Hoeveel kwamen jullie aan???

Ok ben tot nu toe 22 kg aangekomen.

Moet er wel bij zeggen, dat ik ook gestopt ben met roken, toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was…

jaa, ik ben ook gelijk bij 6weken zwangerschap gestopt toen ik wist dat ik in verwachting was gestopt met het roken,

vind het echt heel knap ook compliment voor de andere vrouwen die direct zo zijn gestopt en geen peuk meer hebben aangeraakt, :thumbup:

Ik denk dat ik daarom ook gelijk een reeks ben aangekomen!

Maar jaa…hoop dat het zometeen wel weer lekker eraf gaat.

Gaan jullie trouwens door met roken als jullie bevallen zijn ???

Ik vind die rooklucht nu verschrikkelijk stinken, mn partner rookt nog wel en die zet ik steeds mooi op balkon in de kou als ie moet roken!!

het zou natuurlijk verschrikkelijk zonde zijn als ik na de bevalling een peuk opsteek, maar in huis word nooit meer gerookt

daar ben ik wel zeker van…

:: :vlinder: ::

Bij Mateo woog ik 68 toen ik positief teste en toen ik 100 kilo woog ben ik niet meer op de weegschaal gaan staan…Ja, meer dan 30 kilo dus.

Ik vrat heerlijke hemaworsten en kaasbroodjes alsof het de laatste keer kon zijn… 8)

Ik hield overigens wel veel vocht vast. Een paar dagen naar de bevalling was er 16 kilo af.

Het ging langzaam, maar redelijk goed hoor.

Toen ik zwanger was van Micah was Mateo 8 maanden. Er zat nog wat aan. Bij Micah ben ik 17 kilo aangekomen en was ik verslaafd aan appels. Dat is er nu allemaal af, ik heb mijn ideale gewicht weer en pas mijn kleding weer…

Niet druk maken hoor, het kan nog veel erger! :mrgreen: Ik ben 35 kg aangekomen, mede door heel veel vocht vast te houden. Een maand na de bevalling was ik 20 kg kwijt. De overige 15 heb ik eraf moeten lijnen. Na een jaar was ik alles weer kwijt.

Komt wel goed hoor!

@Marlous wrote:

Bij Mateo woog ik 68 toen ik positief teste en toen ik 100 kilo woog ben ik niet meer op de weegschaal gaan staan…Ja, meer dan 30 kilo dus.

Ik vrat heerlijke hemaworsten en kaasbroodjes alsof het de laatste keer kon zijn… 8)

Ik hield overigens wel veel vocht vast. Een paar dagen naar de bevalling was er 16 kilo af.

Het ging langzaam, maar redelijk goed hoor.

Toen ik zwanger was van Micah was Mateo 8 maanden. Er zat nog wat aan. Bij Micah ben ik 17 kilo aangekomen en was ik verslaafd aan appels. Dat is er nu allemaal af, ik heb mijn ideale gewicht weer en pas mijn kleding weer…

Ik weet nog dat wij destijds gelijk opgingen…

Ik was bij Tijn gestart met 65 kilo (1.78 lang), en geeindigd op 93 kilo.

Dus 28 kilo totaal, veel vocht vastgehouden en het gebruik van Prednison tijdens die zwangerschap, waren grote oorzaken.

Nu gestart met 73 kilo, en weeg nu 96 kilo, dus alweer 23 kilo erbij, en ik ben er nog niet :oops:

Maar dit keer is het puur schransen en een beetje vocht. Ik ben verslaafd aan chocolade, en kan het echt niet bij 1 koekje laten!

Ik troost me dat ik straks meteen een goed voornemen heb…sporten, Sonja Bakker, en veel heel veel water drinken!!!

in totaal 8 kilo, na de bevalling 6 dagen in pyama gelopen en kon toen gelij kmijn “oude” kleren weer aan

De 1e keer ben ik totaal 17 kg aangekomen, na de bevalling meteen 10 kg kwijt en de overige 7 kg waren er met 6 maanden af. Nu ben ik 15,5 kg aangekomen.

Ik woog voor mijn eerste zwangerschap 60 kg. Tijdens mijn zwangerschap ben ik 11 á 12 kg aangekomen (wisselde een beetje in de laatste weken). Na de bevalling kon ik aan het eind van de kraamweek een deel van mijn normale kleding weer aan, na 4 weken paste ik echt alles weer en na 6 weken was ik weer op mijn oude gewicht.

Ik was 10 kg aangekomen. En binnen eenmaand was er 12 vanaf. ( ok, ik werd ziek, dus ging niet op een normale manier eraf, maar t is er i.i.g wel af nu :wink: )

zucht…

Ik was 30 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap van Noor…

Moet nu nog 12 kilo afvallen :frowning:

Ben in totaal 13,5 kilo aangekomen…

(startgewicht was 70,5 kg, uiteindelijk geeindigd op 84 kg)

Na 10 dagen was ik al 10 kilo kwijt. De laatste kilo’s zitten er nu nog aan…dus dat zal de extra vetreserve wel zijn. Na de feestdagen zullen we 'ns gaan bekijken hoe we die gaan aanpakken :roll: (maar nog niet met sporten enzo ivm keizersnede). En natuurlijk nog een flubberbuikje :mrgreen:

Eigen spijkerbroekkie past gelukkig weer!!! Dus dagdag positiebroeken…

Hoi,

Ik begon met 55 kilo ( 1.67 lang ) en eindigde met 64 kilo. Nu weeg ik 50,5 kilo, dus een beetje te weinig, maar ja geef ook borstvoeding. Hoop dat ik zo wel weer wat aankom. Kon trouwens gelijk na de bevalling oude kleding aan ( woog toen 57 kilo ).

Groetjes Suzanne en

Bij mijn dochtertje ben k 28kg aangekomen :? .kon op t laatst echt niks vanwege mijn bekken. Kwam d laatste keren ook elke wk 3kg aan, hield veel vocht vast. Alles was gespannen en had geen enkels meer. 2 dagen na d bevalling was k dan ook al 17kg kwijt!! nu bij deze zwangerschap ben k tot nu toe 10kg aangekomen, de laatste weken gingen vorige x keer ook t hardst,

Sta nu op 7 kg aangekomen bij 31 wk. Netjes al vind ik het zelf. Hou ook nog geen vocht vast ofzo dus daar prijs ik me zelf gelukkig mee

Ben vandaag 30 weken zwanger en ik ben tot nu toe nog maar 0,5 kg aangekomen :shock:

Jeanet dat moet ik maar niet lezen :smiley:

Ivm verleden maar netjes hoor dan hoeft het er ook niet af

@Mariska wrote:

Jeanet dat moet ik maar niet lezen :smiley:

Ivm verleden maar netjes hoor dan hoeft het er ook niet af

nee dat snap ik, maar ik ben er bij mezelf helemaal verbaasd over :roll: . Ik heb natuurlijk al een vetvoorraadje dus straks na de bevalling wil ik toch wel afvallen :wink:

Nou meid lekker dan toch dat het niet zo hard gaat. Ik zal het wel nodig hebben en ik accepteer het nu maar en dat gaat eigenlijjk heel erg goed. Weeg me om de 3 wk en dat is goed zo

ik moet als het goed is over een weekje bevallen, gelukkig blijft mijn gewicht nu op dit moment rustig schommelen van een 68,3 naar 68,8,

ik hoop zoals ik alle ervaren moeders hoor dat erook een deel direct nade geboorte eraf vliegt,

maar dat horen jullie wel,

groetjes :: :vlinder: ::

Ik was 22 kilo aangekomen maar 3 dagen na de bevalling kon ik mijn gewone kleding weer aan en na 10 dagen was ik weer op gewicht. Ik heb ook wel een zware bevalling gehad veel bloed verloren en daarna was ik erg verzwakt. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat , ben nog niets aangekomen.

Groet Tans