Hoeveel aan geboortekaartjes?

Hoeveel besteden jullie eigenlijk aan de geboortekaartjes?



Afgelopen keren was ik gemiddeld 200 euro kwijt, en ook dit keer heeft het kaartje van onze voorkeur weer een redelijk prijskaartje…



Hoeveel geven jullie uit?

Dit keer 105 kaartjes voor ong 175 Euro

Wij hadden bij Jim iets van 40 kaartjes voor EUR 125 geloof ik, was ook wel duur kaartje, (doosje van muisjes voor op beschuit), maar omdat we er niet zo gek veel versturen vond ik dat wel kunnen. Ook deze keer weer een wat duurder kaartje gevonden maar wilde weer iets bijzonders. Deze is wel iets goedkoper dan Jim zijn geboortekaartje geloof ik. Het ligt natuurlijk ook aan wat het drukken kost welke kleur tekst en hoeveel tekst enzo.

bij de eerste waren we ook zo`n 200euro kwijt vond ik veel ste veel en we hadden ook te veel kaarten :wall:

bij levi waren we 25euro kwijt en hadden zelf de kaartjes ondworpen en laten afdrukken in de drukkerij, ik vond ze nog leuker als de kaartjes van ethan.

Ik heb 40 kaartjes voor iets van 120,-, en eigenlijk vind ik dat een flinke hap geld hoor :roll:.

Wij ongeveer 75 kaartjes en het kost 1.65 per stuk incl envelop en versturen.

Dus 123.75…bij geboortepost…



Enne ik vind dat we een heel mooi kaartje hebben!!!

Heb alle boeken eerst bekeken, maar vond daarin niet wat ik echt mooi vond, of het was dan ook echt heel duur!!

wij hadden 50 kaartjes voor 80 euro! en dat was dan inclusief de postzegel!

@klavertje4 wrote:

wij hadden 50 kaartjes voor 80 euro! en dat was dan inclusief de postzegel!




Dus ook bij geboortepost dan???

Onze schatting:



114,50 voor 70 kaarten incl. porto (waarvan 5 buitenland).

  • 15 euro voor 10 losse kaarten thuis.



    Totaal een kleine 130 euro voor 80 kaarten (waarvan 70 direct verstuurd).



    Dit zijn dan wel zelf ontworpen kaarten en ik verzend ze met 1 druk op de knop (de fabriek verzend ze).



    X Do



    P.S. ook geboortepost.



    Zonder porto: 70 kaarten voor 81,20

120 kaartjes voor 150 euro, daar komt de postzegel dan nog bovenop!

@Anne-marie wrote:

@klavertje4 wrote:
wij hadden 50 kaartjes voor 80 euro! en dat was dan inclusief de postzegel!




Dus ook bij geboortepost dan???




ja!

slik



Ik heb me nog niet verdiept in de geboortekaartjes, maar als ik de prijzen zo hoor moet ik toch ff slikken.

Nou ja, goed om het te weten, kan ik er rekening mee houden, maar is een zelf ontworpen kaartje dan goedkoper dan als je een standaard kaartje uitkiest?

Ligt eraan denk ik. Bij geboortepost variëren volgens mij de prijzen van standaardkaartjes.



Bij een zelf ontworpen kaartje is het een standaardmaat en is de prijs 1,60 inclusief envelop en postzegel.

:think: ik maak ze weer zelf, dus heb alleen kosten aan de kaarten en enveloppen kopen en ohja de zegels :mrgreen:



Maareh succes :wink:

hoi



wij zijn hier 179 euro kwijt maar dat was inclusief envelop

de kaartjes waren 3.30 per stuk we hebben er wat meer voor uit gegeven omdat we er maar 30 hoefde te versturen



groetjess mir

@Dominique wrote:

Ligt eraan denk ik. Bij geboortepost variëren volgens mij de prijzen van standaardkaartjes.



Bij een zelf ontworpen kaartje is het een standaardmaat en is de prijs 1,60 inclusief envelop en postzegel.




volgens mij is het bij geboortepost altijd 1,60!

Oh, okay, ik dacht dat het misschien varieerde omdat ik iemand over 1,65 hoorde, terwijl ik 1,60 betaal per kaart (incl alles).

75 kaartjes inclusief envelop voor 80,- euro

Wij hebben het kaartje zelf ontworpen (nou eigenlijk manlief…die is kunstenaar) en hebben het bij een drukker laten bestellen.

100 kaartjes voor 125 euro incl enveloppen.

We moeten nog een proefdruk krijgen, dus ik ben heeeeeel benieuwd!!!

dacht iets van bij de 300 euro…maar heb genomen wat ik mooi vond