Mats is nu bijna 1,5 en slaapt hooguit 1 uur overdag. Ik vroeg me af hoelang andere kindjes nog slapen overdag? Ik vind 1 uur namelijk best kort.
Hoi Hanneke,
Zoals je weet is Dylano ook bijna 1,5 jaar en hij slaapt nog ongeveer 3 uur overdag Ik vind het heerlijk, heb ik tenminste nog even voor mezelf.
@Mama van 2 spruitjes wrote:
Hoi Hanneke,
Zoals je weet is Dylano ook bijna 1,5 jaar en hij slaapt nog ongeveer 3 uur overdagIk vind het heerlijk, heb ik tenminste nog even voor mezelf.
WOW! :shock:
Wat heerlijk zeg! :thumbup:
Joas is bijna twee en slaapt 1,5 tot 3 uur per dag.
Talysha slaapt ongeveer 3 a 4 uur per dag
Hier is het heel wisselend.
De ene dag helemaal niet en de andere dag soms wel 4 uurtjes :shock: .
kyano slaapt meestal zo’n 2 uurtjes smiddags
ongeveer tussen de 3 en 4 uurtjes per dag nog
R. slaapt nog 1.5 tot 3 uur overdag!
Hier een 2 a 2,5 uur nog :mrgreen: heerlijk gewoon :thumbup:
Ohhh ik ben best jaloers hoor!!! Mats is nu alweer wakker. Heb hem nog geen uur geleden op bed gelegd :?
Als we Lenn zn gang laten gaan slaapt hij zó een uur of 3, soms 4… en die is over 3 dagen 2 jaar! :o
Meestal maken we hem na een uurtje of 2 wakker, afhankelijk van de dingen die we ervoor/erna gedaan hebben of gaan doen… Hebben we een druk “programma” dan laten we hem altijd lekker ronken
Sophie is 2,5 jaar en slaapt tussen de 1,5 uur en 2,5 uur :inlove:
Onze Damian slaapt 2 of 3 uur smiddags
Maar dat is ook zo verschillend sommige willen helemaal geen slaapje meer overdag.
Lars slaapt gemiddeld 2,5 uur.
De ene keer 2 uurtjes en vanmiddag weer 3. Ligt er net aan of hij zich erg druk heeft gemaakt.
ze gaat er tussen half twaalf en twaalf in, en ze mag erom half drie weer uit. De ene keer slaaptz e dan niet, de andere keer twee uur. Verschilt dus enorm!
Maar ze moet van mij blijven liggen tot half drie! dan mag ze er lekker uit. Ovirigens als ik weg moet, bijtijds, wil ikhaar er nog wel eens eerder uithalen, maar toen ik dat een aantal dagen achtereen deed, zette ze het op schreeuwen, nu blijft ze gewoon lekker spelen!
Hier ook een kort slaper.
Milan slaapt smiddags ook maar 1 uurtje…best lastig maar helaas weinig aan te doen.
Jinte is ruim 2 jaar en slaapt soms ook nog 3,5 uur! Maar het kan ook zomaar zo zijn dat ze maar anderhalf of twee uurtjes slaapt. Het is nog maar 1 keer voorgekomen dat ze niet wilde slapen gelukkig! Ze heeft het gewoon nodig, laat haar altijd liggen tot ze zelf wakker wordt!
Amélie heeft het nooit naar haar zin gehad in bed, dus ik ben al blij als zij voor een keertje 1,5 uur slaapt!!!
Ze slaapt vaak niet langer dan een uurtje…(terwijl ze dan dus niet uitgeslapen is, want ze heeft de slaap echt wel nodig!!!maar leg dat haar maar eens uit he?!)
Rhodé slaapt nog heel graag 's middags, en als ik haar laat slaapt ze zo 3 uur achter elkaar…hoezo verschillende kinderen :mrgreen:
mischa is een slaapkop!!
slaapt nog 2-2,5 uur op de middag.
En op mijn vrije dagen slaapt hij tot 6.30 krijgt dan een papfles en slaapt weer verder tot 9 uur.
Savonds 19.30 ong ligt hij in bed.