Hoeveel schoenen?

Hier hebben de kids in de zomer 3 paar schoenen,dat zijn 1paar gympen,1paar sandaaltjes en 1 paar slippers.

In de winter hebben ze meestal 1 paar gewone(leren)laarzen,1paar snowboots en 1paar gympen.

Soms krijgen ze van familie wel eens nieuwe schoenen/laarzen. :wink:

Oja,ze hebben ook nog een paar nepuggs liggen.

Oudste heeft nu 2 paar, maar dat is 1 paar oude schoenen, waarvan de onderkant bijna door is, dus toen heb ik voor op school nog een paar goede erbij gekocht. Hij heeft ook regenlaarzen en snowboots.

De jongste heeft 1 paar laarsjes en krijgt met sinterklaas van haar oma regenlaarsjes. En snowboots hebben we hier in tig maten liggen, allemaal gekregen, dus daar past ze in de winter vast wel iets van.

Hier voor mijn meisje 1 paar laarsjes 1 paar soort sportschoenen, regenlaarzen maar die zijn van vorig jaar en die passen nog en laatst nog snowboots gekocht.

Ik had altijd te veel en dan groeide ze eruit en had ze ze ms maar 1x aangehad…nu dus gewoon 2 paar en daar moet ze het mee doen.

Je kan toch best een paar niet dure schoenen erbij halen.

De oudste heeft teveel maar dat komt omdat ik gewoon veel koop in de sale. hij heeft een paar sneakers, regenlaarzen, snowboots (vorig jaar gehaalt zo snel groeien de voeten echt niet) hoge paar schoenen(sale) en 2 paar casuel schoenen (ook gekocht in de sale).

De jongste heeft 2 paar schoenen,regenlaarzen en snowboots.

1 paar schoenen vind ik te weinig minimaal 2 en daar tel ik regenlaarzen dan niet bij.

@mayo28 wrote:

waarrrrr zijn de shoppers :mrgreen: :angel:

8)

Hier!

Maar ik hou wijselijk mijn mond :mrgreen: :silenced:

Jesse heeft 3 paar schoenen, 2 voor de net voorlopig en 1 die hij al redelijk afgeracht heeft op het KDV. Verder nog 1 paar gymachtige schoentjes, die hadden we voor de zomer erbij en kan hij nog aan maar vind ik niet echt het weer meer voor. O, hij heeft ook nog een paar laarsjes en snowboots ( die hadden we nog over van Elise, die halen we nl altijd uni :smiley: ) en 1 paar laarsjes voor de winter, maar die zijn 1 maat groter dus tel ik even niet mee bij het aantal.

Elise heeft 2 paar schoenen ( 1x laarsjes en 1x wat hogere gympjes ) Verder nog crocs van de zomer en haar zomerschoentjes heb ik laatst weggegooid ( van de zomer had ze dus 2 paar ook ) Voor Elise heb ik nog een stel regenlaarsjes staan, maar die worden wat te klein.

Maar ben ik nou de enige die eigenlijk amper regenlaarsjes of snowboots aandoet bij de kids :oops: ? We hebben altijd wel regenlaarsjes gehaald, maar twijfel of ik voor Elise nog een maatje groter haal, want ze heeft ze misschien hooguit 2x gedragen! Snowbootjes die we hebben idem, die heeft Elise vorig jaar helemaal niet eens gedragen! Elise HAAT kou, als ze al in de sneeuw speelt dan draagt ze gewoon haar gewone laarsjes ( wel gevoerd, maar die draagt ze dus nu ook al )

Ik wil minimaal 2 paar schoenen, voor Jesse 1 paar voor de net en 1 voor naar speeltuin/KDV en voor Elise ook 2 paar, 1 hou ik wat langer netjes, maar eigenlijk gaan die uiteindelijk allebei wel mee naar school want Elise houd haar schoenen wel redelijk netjes.

Thijs heeft 1 paar schoentjes staan in maat 19, en 2 paar slofjes. Maar Thijs loopt nog niet.

Schoenen doorschuiven van Jesse naar Thijs zal amper lukken, Jesse draagt ze af en sloopt ze waar je bij staat! Alleen de laarsjes/snowbootjes/slofjes kunnen redelijk doorgegeven worden.

@Isabel Sofie wrote:

@mayo28 wrote:

8)

Hier!

Maar ik hou wijselijk mijn mond :mrgreen: :silenced:

woehahahaha :mrgreen:

Zoiets dacht ik al :angel:

Hier hebben ze 2 paar, meestal beide de duurdere versie. De dames hebben allebei hele smalle voeten en slappe enkels, dus hier zijn die leuke gympen, sneakers of zomerschoentjes wat mij betreft geen optie. Jammurrrr! De jongste heeft nu 3 paar, er stond nog een paar van zuslief, die ze nauwelijks had gedragen.

@mlk1982, Marijne loopt hier ook nauwelijks op regenlaarzen / snowboots.

Snowboots zijn in februari 2 keer gebruikt omdat er zoveel sneeuw lag en we met de slee op pad zijn geweest.

Regenlaarzen hebben we pas geleden aangeschaft, omdat ze naar het bos gingen met het kdv. Nu loopt ze er binnen wel eens op, omdat ze dan speelt dat het regent :smiley:

Veder nooit dus, altijd op gewone schoenen of nette laarsjes.

Hier wordt juist veel op regenlaarzen gelopen. Wij spelen veel buiten, in het park/bos, dan is het fijn als de goede schoenen niet smerig worden. :slight_smile:

@mayo28 wrote:

8)

Als ik poen genoeg had, zou Noortje ook wel 4 paar laarzen hebben en ik een hele kast vol schoenen. Dus… in gedachte ben ik een enorme shopper :wink:

Oja, hier worden laarzen en winterlaarzen ook juist veel gebruikt, want wij wonen in het bos en de kids spelen graag en veel buiten.

@meisje1974 wrote:

@mayo28 wrote:

8)

Als ik poen genoeg had, zou Noortje ook wel 4 paar laarzen hebben en ik een hele kast vol schoenen. Dus… in gedachte ben ik een enorme shopper :wink:

Oja, hier worden laarzen en winterlaarzen ook juist veel gebruikt, want wij wonen in het bos en de kids spelen graag en veel buiten.

Hier net zo…voordat ik en mijn ex uit elkaar gingen had ik 1500 euro in de maand waar ik mee kon doen wat ik wilde.

Nu draai ik aleen een huishouden met 2 kleine kids met 1100 in de maand…dat is nogal een verschil en nu moet ik elke maand kijken wat ik kan kopen.

Maayoooo nieuw kabinet he, dus alleen maar budgetshoppers over :-*

Mijn grote dame heeft 3 paar mooie Shoesme laarzen. Waarvan 2 goedkoop op de kop getikt en 1 paar duur. En ze heeft een paar goedkope van Haren dingen, maar die zijn ongedragen en zitten nog in de doos :oops: Dan nog snowboots en 2 paar regenlaarzen. Allemaal in dezelfde maat. Als haar voeten groeien moet ik weer shoppen. Ze heeft ook nog wel zomerschoenen die passen, maar aangezien ze die toch niet meer draagt tellen die niet mee.

Ik vind het iig belangrijk om bij alle outfits iets passends te hebben. Dus niet alleen maar een paar roze laarzen bijv, want dan heb ik toch een probleem bij rode kleding bijvoorbeeld.

Hier hebben de dames beide:

2 paar goede schoenen, 1 paar sportschoenen, snowboots en regenlaarzen.

Groeten

Isle

Mijn meiden hebben ook allebei maar 1 paar schoentjes. Ieder seizoen ook weer een nieuwe maat. Jongste past nu de zomerschoenen van de oudste, maar daar hebben we dus niets aan;)

Verder hebben ze allebei regenlaarsjes en daar lopen ze ook op als ze buiten spelen (speeltuin, op de boerderij bij ouders/ schoonouders). De oudste heeft ook snowboots.

In de zomer ook crocs en evt slippertje (oudste afgelopen zomer voor het eerst).

Goede schoenen vind ik echt duur, zou best een tweede paar willen…

Nou, hier hebben we het intussen opgelost door bij een goede schoenenzaak in het outlethoekje te kijken en daar voor de helft van het geld een goed paar schoenen te scoren :thumbup:

Dus nu heeft hij 2 paar schoenen, regenlaarzen en straks voor de winter snowboots :smiley:

in principe 2 paar schoenen en nog een stel (regen)laarzen, afgelopen 2 winters ook snowboots, veeeeeel gebruikt! Oh ja in de zomer natuurlijk sandalen.

Meestal een stel echt goede schoenen en wat simpelere schoen (in voorjaar/zomer stel sneakers bijv naast een goeie lage/dichte schoen).

Slaag hier over het algemeen heel goed bij de TMS of bij outlet van schoenwinkels.

Alleen voor de 2e kom ik eigenlijk altijd duurder uit als voor de andere heren… door zijn combi lage wreef, brede voet, smalle hiel… zit je toch aan bepaalde merken en die moet je dan maar net treffen in de sale.

Komt er vooral op neer dat zijn 2e paar vaak gewoon duurder is.

Afgelopen zomer had hij ook een stel sneakers en daar kan hij eigenlijk niet goed genoeg op lopen.

hier één paar goede laarsjes en als er dadelijk uitverkoop is komt er nog een paar goede schoenen bij. ik koop liever één paar goede schoenen dan meerdere paren goedkopere schoenen.

hmmm… als ik dit hoor misschien toch een paar snowbootjes scoren voor Elise, nu zijn ze er nog volop… :think:

Ehm, ik heb een schoenen verslaving voor de kids.

Vorig jaar had R.

Crocs.

Sandalen.

Cars schoenen.

K-swiss schoenen.

Laarsjes (van die nette)

All stars…

Nu :

Nog een te kopen paar. (nog niet in huis dus)

Laarsjes.

Halve hoge schoenen.

All stars

K-swiss sneaker

en Adidas sneakers.

L. had afgelopen jaar alleen

paar leuke sandaaltjes en baby-nike en adidas.

Nu alleen nog nike en shoes me ze moet nog wat er bij hebben.

Dus ja, hier altijd wel voor elk gelegenheid iets. Vind het prettig een paar extra te hebben om te switchen als ze wel in een plas terecht zijn gekomen…

Edit: en snowboots voor beide!