hoevaak gaat jouw kind naar de opvang?

Tessa gaat nu nog ochtenden naar de psz… en vanaf eind maart ook nog 2 volle dagen naar onze gastouders ( opa en oma)… best wel heftig maar ja…

Ik zou het zelf niet kunnen om mijn meisje 4 dagen naar een kdv te brengen…

1 dag kdv is mij al teveel, maar dat is persoonlijk…

de psz vind ik wel erg belangrijk ivm het leren omgaan met meerdere kindjes en alle sociale dingen die daaraanvast zitten… bij oma is ze nu nog alleen en straks met haar zusje…

Liefs TIna

Tijn ging 3 dagdelen naar de opvang (gastouder/oma’s) en 2 dagdelen PSZ.

Ik ga na mijn verlof minder werken, dan vervalt 1 dagdeel (de gastouder)

8 dag delen dat zijn dus 4 hele dagen van 8 tot half 5 soms van half 8 tot half 5.

meestal heb ik de vrijdag vrij en blijft ze thuis.

binnenkort wil ik haar op mijn vrije dag een halve dag brengen omdat ik graag 10 kilo wil afvalen en dus wil gaan sporten.

aangezien ik alleenstaande mama ben kan ik dat niet savonds doen dus wil ik dat op me vrije dag gaan doen

@charity wrote:

8 dag delen dat zijn dus 4 hele dagen van 8 tot half 5 soms van half 8 tot half 5.

binnenkort wil ik haar op mijn vrije dag een halve dag brengen omdat ik graag 10 kilo wil afvalen en dus wil gaan sporten.

aangezien ik alleenstaande mama ben kan ik dat niet savonds doen dus wil ik dat op me vrije dag gaan doen

Er zijn heel veel sportscholen waar ze kinderopvang hebben. Een stuk goedkoper lijkt me dan een kdv op je vrije dag. ( van de belasting krijg je toch alleen een vergoeding voor de dagen dat je werkt?)

En :oops: :oops: Ik vindt 9 dagdelen gewoon veel! :oops: Is er niet iemand die 's avonds wil oppassen? Dan slaapt je kindje en ben je je vrije dag gewoon lekker samen.

@ariel wrote:

@charity wrote:

Er zijn heel veel sportscholen waar ze kinderopvang hebben. Een stuk goedkoper lijkt me dan een kdv op je vrije dag. ( van de belasting krijg je toch alleen een vergoeding voor de dagen dat je werkt?)

En :oops: :oops: Ik vindt 9 dagdelen gewoon veel! :oops: Is er niet iemand die 's avonds wil oppassen? Dan slaapt je kindje en ben je je vrije dag gewoon lekker samen.

van de belasting krijg je vergoed wat je gebruikt.

ik heb 2 banen 1 van 30 uur gewoon over dag en 1 van 11 uur in het weekend savonds dan heb ik ook al 2 avonden oppas nodig.

tuurlijk is het veel maar 8 dagdelen is ook al veel maar heb ze toch echt nodig.

ik ben vaak pas om 6 uur klaar met werk en ben dan pas om half 7 thuis als ik dan heb gegeten en charity in bed heb gedaan heb ik geen fut meer om te gaan sporten en ben ik blij dat ik lekker thuis kan zitten.

ik heb echt wel andere dingen bedacht maar dit is gewoon het fijnste

ik ga ook nog op zondag sporten omdat ze dan bij haar vader is.

Ik werk 4 dagen dus Yuri gaat 3 dagen naar het kdv en 1 dag naar oma.

Anoek gaat 2 hele dagen, dus 4 dagdelen.

Ik werk maar 2 ochtenden maar ons KDV doet niet aan halve dag opvang

jammergenoeg dus ze blijft 2 hele dagen gaan. Voorheen werkte ik

namelijk bij mijn vorige werkgever 2 hele dagen, nu nog maar

2 ochtenden…

O gaat 3 dagen naar het kdv, 6 dagdelen dus. Ik heb alleen p.o. op 8-9 dagdelen gestemd omdat ik 4 dagen werk. De 4e dag is pappa thuis.

maar dan zijnd e kinderen die dag toch gewoon thuis?? dat reken je toch niet als opvang? ik jou geval zou ik dan dus zeggen… 6 dagdelen…

@klavertje4 wrote:

maar dan zijnd e kinderen die dag toch gewoon thuis?? dat reken je toch niet als opvang? ik jou geval zou ik dan dus zeggen… 6 dagdelen…

ze heeft per ongeluk op het verkeerde gestemd :wink:

Hier gaan de meiden 2 dagen naar het kdv.

2 dagen kinderdagverblijf en 1 dag komt oma.

Lasse gaat per 1 jan 3 dagen per week - op zich 1 dag meer dan strikt noodzakelijk maar gezien ons beider werk in hulpverlening en met wisselende diensten geeft het ons soms wat tijd om bij te tanken of dat een van ons zijn handen eens vrij heeft om wat schoon te maken ofzo.

Wij zijn verder nooit een weekend samen vrij ofzo.

Verder wisselen we elkaar af met thuisblijven met lasse.

Fiep ik denk dat als jij een partner zou hebben je dan ws ook allebei een thuisblijf dag zou hebben en dat Nano dan drie dagen per week naar oppas zou gaan. Tenzij je een hele rijke vent hebt getroffen en je nooit meer hoeft te werken natuurlijk :mrgreen:

3 dagen KDV dus 6 dagdelen.

Ik ben wel benieuwd wie op de onderste optie heeft gestemd :mrgreen:

Hier 1 dagdeel psz… :wink:

5dagdelen gestemd. (4-5)

4dagdelen voorschool (psz)

en 1dag bij me moeder maar ik ben de halve dag ook daar hahaha. dus een halve dag is ze echt daar :slight_smile:

4 dagdelen kdv en om de week 1 dag bij oma.

Ik zie dat er nog niemand voor 10 heeft gestemd. Ik geloof dat je bij ons ook niet voor 5 dagen kan. 4 dagen is het maximum. Ik weet niet waarom zij dat zo besloten hebben. Het is een keuze van de ouders zou je zeggen.

Maar het viel me zo op.

Hier gaat ons mannetje 2 dagedelen naar het kinderdag verblijf.

Mijn man werkt full time en ik 3 dagen per week, werk zelk zelf onregelmatig dus momenteel veel avonden en weekenden zodat ons mannetje zo min mogelijk naar de opvang hoeft.

Matthijs gaat 2 dagdelen naar de PSZ en 2 dagdelen naar OMA.

(ik heb verkeerd gestemd, excuus!! had alleen de PSZ meegeteld)