alweer + 11 kilo :oops:
:shifty: Startgewicht 101 kilogram. Drie weken voor de bevalling woog ik 128 kilogram. In de laatste drie weken ben ik nog iets zwaarder geworden, vermoed dat ik uiteindelijk de 135 kilogram wel gehaald heb.
Uiteindelijk was ik na twee weken en een paar steunkousen (voor al het vocht dat ik vast bleef houden) teruggezakt naar 118 kilogram :silenced: .
Eind augustus was ik het helemaal zat. Mede doordat alles zeer deed (leek wel reuma ) en dat ik mezelf ook eigenlijk niet meer tegen wilde komen in de spiegel. Een zwangerschapsbuik is mooi, maar om daarna weer terug te gaan naar je oude ik + :naughty: .
Anyway. Begonnen met lijnen. Startgewicht was toen 115,9 kilogram. Laatste keer wegen was vóór de kerst en toen was ik precies 16,5 kilogram kwijt geraakt. Ik ben dus onder mijn startgewicht van de zwangerschap :dance:
Nu de overige 20 kilo nog :roll:
Maar geef het inderdaad de tijd. Ontzwangeren duurt zeker 9 maanden tot een jaar. Dit hebben ze bij mij ook op de nagym nog een keer benadrukt. Eigenlijk kan je na een jaar pas zeggen dat je overgewicht aan een zwangerschap hebt overgehouden (of juist niet natuurlijk! :mrgreen: )
Ha Shirley, helemaal mee eens.
Ik ben nu 19 kilo aangekomen, ben 36 weken zwanger. Mijn startgewicht was 76 kilo. Anderhalf jaar geleden was ik 13 kilo afgevallen, dus ik beleef nu gewoon een deja vu haha! En heb profijt van die ruime winterjas van toen.
Een aantal mensen uit mijn omgeving is verbaasd als ik zeg dat ik zoveel aangekomen ben en vinden me over het geheel niet veel dikker geworden, met name de buik. En dat vind ik dus wel prettig om te horen.
En ik heb ook van die schattige kussentjes op de voeten en bolle toet van het vocht. Ben benieuwd hoe het na de bevalling gaat lopen.
Ik eet nu veel meer zoet dan normaal. Heb het nobele streven om na de bevalling mijn oude eetpatroon en sport weer op te pakken en na een half jaar kijk ik wel een keer waar ik ben qua gewicht.
Voor nu geniet ik in ieder geval ontzettend van deze zwangerschap en moet ik erg lachen om wat een lichaam zoal kan doen.
@Pippi wrote:
Voor nu geniet ik in ieder geval ontzettend van deze zwangerschap en moet ik erg lachen om wat een lichaam zoal kan doen.
:mrgreen: :thumbup:
Dit is het ALLERbelangrijkst!!! Nog een paar mooie weken gewenst en dat je straks heerlijk je kleintje in je armen hebt!!!
hier 2 keer ongeveer 13 kilo en nu nog maar 3 kilo dus ff kijken waar we nu op uit gaan komen
Ik ben 10 kg. aangekomen tijdens mijn zwangerschap, heel netjes dus. Maar ik heb een vriendin die 2 x 25-30 kg. was aangekomen. Maar dat is er weer afgegaan, hoor !
nog niets… :dance: :dance: :dance: :dance:
ben nu blijven hangen op mijn 68.8kilo
vind het wel szat zo en minder niet met het lekkere eten
maar denk ook dat de baby niet meer zoveel groeit nu ik 41 weken ben.
ben wel heel nieuwsgierig hoe groot ze is en hoeveel ze weegt…
groetjes :: :vlinder: ::
Ik vond deze zwangerschap een mega goed excuus om es een keer niet aan mijn lijn te hoeven denken, dus ik heb heerlijk gesnoept. Was 25 kilo aangekomen, maar binnen 3 maanden was het er allemaal weer af.
Ik ben nu 38 weken en ben 3 kilo aangekomen, ik weeg nu 65 kilo. Ik heb me eigenlijk nog nooit druk gemaakt om mijn gewicht…
Ik ben tot nu toe 15 kilo bijgekomen…hopelijk komt er niks meer bij…die kleine mag zich nu eindelijk wel eens laten zien