@fiep klophout wrote:
ik begin te denken dat ik een beetje een ongezonde tic heb…even checken hoe erg ik ben…
Je bent niet alleen met die tic :mrgreen:
Maar ik vind er niks ongezond aan hoor!
@fiep klophout wrote:
ik begin te denken dat ik een beetje een ongezonde tic heb…even checken hoe erg ik ben…
Wij hebben denk ik 93 kinderboeken. Beneden liggen er iets van 88 en boven liggen er minstens 5. Heleboel zijn oude kinderboeken van mijn neefjes. Ook hebben we met de geboorte van mijn zoon heleboel boeken kado gekregen.
ik zit wel tussen de 100 en 200, maar ik denk eigenlijk wel meer. Maar ik heb vier kinderen en ze zijn allevier boekenwurmen. Ik denk dat ik met 500 kinderboeken meer in de buurt kom, als ik de kartonnen leesboekjes ook meetel. Als ik alleen de echte leesboeken tel dan vermoed ik zeker 350 stuks.
ach en wee…deze week heeft de boekhandel 70% korting op heel veel boeken…wat een ellende.
(trouwens; wáárom worden er nog boekjes van kikker uitgegeven, na velthuijs’ dood? Vind ze zoooo lelijk, met die computer illustraties… :? )
Ik heb gestemd tussen de 30-50, maar doordat alles momenteel ingepakt zit, vanwege het verkoopklaar maken van ons huis, heb ik er niet echt geweldig zicht op, dus kan goed zijn dat we veel meer hebben! Ik vind in ieder geval dat je nooit genoeg kunt hebben… 8)
Ik denk dat we hier zo’n 15 kinderboeken hebben en het worden er ook steeds meer 8)
Next op de lijst is Sint :inlove:
Heb er nu eindelijk een op de leeftijd dat dat een leuke boek is om alles in te ontdekken
@Mirretje2 wrote:
Heb er nu eindelijk een op de leeftijd dat dat een leuke boek is om alles in te ontdekken![]()
Dat boek heb ik ook…is super!!!
Daan vindt hem echt geweldig!
En ik ook !
Hier veel kinderboeken ( speelt ook mee dat ik een juf ben ).
oooh fiep, ik zit daar dus ook al elk jaar naar te kijken…Misschien gewoon doen…Nu het nog kan? 8)
@Madre wrote:
oooh fiep, ik zit daar dus ook al elk jaar naar te kijken…Misschien gewoon doen…Nu het nog kan? 8)
@fiep klophout wrote:
@Mirretje2 wrote:
Heb er nu eindelijk een op de leeftijd dat dat een leuke boek is om alles in te ontdekken![]()
welke heb je op het oog?
ik wil zelf deze nog heel graag:
:inlove:
http://lemniscaat.xs4all.nl:88/downloads/BW_Sinterklaas.pdf hier kun je een inkijkje nemen in het boek. ik krijg spontaan zin in sinterklaas (en ik het kopen van dit boek!!! want die komt er dit jaar wel schat ik zo in)
Het is een tikje offtopic, maar ik wil het zo graag kwijt, dus dan hier maar even: ik heb mijn zoon lid gemaakt van de bieb :inlove: Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen namelijk :inlove:
Wij hebben hier echt een enorme verzameling kinderboeken.
Verzameling van mezelf (pietje puk, kruimeltje, olijke tweeling, saskia en jeroen) en een enorme stapel strips (alle suskes en wiskes, maar die heb ik bij de normale boeken niet eens meegeteld.)
Dus zonder strips ruim 150 kinderboeken.
Met strips ruim 400.
…
@Baby2008Diablow wrote:
jasly heeft echt veel broeken.
Ook allerlei verschillende.
Van nette tot sportieve enzo.
Veel huisbroeken, die zitten namelijk erg lekker.
En leggings natuurlijk!
jeetje wat ben ik stom zeg! :shifty:
Mede dankzij dit topic hebben wij een boekenkast aangeschaft voor op Roos haar kamer en alle kinderboeken die we hebben er maar eens ingezet, hij is nog lang niet vol maar staat o zo leuk, en Roos iedere avond een boekje kiezen :inlove: :inlove:
Ook komen er hier voor sint of verjaardag vast ook nog wel 1 of 2 boekjes bij.
@fiep klophout wrote:
@Mirretje2 wrote:
welke heb je op het oog?
http://lemniscaat.xs4all.nl:88/downloads/BW_Sinterklaas.pdf hier kun je een inkijkje nemen in het boek. ik krijg spontaan zin in sinterklaas (en ik het kopen van dit boek!!! want die komt er dit jaar wel schat ik zo in)
@lydia wrote:
@fiep klophout wrote:totaal overbodige post@Mirretje2 wrote:
welke heb je op het oog?
had ik moeten weten.
Op de boekenmarkt in Deventer stond een ramsj stand met een hele lading Sinterklaas Dematons voor 5 euro per boek.
Dan had ik de stapel gekocht :wall:
Want hij is heeeeeeeel erg leuk!
he wat vervelend dat het kinderboekenweek is. en dat ik een traditie had bedacht dat nano in de boekenweek een boek uit mag zoeken. en ik heb héél erg mijn best gedaan om het Sinterklaasboek zo neutraal mogelijk tussen neus en lippen even te tippen. Dus het is echt echt echt niet mijn schuld dat nano uiteindelijk dolgelukkig met dát boek naar buiten liep
(ow en uiteraard toch ook even het kinderboekenweekboek van van lieshout en het geschenk meegenomen…)