hoera mika is oke update pag. 3

Hoi



zat ff te twijfelen of ik een part topic voor hem zou openenen maar doe het toch :oops:



Mika is mijn katertje van 5 maandjes.



Hij was met zijn 5 broertjes en zusjes over het hek van het asiel gegooit en boven wonder niet gewond geraakt :evil:



Mika werd met zijn broertjes en zusjes in een pleegegzin verzorgt en woonde sinds 2 maandjes bij ons.



In het pleegezin viel het al op dat mika heel ielig was maar een heel dik buikje had de dierenarts maakt zich ook steeds zorgen en hij werd steeds ontwormt maar zonder resultaat.



Toen mika geent werd weer mijn zorg geuit van is die buik niet iets verkeerds. Maar we moesten het aankijken.

Mika groeide maar niet maar zijn buik wel :?

Dus had afgelopen vrijdag naar het asiel gebelt dat ik me erg zorgen maak mika eet en drink goed maar peopt zo’n 20 keer per dag vaak haalde hij de bak niet eens.



Dus mocht gisteren komen, de dierenarts schrok zich rot en mika werd direct opgenomen. Nu wordt er vandaag een rontgen foto gemaakt als dat niks uitwijst een echo maar dat gebeurd in nijmgen dus moeten weer afwachten waneer hij daar terecht kan en tot die tijd is ie dus daar opgenomen :frowning:



Mis hem eerlijk gezegt heel erg :frowning: stom he hij woont pas 2 maandjes bij ons maar ik mis echt zijn levendigheid en zijn gekroel.



Heb net ff gebelt het was te druk dus mika is nog niet aan de beurt geweest :? Maar hij was erg lief en speelde lief



Ik wilde vragen of jullie mee wilde duimen in de hoop dat mika snel helemaal gezond naar huis mag :pray: :pray: :pray: :pray: :dance:

heey meid ik heb het poesje zelfs vastgehad bij jou …



het is zo`n scheetje :inlove:





dus ik ga zeker voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



:hug:

Och wat en schatje …



Hoop dat diagnose gesteld kan worden!



Beterschap met mika :-*

Tuurlijk duim ik mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en hopelijk is Mika snel gezond en wel weer thuis :pray:

Ook ik ga hard voor je mee :thumbup: :thumbdown: voor je en dat Mika weer snel gezond weer terug bij je mag komen.



heel veel sterkte de komende dagen.



:pray: op een gezonde afloop.

tjemig meid…weet t verhaal nog ja



ben bijzonder benieuwd wat t beestje heeft dan

Ik duim met je mee meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Ik duim mee hoor. Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat Mika er snel bovenop is.

Hier wordt ook met je mee geduimd opdat diagnose kan gesteld worden en Mika genezen kan… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



liefs

Gerda

ps: Mika is zoooooo cute ! :inlove:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

oowww meissie toch… ik zei toen ook al, da’s nie helemaal goed… zo;n opgeblazen buikje… maar had er niks meer van gehoord, dus hoopte dat het over was.



Heel veel sterkte!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:







Wat erg Ilse :frowning:

Ik hoop dat hij snel opknapt, en dat je snel antwoorden krijgt :hug:

Ahhhh wat een schatje…



Tuurlijk ga ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Zal vanavond ook een :kaars: branden…

Dat Mika maar snel gezond weer terug naar huis mag komen…



En het is niet gek hoor dat je Mika mist… Je raakt snel gehecht aan dieren…



Sterkte… :hug:

sterkte met je kleine poezebeest :hug:



Ik heb zelf 4 maandjes een poesje en kan me voorstellen dat je hem erg mist.

ow meiden wat een steum



zit te janken achter de pc :oops:



Weet nog niks, ga rond half 4 nog maar eens bellen denk ik.



Als de rontgen niks uitwijst dan is het afwachten waneer hij in nijmegen terecht kan voor de echo.



Mis hem wel hoor, ben blij als we snel iets horen en dat hij weer gezond naar ons toe kan.

Ben wel blij dat ze nu serieus aan het onderzoeken zijn want maakte al vanaf het begin zorgen om die buik

ohhh arme katje…ilse ik hoop dat alles goed komt met mika.

hier draaien de duimen ook volop :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



…het is wel een scheetje hoor :inlove: met een mooie naam :wink:

Hoi



heb net weer gebeld met de kliniek de ronten wijzen uit dat hij vocht in zijn buikje heeft. Hij moet morgen naar nijmegen voor een echo



Maar het ziet er heel slecht uit, ze begon net ook over fip en gister ook al, als het fip is zullen we hem morgen moeten laten inslapen want het is niet geneesbaar en is heel ernstig voor katten.



Vindt het zo erg we hadden hem pas net en ben zo gek op hem, vindt het zo moeilijk om hem morgen waarschijnlijk te moeten inslapen hij’s nog zo klein :cry:

owjee wat zielig, het is zo’n mooi katertje.

Hopelijk is het geen fip (ik ken het niet trouwens) maar iets onschuldigers en komt jullie schatje gewoon weer thuis.

Ik duim voor jullie!

Ow Ilse, wat erg!!!

Lijkt wel of er hier de laatste tijd alleen maar nare bedichten zijn met onze poezen!!!



Ik hoop echt voor Mika en jullie dat het geen fip is en dat Mika net zoals Simba er weer helemaal bovenop komt.



Kom op meis, niet gaan doemdenken nu eerst de uitslag afwachten.



Voor jou en Mika :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: