hoeveel flessen nog bij 1 jaar

Met 13 a 14 maanden waren we gestopt met flesvoeding.

Het ging gewoon goed met gewone melk. Die krijgt hij met ontbijt en lunch.



@ NijnigKonijn: Als jullie het nog gezellig vinden saampjes en hij overdag wel gewoon uit beker drinkt… wat let je? :slight_smile:

1 papfles voor het slapen gaan van gewone melk

esmee drinkt alleen sochtends nog een papfles… en verder niet meer…

ze eet gewoon met de pot mee dus savonds is dat niet meer nodig… ze wil ook absoluut niet dat ik haar de fles geef ze wil het zelf doen net als met het warm eten… :inlove:

Haha. Hier nog 4 flessen. Dat zijn geen grote hoor. Omdat Niels eigenlijk verder op de dag nauwelijks drinkt doen we het maar op deze manier…

hier zijn de flessen met 9 maand al opgeborgen.meneer wou er niets meer van weten…vanaf dat moment gewone melk uit een beker of via een rietje of tuitbeker.

@Mamavanesmee27 wrote:

nou de titel zegt het al…



hoeveel flesjes geven jullie nog aan je 1 jarige peuter?

mijn dochter drinkt er zowiezo nog 2 soms 3 op een dag…




Geen één …



Hier gewoon 's-morgens en bij de lunch een bekertje melk.

Tess is 19 maanden en ze krijgt voor het slapen een fles halfvolle melk, s’ochtends een fles pap en s’middags een fles halfvolle melk. Rest van de dag drinkt ze diksap uit haar beker zonder speen of drinktuitje.



Volgens mij is dat veel melk vergeleken met jullie kinderen :oops:

Ze vind het heerlijk dus vind het wel prima zo.



Groetjes

Karlijn

Mijn dochter krijgt nog steeds 2 flessen half volle melke.



In de ochtend 1 van 200cc en voor het slapen gaan een fles melk 200cc

geen fles meer alleen 2 bekers melk 1 bij het ontbijt en 1 in de middag :wink:

@santos_05 wrote:

Standaard nog 3 flessen (hv melk) :wink:




hier ook waarvan de eerste met pap

Jara krijgt nu nog 3x 150 cc opvolgmelk, s ochtends maak ik er pap van (geven met een lepeltje, en als ik haast heb uit een gewone beker :oops: )



Tussen de middag uit een gewone beker.



S avonds nog lekker de fles :inlove:

Hier krijgt Stijn in de ochtend pap met een lepel en voor het slapen gaan 200cc opvolgmelk 3 uit de fles, maar eigenlijk meer om in slaap te komen hij valt bijna altijd in slaap met die fles, anders wil ie niet eens gaan slapen :oops: . Hij moet en zal die fles krijgen :mrgreen: . Verder overdag yoghurt uit een beker met wat diksap.

Hier nog 3 flessen maar s’ochtends een papfles. Ik ben nu wel overgegaan op de peutermelk vanaf 1 jaar.

Dochter hier had rond 1 bjaar een avondfles om 11 uur met pap en smorgens een fles melk rond 04.00-05.00. Ze werd elke keer wakker om die tijd dus ja :roll: . Dit heeft ze volgehouden totdat ze 1.5 is. Sinds ze nu niet meer zo laat de fles krijgt slaapt ze ook beter, en is het meestal half 8 - 8 uur voordat ze wakker is en krijgt ze een broodje met een beker melk. smiddags weer een broodje met een beker melk. Nou moet ik wel zeggen dat ze van het melk drinken niet zoveel bakt :roll:

Jayden krijgt s’middags 150 ml gewone halfvolle melk met vitamine D druppels en s’morgens en sávonds borstvoeding

Melinda krijgt Smorgens papfles

En s avonds voor het slapen gaan nog klein beetje melk uit de fles :slight_smile:

Ella krijgt vanaf gisteren alleen nog 's avonds een papfles van groeimelk en bambix. 's morgens een half bekertje optimel en tussen de middag thee dan komt ze met gemak aan 300cc per dag.

1 flesje bij de lunch en een flesje na het avondeten als toetje. Zijn huid reageert nogal op alles met koemelk…dus hier geen yoghurt oid. En meneer wil alleen maar uit z’n fles drinken, geen tuitbeker, geen rietjesbeker, soms een paar slokjes uit een gewone beker (liefst de mijne!) :roll:

sòchtens pap uit een bordje,

bij de boterham nog 150 opvolgmelk en savonds nog een papfles met opvolgmelk. bewust voor gekozen omdat suus zon dun poppetje is!