hoera mika is oke update pag. 3

Jeetje wat een gedoe allemaal…

Ik zou ook een andere dierenarts gaan zoeken…

Vind dit ook onacceptabel…



Rare mensen in deze wereld… bahbah

Maar ben blij dat het nu wat beter met Mika gaat, en weer lekker thuis is…



Succes verder… hopelijk gaat nu alles gewoon zoals het behoord te gaan…

Grt bri

Nou Pluutje, het klopt inderdaad niet hoor… :naughty:

In ieder geval goed om te horen dat dit niet een normale procedure is.

Ilse, blij dat het weer goed gaat! Herken je stress maar al te goed.

Even voor de duidelijkheid, draait de DA op voor de kosten, of jij??

Vind het een rare regeling, en al helemaal als jij zelf voor de kosten opdraait…??



Pluutje; onze Minnie heeft ook 3 dagen opgenomen gelegen. Ik wilde graag langskomen, dit werd mij afgeraden, omdat zij dan waarschijnlijk direct zou gaan hechten aan ons, en weer van slag zou raken…

Vond het niet leuk, maar snap het wel.



dagdag

Hoi





ff ter verduidelijkheid die dierenarts is een arts via het asiel niet mijn eigen dierenarts.



Omdat ik nog (garantie :oops: ) recht op nazorg had moest ik naar die arts ging ervanuit dat iedere dierenarts zijn werk netjes vericht.



Dat zal ie ook wel doen maarja het asiel zal hem maar weinig betalen dus zal hij ook maar weinig doen.



Opzich mag ik niet echt klagen ze hebben alles netjes betaald en heb zelfs de zak voer op kosten van het asiel erbij gekregen.



Maar geloof me als er weer iets is dan ga ik gewoon naar die van mezelf kost wel penning 16 maar dan wordt ik en me beestje wel goed geholpen en direct en wordt mijn kat als volwaardig gezien en niet als asielkat

Wat fijn dat Mika weer thuis is!!! :hug:



Wat ziet hij er schattig uit!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@pebble wrote:

Ilse, blij dat het weer goed gaat! Herken je stress maar al te goed.

Even voor de duidelijkheid, draait de DA op voor de kosten, of jij??

Vind het een rare regeling, en al helemaal als jij zelf voor de kosten opdraait…??



Pluutje; onze Minnie heeft ook 3 dagen opgenomen gelegen. Ik wilde graag langskomen, dit werd mij afgeraden, omdat zij dan waarschijnlijk direct zou gaan hechten aan ons, en weer van slag zou raken…

Vond het niet leuk, maar snap het wel.



dagdag




Heel eerlijk gezegd denk ik dat dit gemakzucht is van de dierenartspraktijk. Het is niet altijd handig om eigenaren bij opnamepatienten te hebben, soms lopen ze in de weg, en soms zijn er dingen waar je liever geen anderen bij hebt. Maar voor de dieren is het juist erg fijn, ze knappen soms sneller op als ze de eigenaar iedere dag even zien!



Hier mogen ze alleen niet komen als er dieren zijn met zeer besmettelijke ziektes.

@ilsederooy wrote:

Hoi





ff ter verduidelijkheid die dierenarts is een arts via het asiel niet mijn eigen dierenarts.



Omdat ik nog (garantie :oops: ) recht op nazorg had moest ik naar die arts ging ervanuit dat iedere dierenarts zijn werk netjes vericht.



Dat zal ie ook wel doen maarja het asiel zal hem maar weinig betalen dus zal hij ook maar weinig doen.



Opzich mag ik niet echt klagen ze hebben alles netjes betaald en heb zelfs de zak voer op kosten van het asiel erbij gekregen.



Maar geloof me als er weer iets is dan ga ik gewoon naar die van mezelf kost wel penning 16 maar dan wordt ik en me beestje wel goed geholpen en direct en wordt mijn kat als volwaardig gezien en niet als asielkat




Ja, dat is dan inderdaad wel een andere situatie!

OOOH wat lekker dat je ukkie weer thuis is.

Ik hoop echt voor je dat hij de 3weken goed door komt en de rest van zijn leven bij je blijft, gezond en wel.

Wie weet als alles goed is gekomen kan hij van het dure voer af en kan hij weer kruimelzuigen :lol:



En je poep probleem is meteen opgelost, das ook wel erg lekker.

Even de Topic omhoog halen hoor! :wink:



Hoe gaat het nu met Mika?

Lukt het met 't speciale dieet en hoe gaat het met zijn buikje?

Hoi jewel



wat lief dat je naar hem vraagt :-*



Kwa dieet gaat het redelijk, merk dat het onmogenlijk is om hem 100% alleen brokken te laten eten. Hij eet toch ook stiekum gevonden restjes van mijn zoontje. Alle kruimeltjes vindt ie :?



Het is zowiezo niet zeker of er wel een allergie is en ik weet het gewoon niet. Kwa buik is er totaal geen verschil.



Maar wel is hij een heel ander katertje geworden naar de opname.

Hij’s harstikke zinnelijk en heeft sinds dien niks meer langs de bakken gedaan :dance:



Hij’s heel erg levendig en druk om de poezen te sarren de hele dag is ie bezig hoe hij de dames op stang kan jagen :lol:



En speelt echt met alles zelfs pluisjes zijn leuk :inlove:



Dus ondanks zijn dikke buik gaat het echt super, dus heb besloten niks te doen kwa advies van de dierenarts om hem met die dikke buik te laten inslapen. zijn buik is niet dikker geworden en hij voelt zich super.



Hier wat foto van hem :inlove: op zijn nieuwe krabpaal

Hoi meis,



Ik kon niet eerder reageren, mijn internet ligt er steeds uit…grrr…

We krijgen een nieuwe modem. Dus nu het even kan plaats ik snel een berichtje hier.



Wat is Mika al groot geworden zeg en wat ziet hij er goed uit :inlove:

Jammer dat zijn dikke buikje er nog steeds is. Ik zal heel hard duimen dat alles goedkomt hoor.

Fijn dat het verder heel goed gaat met hem! :dance: