hoeveel rompers enzo..

Jemig wat vergeet je sommige dingen weer snel he :slight_smile: Moest ook weer even terug denken :mrgreen:

Ik weet wel dat ik van maatje 50 niet zoveel had, want op advies van de deskundige had je die niet tot nauwelijks nodig en zouden ze er snel uit zijn.

Van maatje 50/56 had ik er toch wel behoorlijk wat van ingeslagen, meer dan 3 in elk geval ik denk een stuk of 15 :think:

Achteraf had ik meer van maatje 50 moeten inslaan, want dat bleek voor onze knul zelfs nog te groot :wall: Daarnaast bleek hij een behoorlijke spuger te zijn, was zo door de rompers heen op een dag, en aangezien hij ook nog geboren is op 30 april was alles dicht.

Dus ik zou in elk geval wel meer dan 3 inslaan :mrgreen:

Ik heb 6 nieuwe rompers in maat 50/56. Heb er nog enkele van Jason over, maar dat zal niet meer dan 4 zijn.

Het is idd handig om wat extra’s te hebben. Je weet maar nooit wat voor spuger of spuiter :lol: je krijgt.

Ik heb er een stuk of 6 in maatje 50. Aangezien hier om de dag wel een witte was draait red ik het daar wel mee.

Ik heb wel nog wat extra spuugdoekjes gehaald want dat gaat er ook snel doorheen, maar dat even off topic :wink:

hahaha

Spuugdoekjes heb ik echt TONS of…

denk wel tegen de 50 ofzo. Maarja, die gebruiken we dan ook nog immer dagelijks. Ik heb 3 kinderen die graag dubbelgeslagen bammetjes eten en dus altijd het beleg aan hun wangen hebben zitten.

Dus hier gaan zeker 3 spuugdoekjes per dag erdoor omdat ik daar de monden mee afveeg en handen mee poets. Ben niet zo van de lotiondoekjes… veel te duur :shifty:

Mama van 2 spruitjes… ik zoek idd wel rompertjes met korte mouw of zonder mouwen.

Maar lydia haar aanbod van echte meisjes dingen vind ik ook wel erg aantrekkelijk :oops:

We weten natuurlijk al wat het word en ik heb ook al heel veel neutraal spul van de buurvrouw gekregen.

Dus misschien heel brutaal, maar als lydia idd meisjesrompers heeft in 56, dan gaat daar mijn voorkeur wel naar uit :oops:

Cell, ik kan ook meisjes rompertjes voor je uit de dozen halen.

Ik zal even kijken en een foto plaatsen.

oh… super. Heb echt zoiets van… t is een meid (overduidelijk, ook bij de 27 weken echo) dus dan mag het ook meidenkleding aan natuurlijk.

:thumbup:

Ik dacht dat je echt neutrale rompertjes wouw, sorry :oops:

hihihi… hoeft toch geen sorry tegenaan…

het is meer een soort van… moet rompers bijhebben, doe niet zo moeilijk, maar als ik mag kiezen tussen neutraal of meisjes… dan kies ik natuurlijk wel voor meisjes :wink:

Ik had er volgens mij helemaal niet zoveel, in maat 50 en 56. Maat 50 heeft hij ook maar een week ofzo gepast.

Maar als je te weinig hebt tijdens de eerste weken, kun je ze toch alsnog bijkopen? Of je kerel erop uit sturen? Dat vond ik zelf handiger dan dat ik met allemaal rompertjes maat 50 zit, die hij nooit aan zou hebben.

@littlewonder wrote:

Ik had er volgens mij helemaal niet zoveel, in maat 50 en 56. Maat 50 heeft hij ook maar een week ofzo gepast.

Maar als je te weinig hebt tijdens de eerste weken, kun je ze toch alsnog bijkopen? Of je kerel erop uit sturen? Dat vond ik zelf handiger dan dat ik met allemaal rompertjes maat 50 zit, die hij nooit aan zou hebben.

Dat had ik dus ook hoor…

En ben blij dat wij niks in echt maatje 50 hadden… ja 1 gekregen van een vriendin. Zij had een prematuurtje gehad en dacht dat maat 50 voor een nieuw geboren ook nog wel iets op de groei zou zijn.

Dus zij: groeit die echt wel in hoor!

Heb hem bij de 2e keer kapot getrokken :oops:

Vond hem namelijk wel erg leuk, dus nog een keertje… en onze zoon knapte er gewoon uit :oops: :oops: :oops: (nou was hij ook dik 9 pond dus ik had beter moeten weten dat nog een keertje proberen haha)

@littlewonder wrote:

Tja…

3 is gewoon wel erg weinig, dat kan ik zelf ook nog wel bedenken.

ik bedoel… trek er 1 aan bij geboorte en 1 spuitluier of spuugbeurt later ben je er al bijna door.

Dus iets meer lijkt me wel handig.

rompers maat 50 koop ik zowieso niet. Wat ruimer is bij een romper ook zo’n ramp niet en 56 hebben ze hier allemaal van romper wel aangehad. Zelfs de jongens die allebei 57 cm lang waren bij geboorte.

Enne… mijn Ruud eropuit sturen… weet wat je zegt he :lol:

Cell, ik kan ze nergens meer vinden. Dus ik zou zeggen ga voor het aanbod van Lydia :thumbup:

Tja, het probleem met zulke dingen is dat je nooit echt van tevoren weet hoeveel je nodig hebt. Je weet natuurlijk niet hoe groot je kindje zal zijn, hoe hard hij/zij groeit, of het een spugertje is, etc.

En dat meer kleine maatjes zo zijn bijgehaald, tuurlijk is dat zo, maar ik ben daarin toch wel zo’n zeikerd dat ik de kleertjes (ja, óók de rompers) van mijn kinderen het liefst zelf uitzoek :shifty: , en dat gaat natuurlijk wat lastig in je kraamweek.

Hier hadden we rond de 20 rompers in 50/56, en allemaal goed gebruikt, want ik had twee mini babyt’jes die zeker tot een maand of 5 in maat 56 pasten. Ook van kleertjes had ik achteraf wel wat meer in maatje 50 kunnen gebruiken, want in 56 zwommen ze de eerste twee maanden nog. Op zich ook geen ramp, maar het staat natuurlijk wel veel leuker als je pasgeboren beebje gewoon goed passende kleertjes aanheeft.

Ik zou sowieso wel een stuk of 10 rompertjes in maat 50/56 in huis halen.

@Noasmama wrote:

maar ik ben daarin toch wel zo’n zeikerd dat ik de kleertjes (ja, óók de rompers) van mijn kinderen het liefst zelf uitzoek :shifty: , en dat gaat natuurlijk wat lastig in je kraamweek.

Hoewel ik het met kleding wel heb… zal het met met rompers toch niet echt uitmaken of ik ze zelf haal of niet :lol: Als ik de koper niet vertrouw dan zeg ik gewoon: doe maar lekker effen wit, kan er ook niks door een shirtje heen schijnen :thumbup:

Maar ik zou natuurlijk mijn moeder de stad in sturen en die vertrouw ik volledig qua smaak :mrgreen: