hoevaak gaat jouw kind naar de opvang?

Tja … hier 2 ontaarde werkende ouders die hun kind wel 8 dagdelen dumpen op z’on KDV!

Wel moet ik zeggen dat ik heeel veel respect heb voor alleenstaande ouders! Het is toch altijd weer een boel haast en regelwerk om alles op orde te hebben… en dan zijn wij met zijn tweeen :oops:

Quillan gaat 3 dagdelen naar een kdv, en 1 dag heeft zijn papa ouderschapsverlof opgenomen.

Sanne en Puk gaan 1 dag (2 dagdelen) naar een kdv. Mijn man heeft eens in de twee weken weekenddienst en verder werkt hij altijd donderdag en vrijdag en is hij maandag t/m woensdag thuis. Ik werk maandag t/m donderdag en ben vrijdag en het weekend thuis.

Stein gaat 2 dagen in de week naar een KDV maar ik zou het geen 4 dagdelen noemen :wink: :roll:

Stein gaat namelijk van 9 tot 14.30 uur

@Jannigje wrote:

Stein gaat 2 dagen in de week naar een KDV maar ik zou het geen 4 dagdelen noemen :wink: :roll:

maar je betaald er waarschijnlijk wel 4 :? of is dat anders bij jullie?

@Danielle_M wrote:

@Jannigje wrote:

maar je betaald er waarschijnlijk wel 4 :? of is dat anders bij jullie?
ja ik betaal er wel 4… :roll: ALthans ik betaal 2 hele dagen… dus 22 uur in de week

Samara die gaat 2 dagdelen naar de psz.

Kirsten gaat 2 ochtenden naar de psz

Dave gaat 4 dagdelen naar de kdv en 2 dagedelen naar opa&oma…

(had 4 gestemd…voor ik verder las :oops: )

Merijn en Xander gaan 2 dagdelen naar KDV en 4 dagdelen naar opa en oma

Stijn gaat 4 dagdelen naar de creche en niels 2 maal naar de buitenschoolse opvang. Ik werkte voordat niels naar school ging 3 dagen maar 3 keer naar de bso vind ik persoonlijk erg veel. dus vandaar dat ik nu een keer in de 2 weken een zaterdag werk waardoor ik mijn mannetje 3 keer van school kan halen.

Mijn meisje ging vandaag voor het eerst naar de PSZ :inlove:

Ze gaat 2 dagdelen (maandagmiddag en woensdagmorgen)

Noa gaat 2 middagen per week naar het KDV en 1 middag naar oma. Plus soms nog incidenteel een ochtendje naar oma, maar meestal gaat ze dus 3 dagdelen per week naar een opvang.

Nesrin gaat 4 dagdelen (2 dagen) naar het kdv en 1 dag naar oma. Dan om de week nog een middag naar mijn nichtje.

Rivano is nooit naar een chreche geweest ( ik zelf vroeger wel en heb daar horor herinneringen aan over gehouden)

Ik wil hem straks wel naar de PZS doen 2 ochtendjes, gewoon om te leren met andere kindjes te spelen enz