Hoeveel aan geboortekaartjes?

Inclusief postzegels zitten we voor 125 kaartjes zo rond de €200,=

De vorige keer volgens mij ook.



Groetjes,

Heleen

wij hadden 60 kaartjes voor 250 euro dat vond ik ook aan de dure kant :think:



hoe zit het met geboorte bedankjes doen julie zoiets ook :think:

Wij hadden ze ook bij geboortepost/kaartjeposten :thumbup:

Mijn kerstkaart ook gedaan naar familie en vrienden…handig adressenboek daar in het bestand kaart maken aanvinken en geen omkijken naar :thumbup:

1e verjaardags uitnodiging ook daar gedaan…zo een enkel kaartje kost dan 1,10 en volgens mij was het geboortekaartje 1,50/1,60 ofzoiets incl. verzenden :thumbup:

En ik vond het super om het kaartje te maken,erg makkelijk systeem daarzo en erg leuk met foto’s enzo!

Bij Renzo had ik ook zelf ontworpen maar laten drukken bij multicopy maar dat was een stukkie duurder en heb ik nog bepaalde wensen laten vallen met kleurtjes omdat het dan echt vet duur werd…

Nu mocht je alles zo maken als je wilde,kleurtjes,foto’s ed zitten gewoon bij 1 prijs in :dance:

Ja dik tevreden,ook over de snelle service enzo.

Een aanrader dus 8)

Oh en ik had spekkies bij beautifulcreations laten drukken met hoera celiza is geboren!

Leuk als tractatie en als bedankje (had ze in een zakje gedaan met strikje erom) en als lekkers bij de kraamvisite samen met de soesjes met muisjes erop :drool:

hoiii



hier hebben we idd ook bedankjes staan maar simpele hoor

gewoon 20 van die geboorte hartjes in dat soort gaas (geen idee hoe het heet)

met daaraan eenkaartje met bedankt en de datum en naam van de kleine



was voor 60 bedankjes zo een 25 euro kwijt

tule heet dat :mrgreen:



Oh en en mama van onze maand (Apie27) die heeft een webwinkel met geboortebedankjes ook ergggggg leuk :inlove:

70 cent voor een kaartje en envelop,dan de postzegel er nog overheen.

We hebben de kaartjes zelf gemaakt.

Wij hebben 2 keer het kaartje laten maken en alleen het drukken betaald.

Was 25 euro per keer…

wij zijn voor 55 kaartjes 250 euro kwijt en voor de bedankjes 82 euro

Geboortepost heeft z’n prijzen vet verhoogd…kaartje incl envelop en verzending kost nu 1,73 (ipv 1,60)…

Wij waren bijna 300 euro kwijt, maar een groot gedeelte ging op aan postzegels. Grrrr … wat was het duur om ze vanaf Duitsland naar Nederland te sturen.