetten vind ik dan niet belangrijk.




ff een beetje humor er bij…hou de rennies bij de hand als de koffie wel te zwaar is :clap: :smiley:



jongens doe niet zo .we hebben het over koffie .keep it light hahaha.

@inkie wrote:

@merel33 wrote:
@mukkemuk wrote:
@merel33 wrote:
is er iets?






nou je kwam best een beetje grof in de mond over ;… ik ken zoveel vrouwen die geen koffie kunnen zetten hoor … dan ben je toch niet dom :eh:




jemig zeg.ik heb niet gezegt dat je dan dom bent…!!! ik zeg alleen dat het dom over kan komen… beter lezen mischien? :think:




nou persoonlijk vind ik dit soort reacties dommer overkomen dan een vrouw die toevallig niet weet hoe ze koffie moet zetten… :eh:






:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

nu is mijn vrouwen hart gebroken zeg



KRAKKK :mrgreen:

De koffie is…









GOEDGEKEURD!!!







Thnx dames, en geniet van jullie discussie :mrgreen:

@mama van anne wrote:

De koffie is…









GOEDGEKEURD!!!







Thnx dames, en geniet van jullie discussie :mrgreen:






jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee goed gedaan meid…en nu onthouden hoe je het gedaan hebt he :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@merel33 wrote:

@mama van anne wrote:
De koffie is…









GOEDGEKEURD!!!







Thnx dames, en geniet van jullie discussie :mrgreen:






jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee goed gedaan meid…en nu onthouden hoe je het gedaan hebt he :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:




Er ligt een briefje bij het aparaat:12 kopjes, 7afgestreken scheppen :wink: :mrgreen:





O ja, koeken zijn ingeslagen bij de makro, inclusief wat mini marsen en snickers, daarnaast heb ik eierkoeken, krentebollen, bruine en witte broodjes, kroketten en fricandellen in huis, dus ze zullen niks te kort komen. (vandaag valt wel mee, morgen komen de metselaren)