ben gelukkig niet de enige die shop verslaafd is vindt het gewoon z’n kik als ik mijn kids leuk en apart kan kleden :inlove: kan ook gerust heel internet na kijken voor bv 1 paar schoen die ik ergens heb gezien en wil hebben :oops:
Wij zijn apart gegaan … omdat we via google steeds te vinden waren
En we wilden ook over andere dingen dan merken en kleding praten
Ik vindt dat dure merken ook niet altijd goed zijn qua kwaliteit hoor :snooty:
mex.x laten de uiteinde,s van de naadjes vaak los (net te dicht op de rand gestikt) j.ottum bij bretels gaat het vaak roesten :wall:
baby ba.rb ook zo slecht prints vervagen, valt vaak klein knopen zitten er niet goed aan .
Nou dan baal ik daar meer van dan dat ik een leuk shirt van een euro gekocht heb van wibra
Dus duur hoeft niet altijd goed te zijn
gr melanie
J.ottum heeft dat aangepakt … bretels zijn voortaan eraf te halen, zodat ze niet meer in de wasmachine hoeven
Maar ik ben het wel met hendrika eens dat de merken als wbra, zeemn en dergelijke sneller kapot, naden scheef op elkaar enz … dus na 1 seizoen is het weggooien :eh:
mex.x laten de uiteinde,s van de naadjes vaak los (net te dicht op de rand gestikt) j.ottum bij bretels gaat het vaak roesten :wall:
baby ba.rb ook zo slecht prints vervagen, valt vaak klein knopen zitten er niet goed aan .
Nou dan baal ik daar meer van dan dat ik een leuk shirt van een euro gekocht heb van wibra
gr melanie
J.ottum heeft dat aangepakt … bretels zijn voortaan eraf te halen, zodat ze niet meer in de wasmachine hoeven
Maar ik ben het wel met hendrika eens dat de merken als wbra, zeemn en dergelijke sneller kapot, naden scheef op elkaar enz … dus na 1 seizoen is het weggooien :eh:
Ja maar dan heeft ze er een seizoen plezier van gehad, en heb ik er niet zo,n buikpijn van
Zee,man koop ik niet veel eigenlijk vindt ik niet zo best .
Niet dat ik geen merk koop hoor
maar Ik heb vaak wel dezelfde merken omdat je die leuk vindt
(met die bretels van J/ottum is alleen maar goed dat ze dat gedaan hebben, maar dat wist ik niet dat ze dat veranderd hebben :thumbup: )
o, ja en voor wie bonnie doon koopt en het nog niet weet de katoenen leggings vallen kleiner uit :-*
Wij kopen kinder kleding in de supermarkt voor noah, als we iets kopen. maar voor ava krijgen we de kleertjes van schoonfamilie waar de nichtjes uitgegroeit ijn. zij heeft dus vaak merk spul aan. ik geloof dat de laatste keer dat we iets aan kinder kleding uitgaven was 5 pond voor 3 shirtjes in de supermarkt.
Praktisch kijk ik ook wel naar. En de wit met blauwe jottumjurk gaat mijn dochter bv alleen op zondag dragen, niet omdat ik het zonde vind, maar wel omdat ik vind dat je op die leeftijd voor gek loopt met zulke kleding op school.
Vingino vind ik bv ook erg leuk, maar de knopen zijn vaak lastig te openen. Zo’n broekpak vond ik vorig jaar helemaal het einde, maar niet handig met naar de wc gaan. Daar let ik dus wel op. Maar op dure dingen ben ik niet zuiniger, ze gaan hier gewoon met duur spul naar de speeltuin . Ik koop het om te gebruiken, niet voor de show.
En ik ben het er mee eens dat duurder niet altijd betere kwaliteit is.
Wij kopen kinder kleding in de supermarkt voor noah, als we iets kopen. maar voor ava krijgen we de kleertjes van schoonfamilie waar de nichtjes uitgegroeit ijn. zij heeft dus vaak merk spul aan. ik geloof dat de laatste keer dat we iets aan kinder kleding uitgaven was 5 pond voor 3 shirtjes in de supermarkt.
In de supermarkt kopen deden wij in Frankrijk ook. :thumbup: (petit bateau voor bodemprijzen )
dat is hier ook heel verschillend de ene maand bv helemaal niks en de andere kan het best meer zijn dan 200,-
maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend en wat iemand er voor over heeft, wil dan ook niemand kwetsen maar ik zelf koop niet bij de wbra,zeemn c&* of dergelijk.
ik vindt zelf na dat ik het wel eens heb geprobeerd de kwaliteit in mijn ogen niet perfect bv bij het strijken de naden scheef op elkaar of de kleuren die heel snel flets worden.
ik ga dus na mijn inzicht liever voor kleding met kwaliteit want na eigen ondervinden kan goedkoop ook duurkoop zijn.
gr melanie
hier wordt veel vngino, bnetton, brbara fber, rtour, pinter, hlfiger, brberry, r*verwoods etc gedragen en zelf ben ik zeer te spreken over deze merken zelfs na 30x wassen blijft het mooi.
Even deze quoten,
Als ik merken zoals burberry, vingino etc koop, dan verwacht ik ook dat ze na 30x wassen nog mooi blijven, gezien het bedrag wat je voor de kleding moet neertellen.
Als ik wibra, c&a en zeeman koop, dan verwacht ik dat niet, juist door het bedrag wat ik er voor neertel.
En met veel merken is het zo, je betaald nog steeds echt alleen maar voor de merknaam, niet omdat de kwaliteit tegenwoordig zo heel erg veel beter is :silenced:
ben gelukkig niet de enige die shop verslaafd is vindt het gewoon z’n kik als ik mijn kids leuk en apart kan kleden :inlove: kan ook gerust heel internet na kijken voor bv 1 paar schoen die ik ergens heb gezien en wil hebben :oops:
Wel jammer hoor! Vond jullie heerlijk inspirerend! En ik bleef mooi op de hoogte van de mode!
Wel jammer hoor! Vond jullie heerlijk inspirerend! En ik bleef mooi op de hoogte van de mode!
Dat vinden we juist ook zo leuk aan onze groep
Iedereen heeft een andere smaak … andere winkels in hun stad/dorp, dus we blijven mooi op de hoogtes van verschillende acties enz :mrgreen:
Ik heb weer super leuk spul gescoord voor de zomer en diverse dingen op mijn lijstje staan voor de uitverkoop :dance: :mrgreen:
Praktisch kijk ik ook wel naar. En de wit met blauwe jottumjurk gaat mijn dochter bv alleen op zondag dragen, niet omdat ik het zonde vind, maar wel omdat ik vind dat je op die leeftijd voor gek loopt met zulke kleding op school.
Vingino vind ik bv ook erg leuk, maar de knopen zijn vaak lastig te openen. Zo’n broekpak vond ik vorig jaar helemaal het einde, maar niet handig met naar de wc gaan. Daar let ik dus wel op. Maar op dure dingen ben ik niet zuiniger, ze gaan hier gewoon met duur spul naar de speeltuin . Ik koop het om te gebruiken, niet voor de show.
En ik ben het er mee eens dat duurder niet altijd betere kwaliteit is.
Ja je ziet vaak dat kinderen op school een drukknoop willen :mrgreen:
Hebben sommige modelen Vingino en Retour ook
Hier krijgt Sophie vingino aan als we naar de speeltuin gaan :mrgreen:
Ben anders niet zo van de spijkerbroekjes te stoer voor Sophie
Hier komen er zowiezo geen broeken meer in. De dames dragen alleen rokken en jurken, de rest blijft toch hangen. Helaas, ik vind het zelf vaak wel leuk.
De drukknopen of de haken zijn vaak maar tot maat 128, daarna worden het toch meestal knopen