Hoeveel kaas per week?

Hier gaat er echt een pond kaas per week door, dus 2 kilo in de maand…

Ik gebruik het voor beleg, voor warme gerechten etc.

Maar is dit niet een beetje veel??

Hoeveel kaas gebruiken jullie per week?

Hier ook ongeveer een pond in de week op brood (3 kaaseters) en dan nog wat "losse "kaas tussendoor in gerechten.

Dus ook behoorlijk veel.

Minder dan een pond.

Ik gebruik het vooral op brood. Als ik pasta maak, koop ik geschaafde kaas :oops: (beetje lui, denk ik).

En soms, 1x per 2 maanden ofzo, maken hubbels en ik een plankje met blokjes kaas en droogworst… Maar dan nóg kom ik niet aan dat pond!!

0

lus geen kaas

Soms wel een kilo in de week. in mijn eentje :oops:

Maar soms ben ik er ook op uitgegeten en eet ik het dagen niet…

Gewone kaas niet heel veel, maar wel schandalig veel geraspte kaas :oops: :oops:

Hier ook echte kaaskoppen!

Hier ook zeker een pond in de week. We vinden kaas alle vier erg lekker!

Ik eet alleen kaas, Marco lust het niet.

Ik haal op de markt meestal een stuk van 2 a 3 ons.

Daarbij eten we 1x in de week geraspte kaas op een ovengerecht en ik eet vaak ook nog iets van Roquefort en brie.

Mmmmm

Ik zou niet weten hoeveel kaas er in totaal doorheen gaat, maar er liggen hier altijd wel een hoop soorten kaas in de koelkast.

Even spieken voor de grap; er ligt jong belegen en oude kaas, geitenkaas, komijnekaas, kruidenkaas, smeerkaas, geraspte kaas, brie, kruidenroomkaas, magor, rookkaas.

Ik geloof wel dat wij kaaskoppen zijn :oops:

Hier ook meer dan een pond.

Kaas is :drool:

Meer dat een pond in de week met 5 personen.

Lenn hub en ik lusten het alledrie erg graag op brood, meer dan een pond hier!! :smiley:

maar een pond???

bij ons een kilo :shifty: , wij zijn gek op kaas!!

maar ik haal het altijd van de markt, die is zo lekker :drool:

Een kilo per week?! :eh:

Ik schat ongeveer een pond in de week. Voor op brood maar veelal in gerechten en over de pasta (hoe ouder hoe beter, vinden ze hier). We zijn hier gek op veel kaasjes: Holllandse maar na 2 jaar Frankrijk ook de Franse :drool:

hier ook met gemak een kilo per week

bij ons ook zeker een pond hoor… met zijn drieen en soms wel meer… dan tel ik de geraspte kaas, de mozzarella ( drie a vier bollen per week) nog niet eens mee…

wij zijn allemaal gek op kaas…

Hier zelfs meer dan een kilo

Hier een enorme kaasfreak en mijn oudste doet gewoon mee. Zeker een pond ouwe en een pond geitekaas per week en dan tel ik niet de geraspte kaasjes, smeerkaas ed . Het is dat ik aan het lijnen ben anders hadden we ook nog de franse kaasjes.

Ikke dus geen oud amsterdam meer maar 30 + helaas.

Dat mis ik zo… ik ben echt kaas-verslaafd

Petri