hoeveel kinderboeken hebben jullie?

ik begin te denken dat ik een beetje een ongezonde tic heb…even checken hoe erg ik ben…

@fiep klophout wrote:

ik begin te denken dat ik een beetje een ongezonde tic heb…even checken hoe erg ik ben…

ik vermoed dat je niet erger bent dan ik.

Zie jij het verband tussen de verzameling en de andere verzameling in je huis?

er moest nog een keuze bij, maar dat is natuurlijk niet gelukt. jammer voor degene die evenveel boeken hebben als in de bieb…

Ik denk zo tussen de 30 en 50.

Ben wel weer op zoek naar nieuwe waar Panama zeker tussen zal zitten :wink:

@fiep klophout wrote:

er moest nog een keuze bij, maar dat is natuurlijk niet gelukt. jammer voor degene die evenveel boeken hebben als in de bieb…

welke optie wil je er bij? “evenveel als in de bieb”?

Gestemd :angel:

@fiep klophout wrote:

Als we zo doorgaan zal J. op haar 18e een aardige verzameling hebben ja… Waar laten we dat :shifty: past vast niet op haar studentenkamertje :lol:

@lydia wrote:

@fiep klophout wrote:

welke optie wil je er bij? “evenveel als in de bieb”?

juist…

(ik heb net even geteld, dacht voor de telling nog: dan doe ik het zo dat ik niet in de hoogte categorie val, maar zonder die bieb-optie lukt dat helaas niet :shock: :shifty: )

Ik heb geen idee, stuk of 25/30 zoiets gok ik hoor…

Op het moment zijn het er ergens rond de 50 denk ik :shifty: maar ik heb er nog heel veel op mijn/ons lijstje!

Ik vind het vooral zo leuk om in zo’n kinderboekenwinkel te snuffelen, of juist bij een tweedehands winkeltje, zitten ook vaak juweeltjes tussen…

Tegen de tijd dat de kinderen de deur uit zijn kan ik een kinder-bibliotheek beginnen!

Ik heb gestemd tussen de 75 en 100, maar dat komt ook omdat ik al walt-disny club boeken van mijzelf nog heb van vroeger.

ik heb wel allemaal excuses klaar staan al: zo koop ik altijd groots in als de bieb weer eens afgeschreven boeken verkoopt, komt er een deel van mijn eigen jeugd, heb ik een deel gekregen, was de lemniscaat-mini serie maar 2,50 per boekje, en zijn er ook nog steeds heel veel boeken die ik NIET gekocht heb… :angel:

@Joy wrote:

Ik heb gestemd tussen de 75 en 100, maar dat komt ook omdat ik al walt-disny club boeken van mijzelf nog heb van vroeger.

Oh, ik heb aan mijn eigen kinderboeken nog niet eens gedacht :shifty:

Die staan ook eigenlijk allemaal bij mijn ouders nog. :eh:

@fiep klophout wrote:

ik heb wel allemaal excuses klaar staan al: zo koop ik altijd groots in als de bieb weer eens afgeschreven boeken verkoopt, komt er een deel van mijn eigen jeugd, heb ik een deel gekregen, was de lemniscaat-mini serie maar 2,50 per boekje, en zijn er ook nog steeds heel veel boeken die ik NIET gekocht heb… :angel:

Tis trouwens weer bijna kinderboekenweek he :wink:

Ook altijd met goedkoop promo boekje erbij :smiley:

en dan is het binnenkort nog kinderboekenweek ook

Ik heb gestemd op tussen de 10 en 30, maar ik denk dat het eerder tussen de 30 en 50 is.

Ik heb een hele boekenkast die alleen gevuld is met kinderboeken. Dus die bieboptie komt dichtbij mij in de buurt denk ik. :angel:

En in de kinderboekenweek krijg je natuurlijk ook weer een gratis boek erbij he… Dat is ook een reden waarom het zo snel gaat…

@Elise wrote:

@fiep klophout wrote:

Tis trouwens weer bijna kinderboekenweek he :wink:

Ook altijd met goedkoop promo boekje erbij :smiley:

haha met de kinderboekenweek krijgt nano standaard een boek van me. en dan doe ik net of dat heel speciaal is :angel: (is het ook want normaal doe ik het stiekem, en zet ik het boek gewoon stiekem in de kast erbij, en dan trekt nano het er wel weer een keer uit als ie een boek mag uitzoeken.)

ow, en het ziet er echt niet uit als zoveel boeken. ik schrok echt toen ik ging tellen…

Ik heb tussen de 75 en 100 gestemd. Ook veel boeken gekocht die ik

vroeger zelf mooi vond om te lezen, zoals Pinkeltje en Wiplala. Dit omdat

de doos met mijn kinderboeken ooit ergens verloren is gegaan tijdens

een verhuizing :frowning: Kan er soms nog van balen hoor, ik had echt gave

boeken.

Denk tussen de 30 en 50 maar dan tel ik al die disneyboeken niet mee, daar hebben we er ook 40 van…Zijn geen echte boeken vind ik… :angel: