Hoeveel slaapt jouw dreumes/peuter nog overdag?

Cas slaapt gemiddeld 2 uurtjes maar dat kan evengoed 3 of maar 1,5 uurtje zijn. Altijd maar 1 uurtje is inderdaad wel erg weinig hé! Hopelijk waait het weer over! :wink:

Ik vind 1 uurtje ook maar kort. Hier op dit moment ook een slechte slaper. Van 16 uur per dag zit hij ineens op 12 uur per dag. Ik ga ervan uit dat het een fase is en overwaait. Ik hoop voor jou ook.

Thymen slaapt ongeveer 2 uurtjes. (soms langer als het 1 slaapje is)

Hij gaat ook af en toe nog 2x naar bed overdag als hij erg moe is. Dan is het 2 uur 's ochtens en 1,5 uur s’middags.

hier slaapt jade 1x per dag en dan ongveeer 2 a 3 uurtjes…

op kdv of bij oma :roll: slaapt ze 1 a 2 keer 2 uurtjes ( per keer)

tanisha slaapt ongeveer 2 uurtjes 's middags. maar is dan om 18 uur wel op! en 's ochtends slaapt ze tot een uur of 9, heerlijk!

2-3 uur ongeveer.

Michel wisselt… ik breng hem naar bed als hij moe is en dat is elke dag anders. Hij word ook wisselend wakker.

Gister bijvoorbeeld, stortte hij om 3 uur pas in, hij sliep van 3 tot 5 en dan hoef ik hem niet om 7 uur alweer naar bed te brengen.

Hij ging om 20.45 pas naar bed en sliep tot vanmorgen 8.50

Ik was al terug van school toen ik hem pas hoorde murmelen.

Om 11.30 echter poetste hij zijn ogen en toen ik zei, Mies naar bed, rende hij naar de deur en klom zelf naar boven.

Hij ligt er nu dus alweer bijna 2 uur in.

maar er zijn ook dagen dan is hij wakker van 8 tot 6 en dan zo moe dat we hem na het diner meteen op bed kunnen doen.

Met Peter ging het net zo en hij was met net 2 helemaal van middagslapen af, dus hier ook niet meer zo’n slaapkop.

Hier slaapt Esmée nog zo’n 2 uur overdag. S nachts maar 10-11 uur. Kian stopte met 2,5 jaar met zijn middagslaapje.

Kevin sliep van 1 tot 2 jaar 3 tot 4 uur per dag (en toen van de een op de andere dag niets meer :? dat was wennen voor mama :lol:)