Hoeveel luiers gebruik jij ?

Hoeveel luiers/pampers gebruik jij gemiddeld per dag voor je kindje ?





Gebruik er zelf zo tussen de 6 a 8 !!

Hmm… ik denk een stuk of 6… :think:

Hier ook een stuk of 5 a 6 gemiddeld

5 ofzo? Ik houd het helemaal niet bij. Ligt er ook aan of meneer tandjes krijgt! :mrgreen:

6 tot 8 ofzo…

Gemiddeld een stuk of 5-6

Hier tussen de 6 a luiers op een dag

ongeveer 6 denk ik

vanaf een maandje of acht, 4.



snachts eentje, smorgens tot ze poept :? , dan eentje na haar middagslaapje en dan eentje tot ze weer de nacht in gaat. Als zeniet poept zit ik op drie.

Maar als ik merk dat me dochter een wat vollere luier heeft verschoon ik die.

Ook als we weg gaan ook al heb ik een uur eerder een nieuwe luier om gedaan, verschoon ik hem toch.



Maar met 3 luiers dan heb je toch neem ik aan elke x een overdreven volle luier ?

hier 3! een sochtends, een tussen de middag en een voor het slapen gaan…

Lucas --> 3 soms 4.



Daphne --> 8 en soms meer!! Madame wordt boos van een plasluier :lol:

@romata wrote:





Maar met 3 luiers dan heb je toch neem ik aan elke x een overdreven volle luier ?




nop geen last van. Dochterlief is niet een enorme drinker. Ik raak zeker niet meer als een halve liter aan haar kwijt op een dag. De nachtpamper zit wl behoorlijk vol, maar ik ga haar niet wakker maken omte verschonen.

uhm… 12 ofzo? Maar heb dan ook twee kleintjes… :mrgreen:

5 pampers op een dag

5 luiers op een dag

5 of 6 per dag…

5 of 6 per dag. Als hij naar de creche gaat zijn het er 2. Eentje als hij wakker wordt en eentje voor het slapen gaan.

Ik heb de vorige keer ruim een maand gedaan met een pak luiers (zaten er 92 in)

Voor beeb 4

Voor dreumes 4

Dat is exclusief poepbroeken. Dus voor dreumes dagelijks 1 daarbij, voor beeb 1 extra eens in de zoveel dagen.

meestal 4 of soms 5 per dag, per kind :mrgreen: Poepluiers worden direct verschoond, dus als het lullig uitvalt kan het wel eens meer zijn.

We hebben hier nog nooit last gehad van rode billen, dus ik ben wel eens ‘laat’ met verschonen van een plasluier. Als ze er wel last van zouden hebben zou ik er wel wat alerter op zijn.