hoeveel flessen nog bij 1 jaar

nou de titel zegt het al…



hoeveel flesjes geven jullie nog aan je 1 jarige peuter?

mijn dochter drinkt er zowiezo nog 2 soms 3 op een dag…

toen Dave 1 jaar was, was hij klaar met de flessen… dus geen een meer…

anna ook niet meer… de borst bedoel ik dan



wel een beker melk bij het ontbijt en de lunch

Mijn dochtertje krijgt nog 1,5 fles.

Sóchtends een volle fles…brood wil niet echt lukken in de ochtend nog.

En sávonds een half flesje…maar is meer melk als pap.



sneeuwitje

bij beide kindjes tot 1 jaar 2 flessen flesvoeding , daarna 2 flessen gewone melk per dag.sochtends en savonds.

1 fles.

Hier ook nog 1 fles, 's morgens de papfles.

Smorgens 125 ml melkflesje

Savonds 200 ml melk in fles om 20u

Maar wil er toch wel vanaf

geen fles meer, met 10 maanden was Elize van de fles af

Twee volle flessen opvolgmelk per dag, en een klein flesje gewone melk bij de lunch.

Marit heeft na haar 1e leeftijd geen enkele fles melk meer gehad…Een bekertje koude melk, krijgt ze nu bij elke maaltijd :slight_smile:

Jens dronk met 1 jaar nog 1 fles; 's ochtends, met pap.

Met 14,5mnd was dit over :?

Met 1 jaar geen flessen meer… iets voor zijn eerste verjaardag overgegaan op bekers… 's morgens brood met melk of pap, s middags melk bij zijn brood.

Lyora s morgens nog een flesje pap want brood wil niet lukken. Verder drinkt ze gewoon uit een beker melk bij iedere maaltijd.

Standaard nog 3 flessen (hv melk) :wink:

's ochtends een papfles

en voor het slapen gaan nog een flesje groeimelk (hoeveelheid verschilt enorm, de ene dag lurkt ze 'm hele maal leeg en de andere dag heeft ze na 2 slokken genoeg)



Moet eerlijk zeggen dat ik het nog heerlijk vind om haar de fles te geven :oops:

Tussen de middag halfvolle melk in zijn tuitbeker, maar daar drinkt ie misschien 50-100cc van…

en 's avonds voor het slapen gaan nog 1 fles (ong 180-200cc) en dat vind ik idd ook gewoon erg gezellig.

Thijmen drinkt nog 1 fles opvolgmelk. 's Avonds.



's Morgens en tussen de middag gewone melk of optimel.

2 flessen…

Odin is meestal rond 5.30 wakker drinkt dan een fles en slaapt dan weer tot 9u.

En ''s avonds voor t slapen gaan nog een flesje gewoon voor t ritueeltje en t intieme nog.

Matthijs krijgt 'sochtends 200 ml peutergroeimelk, en 'savonds maak ik nog een fles voor hem, maar die wil hij de laatste tijd niet meer.

Ik wil sowieso van de fles af, maar aan de andere kant vind ik het wel gezellig; hij wil echt nog als een baby met zijn fles bij me liggen :inlove:

Overdag krijgt hij ‘gewone’ melk en sap uit een tuitbeker.