…vraag ik me ineens af.
Dus hoeveel dagdelen (een volle werkweek is dus 10 dagdelen) gaat jullie kroost naar de opvang?
Hier 3 dagdelen naar go en 4 naar kdv, toch een flinke smak, maar dat is een beetje inharent aan het alleenstaande ouderschap denk ik…
hoort psz daar ook bij?
uh ja, ik vroeg het me af toen iemand me een complimentje gaf over hoe goed opgevoed nano was( ), en ik voor de grap zei: oh: maar ik besteed de opvoeding grotendeels uit…
dus dan telt psz ook, vin ik
2 dagdelen PSZ
Tycho gaat 2 dagen naar de creche en één dag naar oma.
2 Dagdelen psz, maar dat is iets van 2 uur per keer…lijkt me toch iets heel anders dan een kdv :think:
Tigo gaat 2x per week naar de nso, en voordat hij naar de basisschool ging 2x per week naar het kdv…
nix :mrgreen: (nouja zoonlief gaat al naar school he :think: )
Tellen opa en oma ook mee? Daar gaat Joost nl 2 dagen per week naar toe.
6 dagdelen kdv
(3 dagen dus)
Timo gaat 4 dagdelen (2 dagen) naar het kdv. Mila ook vanaf april. Maar ik overweeg er misschien een dag bij te nemen.
Best handig als ze zo de opvoeding van je overnemen Strijk jij met de eer :mrgreen:
Victor gaat 1 dag in de week naar Opa en Oma. En Max halen ze ook van school. Ook tussen de middag. Ondanks dat ik thuis ben :oops: Maar Opa en Oma wilden het graag. Ze hebben een geweldige band met de kinderen en dat vindt ik heel mooi om te zien :inlove: Ehh ik vindt opa en oma ook geen opvang… Ze zijn gewoon thuis bij opa en oma. Max en Victor zeggen ook altijd als ze het huis van opa en oma zien… daar wonen we met opa en oma :inlove:
Daarnaast gaat Victor nog 3 x naar psz.
Overigens als psz meetelt dan telt de basisschool ook mee? Want dan zijn de schoolkids ineens 8 dagdelen in de opvang??? Zo zie ik het niet hoor!
Yvan gaat 3 dagen per week naar de opa’s en oma’s.
Maaike gaat 3 dagdelen naar het KDV en 1 dag(2 dagdelen ) naar pake en beppe. En mijn moeder is nog 1 dagdeel bij mij thuis om op te passen.
Ik weet dus niet wat ik in moet vullen Fiep :eh: .
In totaal voed ik 3 dagen niet op; zie je het zo?
Wessel gaat 3 dagen naar kdv.
dus 6 dagdelen.
@Mamalien wrote:
Maaike gaat 3 dagdelen naar het KDV en 1 dag(2 dagdelen ) naar pake en beppe. En mijn moeder is nog 1 dagdeel bij mij thuis om op te passen.
Ik weet dus niet wat ik in moet vullen Fiep :eh: .
In totaal voed ik 3 dagen niet op; zie je het zo?
het is een soort sommetje lien 3 + 2 +1 = 6, dus dat meot je dan invullen
En nee, ik heb het niet over basisschool leeftijd, dan is het weer een heel ander verhaal. (en idd misschien heb ik het ook niet over psz, weet ik veel :mrgreen: )
levi gaat 2 dagdelen naar de psz.
ethan gaat 8 dagdelen naar speciaal opvang.
het is een soort sommetje lien 3 + 2 +1 = 6, dus dat meot je dan invullen
:mrgreen: okeeeee (op zoek naar nerdsmiley).
Maar jij rekent dus alle dagdelen dat hij/zij niet bij jou is.
Dan telt psz en school ook vind ik. Maar misschien kan deze pol beter voor kids onder de 4 tellen voor een duidelijker beeld.
Eigenlijk is het gewoon een wazige pol Fiep :mrgreen: verveelde je je?
Ryan gaat 1 dag naar onze oppas en 2 dagen naar de creche…6 dagdelen in totaal dus
Britt gaat 1 hele dag,dus 2 dagdelen naar het kdv.
en opa en oma passen 1 middag op.