hoera mika is oke update pag. 3

mag ik ook vragen wat fip is???

hier de link waarin fip beschreven wordt



http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/FIP/fip.html

pch jeetje wat zielig.

Ons poesje is ook met 10 maanden overleden aan FIP.

Veel sterkte Ilse :hug:

Heel veel sterkte vandaag, ik hoop ook heel hard dat het geen Fip is.

Het is een prachtig katje, en hoe kort of hoelang je ook een beetsje hebt, je hecht je eraan en zoiets is altijd erg. :hug:

heb de afgelopen dagen al veel tranen gelaten, tis nu afwachten tot vanmiddag.



Hij gaat nu vanochtend met een andere arts mee naar nijmegen waar hij een echo zal krijgen en dan is het afwachten.

Ik zou in de middag gebelt worden.



Het lieft ben ik zelf vaker om te vragen hpoe de nacht is geweest zou zo graag even bij hem willen kroelen. Het idee dat ie ergens in een hokje de hele dag moet zitten wachten. Lijkt me ook dat ze hem weinig aandacht kunnen geven de artsen hebben het vaak veelste druk.



Vindt het gewoon een zielig idee :frowning:



ik duim flink dat het toch allemaal zal mee vallen maar stel me er wel op in dat we waarschijnlijk vandaag of morgen afscheid zullen moeten nemen :cry:



De dierenarts zou contact opnemen met zijn broertjes en zusjes want daar waren er ook een aantal die dikke buikjes hadden.

Zou wel vreselijk zijn als mika niet de enige was :frowning:

Ohh meis toch, ik lees dit nu pas…wat erg… :cry:

Oh vreselijk wat zal je een verdriet hebben…



Ik kan me voorstellen dat het een naar idee is dat hij daar in een kooitje zit…oh bah. Ik hoop dat je heel snel naar je schatje kunt gaan. Tuurlijk ben je het liefste bij hem.

Ik ga heel hard duimen voor een wonder… :pray: :pray: :pray:



:hug: , Jewel :-*

had nog ff gebelt en de assistente geeft hem in ieder geval aandacht.



hij had der ook al te pakken hij doet zijn pootjes door de tralies en toen had ie der bij de jas beet :lol:



ze zei dat je goed zag dat er toch iets mis is in zijn buikje , en dat ie binnen enkele uren naar nijmgen gaat en dan weer terug naar rijen komt.



Heb afgesproken wat de uitslag ook zal zijn we zowiezo straksjes daar heen gaan ff kroelen enzo.

klinkt misschien raar hoor, maar krijg je de kosten nu vergoed van het asiel? Ik bedoel, dat dikke buikje had ie toch al een tijdje, en nou hebben een aantal van zijn broertjes en zusjes het ook… ik kan me voorstellen dat het behoorlijk wat geld kost die onderzoeken… Niet dat ik me niet kan voorstellen dat je dat voor je katje over hebt hoor, maar dat is ook een van de redenen dat ik geen huisdier neem…

tjemig ik lees het nu pas …



ik ga ontzettend had duimen voor je kittenbeeb hoor…verdorie zeg :cry:

@mv2kids wrote:

klinkt misschien raar hoor, maar krijg je de kosten nu vergoed van het asiel? Ik bedoel, dat dikke buikje had ie toch al een tijdje, en nou hebben een aantal van zijn broertjes en zusjes het ook… ik kan me voorstellen dat het behoorlijk wat geld kost die onderzoeken… Niet dat ik me niet kan voorstellen dat je dat voor je katje over hebt hoor, maar dat is ook een van de redenen dat ik geen huisdier neem…




Het asiel gaf aan dat ik me daar geen zorgen over moest maken.

Dus daar ga ik wel vanuit.



Ik wil zowiezo geen geld terug voor de adoptie dat was 2 maanden geleden 80 euro. Het asiel was wel op de hoogte van zijn dikke buik maar vermoeden toen nog gewoon wormen dus het is hun schuld ook absoluut niet.



En die 80 euro mis ik nu niet meer en is voor hun weer extra eten voor al die beestjes.



zal zo nog eens bellen naar de dierenarts of daar nog iets duidelijk is kwa kosten

Jeetje wat erg zeg. Ik duim heel hard mee. :cry: :hug: :hug: :hug:

Ilse ik lees dit nu pas.



Ga heel hard duimen dat alles goed komt met Mika. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

En meis…heb je al nieuws… :pray:

ow wat een vreselijek ziekte zeg

Hoi



wilde ff laten weten dat ik nog geen nieuws heb over mika



had rond kwart voor 4 gebelt maar toen wist de asistente niks zegt ze zo bel maar over een paar uurtjes terug :shock:



ik zo , ik wacht al 3 dagen op uitslagen ik ga geen uren wachten.

Dus zei de arts bellen in nijmegen is er nog niet eens een echo gedaan :frowning:



Ik wordt dus over een paar uurtjes terug gebelt maar wordt er wel een beetje moe van hoor.



Kan dus ook vanavond mika niet eens zien want de dierenarts neemt mika vanavond pas laat vanuit nijmegen mee of naar haar eigen huis of naar de kliniek. :frowning:



Wordt er echt zo moe van heb al dagen hoofdpijn en zit in de stress snap niet dat er niet sneller iets duidelijk wordt :cry:

mischien word het tijd om eens met de handen op de tafel te slaan en uitleg eisen? no way dat ze een kat van mij 3 dagen van huis hielden alleen voor onderzoeken… :naughty:

Oh Ilse ik vind het zo rot voor je. Nu weet je nog niks.

Denk aan je en brand een :kaars: voor Mika vanavond. :-*

:pray: :pray: :kaars: :pray: :pray:

Hoi



Echt super goed nieuws kan wel janken van geluk deze keer :dance:



mika heeft een onsteking aan zijn darmpjes vandaar het vocht, dit kan komen door een parasiet of evt. allergie tegen de brokken.



Hij heeft nu antibiotica en krijgt de komende tijd speciaal voer wat ligt verteerbaar is.



En hij mag morgen met ons mee naar huis :dance:

schitterend nieuws meis, echt !

Wat heb jij geduld gehad zeg !!!



:thumbup: :thumbup: :thumbup:



liefs

Gerda