hoeveel navelbandjes nodig?

Hoeveel navelbandjes heb je nodig? Op de ene uitzetlijst staat 6, op een andere uitzetlijst staat dat je er 3 nodig hebt.

(ik ga trouwens in ziekenhuis bevallen)



Groetjes,

liefie

Geen :lol:

Hier werden ze helemaal niet gebruikt…

geen :lol: hier hooguit een gaasje erlangs tegen het schuren van de luier verder niks aan gedaan hoor , het stompje viel er gewoon af na dag 4 :thumbup:



dus gewoon niet halen :thumbup:

Hier werden ze ook niet gebruikt .

haha mijn antwoord is ook 0.

hier niet gebruikt…we gebruikten de gaasjes die in je kraam pakket zitten.

hier geloof ik 1 gebruikt… de rest ligt nog netjes in de kast :eh:



o nee 2 :mrgreen: maar die 2e hadden we een keer over zijn piemeltje gedaan in de luier om te kijken of hij wel plaste (2e dag)

geen!

Hier wordt dat ook niet meer gebruikt! :lol:

hier ook nooit gebruikt bij de 1ste had ik het ook braaf in huis gehaalt maar ik hoefte ze niet tegebruiken zowel in het ziekenhuis als van de raamhulp niet

hier ook geen…net als het navelklemmetje maar die kreeghij mee vanuit het ziekenhuis… dus bij een thuisbevalling heb je die ws wel nodig…

colle het navelklemmetje zat hier in het kraampakket.

0 dus :mrgreen:

Tip van de kraamzorg hier, als je ze toch al in huis hebt; bij de inentingen kun je ze gebruiken door ze te koelen in de vriezer. :thumbup:

Over het spuitplekje mocht dat wat rood en geirriteerd worden.

Maar vooruit of het helpt weet ik nog niet want de eerste prikjes zijn hier pas in december oid :mrgreen:

Hier ook geen

Geen een…

Hier ook geen :lol:



Misschien dat ze inderdaad wel lekker zijn om na prikken te koelen zoals Rhiannon zegt.

geen een!

Niet gekocht & niet gebruikt. En bij de inentingen ook niet nodig gehad!

Wat iedereen al zegt. Geen. Stonden volgens mij ook niet meer op de lijst :think:

Ik had ze overigens wel, want mijn zus had er nog een boel :lol:

Ik heb ze zelf af en toe gebruikt voor mijn tepels. De zoogcompressen vond ik teveel schuren 's nachts. Ik heb er daarom een aantal ook door de midden geknipt :lol:

Ach ja, als je iets overbodig hebt, vind je er wel iets voor :mrgreen:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Rhiannon wrote:

Tip van de kraamzorg hier, als je ze toch al in huis hebt; bij de inentingen kun je ze gebruiken door ze te koelen in de vriezer. :thumbup:

Over het spuitplekje mocht dat wat rood en geirriteerd worden.

Maar vooruit of het helpt weet ik nog niet want de eerste prikjes zijn hier pas in december oid :mrgreen:


Dit moet je juist niet doen, als je de prikplek koelt dan blijft de vloeistof op die plek zitten en krijgt een kindje er juist last van. Na een prik moet je die plek goed masseren zodat het lekker warm wordt en de vloeistof goed verspreid wordt.