hoeveel rompers enzo..

Nou zou je toch denken… Cell heeft er al 3, die weet dat wel.

Maar helaas is mijn hoofd een zeef en als er al iets inzit dan is het nogal chaotisch en dus niet te bedenken voor mij :shifty:

Gisteren alle dozen met babymeuk uitgezocht en dat ik met 7 wiegdekens en 6 kruikenzakken meer dan genoeg heb kan ik nog wel verzinnen.

Maar hoeveel rompertjes is handig… heb er nu 3 in 50/56… dat is wel wat weinig toch?

Kortom help :angel: en nou niet verwijzen naar de uitzetlijst in de prenatalgids want die klopt nooit. Dan heb je te weinig hydrofiele doeken en te veel navelbandjes

Heb in 62 meer dan in die kleine maatjes, maar hoeveel rompers en pakjes is echt handig om voor de eerste dagen te hebben? Ik ga er vanuit dat we nog een hoop krijgen ook, dus wil niet veel te veel al aanschaffen.

hier hadden we 6 rompertjes in maat 50/56 of 56.

Ik rekende zo: stel dat er 1x per dag ook kleding schoon moet heb je 2 rompers per dag… met een groot gezin was je elke dag/om de dag, dus heb je er altijd nog 3/4 liggen dan wel bijna droog hangen :thumbup:

3 is idd wel wat weinig.

Ik had er van 50/56 toch wel een stuk of 20 hoor. Maar ik had een spuger :wink: :mrgreen: Met die spuitluiers en spuugjes van een doorsnee baby zou ik er 10 willen hebben denk ik.

Spannend Cell een 4e :-* Zal ik weer naam gaan raden :mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Danielle77 wrote:

Ik had er van 50/56 toch wel een stuk of 20 hoor. Maar ik had een spuger :wink: :mrgreen: Met die spuitluiers en spuugjes van een doorsnee baby zou ik er 10 willen hebben denk ik.

dat scheelde hier weer dat we grote kids hadden… voor de noodgevallen kon 62 prima :lol: (zeker bij de jongste met zijn 4700 gram en ruim 55 cm was ik blij dat ik niet los was gegaan op de maat 50/56… was hij kleiner geweest was het zo bijgekocht).

@Danielle77 wrote:

Ga je gang hoor…

Jij had toen Victor geraden he… maarja… zijn we op t laatst toch nog geswitched. :mrgreen:

Enne… ik heb nu nergens de letter verklapt…

:angel:

6 of 20 is nogal een verschil dames… make up your mind :lol:

Ik heb er nu 3, dus als ik er nog es 4 ofzo bijkoop, dan heb ik een leuk begin zeg maar.

grote kinderen krijg ik doorgaans ook, maar deze is tot op heden eerder aan de compacte kant. Dus gok toch maar op 50/56 :thumbup:

Wij hadden er veeeel (denk 20 tot 40), achteraf maar goed ook… Riley plaste alles elke keer onder.

die kleine maatjes ?? euh 10 ofzo binnen een maand zijn ze uit de 50/56 , de grotere maten heb ik wel meer van , saar zit nu 74/80 en ik heb daar echt wel 20 rompers voor.

ik zou er rond de 8-10 kopen denk ik :think: Vind 3 erg aan de weinige kant, 20 erg aan de vele kant (ervanuitgaand dat je een ‘standaard’ kindje krijgt. anders is er snel nog vanalles bij te kopen).

Nou zou je toch denken... Cell heeft er al 3, die weet dat wel.
exact wat ik dacht bij het lezen van de topictitel :angel:
je bent wel mild deze zwangerschap trouwens 8)

@fiep klophout wrote:

ik zou er rond de 8-10 kopen denk ik :think: Vind 3 erg aan de weinige kant, 20 erg aan de vele kant (ervanuitgaand dat je een ‘standaard’ kindje krijgt. anders is er snel nog vanalles bij te kopen).

Nou zou je toch denken... Cell heeft er al 3, die weet dat wel.
exact wat ik dacht bij het lezen van de topictitel :angel:
je bent wel mild deze zwangerschap trouwens 8)

Whahahahaha

Ruud zegt dat dus ook al de hele zwangerschap... dat ik mild ben, rustig, genoeg zelfkritiek heb, me niet druk maak om stomme dingen en dat de bekende onweersbuien ook wel meevallen..
T scheelt denk ik dat ik me goed voel, weinig klachtjes die zwangerschapsgerelateerd zijn en ik ben voor het eerst sinds ik hier zwanger ben niet bezig met verhuizen en alles..
Dat zal ook schelen he :thumbup:

Ben echter wel zo dement als een deur.. zit me soms suf te piekeren op de stomste dingen.. heb ik dat nog, waar dan, hebben we dat ook nodig enz.
Ik dacht dus echt dat ik zat had.. ga je alles uitpakken valt het weer tegen en ik heb dus helemaal geen ZIN om te gaan babyshoppen :oops:
Dus als iemand nog rompertjes kwijt wil... :angel: :pray:

@Cell wrote:

@Danielle77 wrote:

Ga je gang hoor…

Jij had toen Victor geraden he… maarja… zijn we op t laatst toch nog geswitched. :mrgreen:

Enne… ik heb nu nergens de letter verklapt…

:angel:

6 of 20 is nogal een verschil dames… make up your mind :lol:

Ik heb er nu 3, dus als ik er nog es 4 ofzo bijkoop, dan heb ik een leuk begin zeg maar.

grote kinderen krijg ik doorgaans ook, maar deze is tot op heden eerder aan de compacte kant. Dus gok toch maar op 50/56 :thumbup:

Jij had de drie voorletters gezegd en toen raadde ik bij toeval 2 van de 3 namen in 1 keer goed :mrgreen: . Tja en dan toch nog switchen :naughty: :mrgreen:

Maar on topic :angel: ik denk dat je met 7 zeker voorlopig genoeg hebt, bijhalen kan altijd nog toch.

:-*

10 zou ik doen!

10?

7?

jemig…

Ik ga voor 7 onder het motto… voor elke dag van de week 1 met de wetenschap dat de meeste kraamverzorgsters alles al wegwassen nog voor je het in de mand hebt kunnen laten vallen. :mrgreen:

Mocht ik meer nodig hebben, dan stuur ik schoonmoeders er wel op uit.

En nogmaals… iemand nog rompers in de abo om op te sturen :angel:

@Cell wrote:

Dus als iemand nog rompertjes kwijt wil… :angel: :pray:

Hoeveel wil je er?? Ik ben net alles aan het uitzoeken, ga alles verkopen en naar markten.

nou eh… 4 dan he :wink:

Heb er 3… :shifty: Maar eh 7 mag ook… dan heb ik er 10…

printjes en zo maken me geen flaus aus, als ze maar heel en schoon zijn.

:thumbup:

Ik ga even voor je kijken :thumbup:

Lange mouwen, korte mouwen of zonder mouwen??

Ik heb er 9 in 50 & 50/56…

Ik denk dan heb ik vast eerst genoeg en we hebben zo bij gehaald.

Ik had er een stuk of 10-15 voor Sem en die had ik echt nodig, die poepte 4 rompers per dag vol en ik waste me echt suf! Maar goed Sem was geen standaard beeb en jou gun ik een lief standaard beebje (dat is al zwaar genoeg met nog 3 kids :wink: ).

Bij deze een foto

Als je ze wilt overnemen hoor ik het wel.

Ik had er denk ik iets van 25 :oops: want ik kreeg allemaal zakken van derde kindjes a la ons (en allemaal meisjes dus wel lief spul)

Salomé zit nu in 62-68, dus ik weet niet of je 56 wilt hebben, maar ik wil het wel graag kwijt :wink: