Oudste heeft een paar sneakers (sale), enkellaarsjes van vorig jaar en nieuwe laarzen (redelijk geprijsd dit keer).
Jongste heeft laarzen die nog maar net passen (sale), een paar nieuwe en nog een paar goedkope (super sale). Ook nog een paar nep ugs (hm) staan.
Beiden hebben regenlaarzen en snowboots.
In de zomer altijd een paar teenslippers, goede slippers/sandalen, balerina en sneaker.
Ik wil toch wel afwisselen ivm zweetvoeten, natte voeten door regen, snelle slijtage enz. En tja, het oog wil ook wat Meestal hebben ze in de winter maar 2 paar hoor, maar nu hadden ze allebei nog wat van vorig seizoen en zomer wat doorgedragen kon worden en nog paste, dat maakt dit jaar de keuze iets groter.
Meestal ga ik voor 1 duur merk en 1 goedkoop merk.
Hier hebben beide heren een duur/goed paar schoenen, Nike sneakers voor het buiten spelen, regenlaarzen en snowboots.
In de zomer hebben ze een paar Nike sneakers, sandalen en slippers.
Roan heeft nu 2 paar goede brakkies, net nieuw en 1 paar regenlaarzen, kunnen we ook niet zonder. Twee paar schoenen vind ik meer dan genoeg, kan je nog eens varieeren.
Misschien dat ik in de winter nog snowboots ga kopen, maar pas als er echt sneeuw komt of het echt ijzig koud wordt.
dochterlief: winter: 2 paar goede laarzen, 1 paar goedkope laarzen, sneakers, 2 paar snowboots
zomer: 2 paar goede schoenen, goede nette sandaaltjes, slippers, nike/teva sandaaltjes (of te wel de afragsandalen)
zoonlief: goede schoenen, sneakers (soms 2 paar) en snowboots/sandalen ook 2x nette en afrag (winter/zomer)
Ik vind shoppen voor dochterlief gewoon wat leuker dan voor mn zoon En zoonlief heeft 99% van de tijd een spijkerbroek met daar iets op aan, dus dan kun je gewoon met minder schoenen vooruit. Dochterlief heeft spijkerbroeken, rokjes jurkjes etc etc etc en dat alles in de meest uiteenlopende kleuren, dus heb gewoon wat meer nodig, al hoewel ik de goede laarzen/schoenen wel altijd in taupe/zilver/bruin oid koop zodat die onder de meeste kleding staat. Knalroze oid koop ik dan in een goedkopere variant, of via mp, die heeft ze dan niet zoveel aan.
Ik zou willen dat ik 2 paar voor elk kind had :shifty: Maar dat gaat dus niet. Ik koop ook bij de TMS goede schoenen voor de helft van de prijs. Ze lopen nu nog op lage schoenen, maar moet nog half hoge winterschoenen zien te kopen…
Daarnaast heeft elk kind wel een paar regenlaarzen en snowboots, die zijn ook niet zo duur
Voor de winter hebben onze jongens 2 paar goede schoenen. Bruine en wat hogere zwarte.
Dan hebben ze thermoschoenen voor buiten spelen en laarsjes. De gympen van de zomer passen nog, dus die hebben ze ook nog.
Ik probeer ook altijd wel 2 paar per kind te hebben. Koop wel vaak (eigenlijk alleen maar) als ze in de aanbieding zijn.