dames ik heb last van voorweeën niet normaal om gek van te worden steeds denk ik ja
o nee toch niet
wie heeft er voorweeen gehad??
en hoelang erna ben je bevallen
hoor dat sommige wel 2 weken voorweeen hebben :roll: :shifty:
bij de jongste had ik een volle week voorweeen tussen de 10 en 30 min het begon op de uitgerekende dag en een week later heeft de vk me gestript maar dat was al bijna niet meer nodig het was in ieder geval niet voor niks geweest de boel was flink verweekt en ik had iets ontsluiting na het strippen ging het hard 6 uurtjes later was ze er :inlove:
had gewoon dat laatste zetje nog nodig
heel veel sterkte hoop dat het snel door zal zetten :hug:
Bij mn vorige twee heb ik beide 3 dagen voorweeen gehad, ook met 2 cm ontsluiting die niet door wilde zetten en heb ook 2x een spuitje gehad om te slapen anders was ik te moe voor het echte werk…
Toen het daarna weer van voor af aan begon hebben ze me geholpen door mn vliezen door te prikken…
Bij nummer 1 en 2 nooit voorweeen gehad.
Bij nummer 3 had ik de nacht voor ze geboren werd voorweeen, waarschijnlijk is ze toen ingedaald.
De volgende ochtend begon het echte werk en is ze in 2 uurtjes geboren :inlove:
Morgen ben ik uitgerekend van nummer 4 en al 2 weken lang steeds voorweeen. voornamenlijk in de nacht maar gelukkig niet iedere nacht. Hopelijk zet het snel door
Hoop wel op minder naweeen dan…
Hier ook bij Joon vanaf week 36 elke avond flinke voorweeën gehad :? SOms wel 2 a 3 uur achter elkaar, ook om de 3 minuten :roll: Heb meerdere keren 's avonds laat in het ziekenhuis aan het CTG gelegen, maar het deed steeds niks Joon zou sowieso al met 38 weken met een ks gehaald worden dus het maakte niet uit. Maar ik mocht geen echte weeën krijgen, vandaar de directe controles steeds :thumbup: Sterkte, maar een schrale troost… met uiterlijk een week of 3 is ze er wel :thumbup: :hug: :inlove: :inlove:
ja maak er maar uiterlijk 4 van :roll:
en dat is niet het ergste hub heeft vanaf 1 okt 2 weken vrij en als ik 2 weken met hem samen ben zonder beeb pfff wat moeten we doen?
ik kan niks zitten we op elkaars lip de hele dag
hopelijk werkt het strippen woensdag
Bianca, ik heb bijna 4 weken voorweeën gehad, waarvan 3 echt heel vervelend en pijnlijk. Ik heb die 3 weken bijna niet meer geslapen. Uiteindelijk heb ik de vk gebeld of ze mij niet nog eens wilde strippen. Ze heeft dat gedaan en 2 uur later lag Aukje al op mijn buik.
@Matsjo wrote:
Bianca, ik heb bijna 4 weken voorweeën gehad, waarvan 3 echt heel vervelend en pijnlijk. Ik heb die 3 weken bijna niet meer geslapen. Uiteindelijk heb ik de vk gebeld of ze mij niet nog eens wilde strippen. Ze heeft dat gedaan en 2 uur later lag Aukje al op mijn buik.
ja ik hop maar dat het snel woensdag is en dat ze wat kan doen en dat het helpt ik slaap wel redelijk maar wordt gewoon gek ervan kan niks doen of het doet zeer lopen enzo
ik doe het wel maar fijn is anders
ik sta het liefst de hele dag onder de douche
Ik heb van 7:00 's morgens tot 22:00 voorweeen gehad, die echt pittig waren en er niet van kon slapen.
Ik werd er knettergek van, ik heb toen om 22:00 de VK laten komen, en ik had toen 0 centimeter ontsluiting, zat zelf zo dicht dat ze me niet eens kon strippen, ze kreeg nog geen vingertopje naar binnen.
Maar om 22:15 kreeg ik mijn 1ste echte wee, en 3 uur later was ze er :inlove:
Gewoon een knuf… hopelijk doet al dat gerommel wat.
Het beste zou je lekker je ding moeten doen als je buik weer aan de wee gaat, afleiding zoeken. Niet erop letten, niet erop wachten, maar dat is zoooo moeilijk!
oef… bij Dave echt veel last gehad… die was al heel vroeg goed ingedaald… met een week of 36 /37 en hij kwam uiteindelijk met 43wk…
bij Jade een weekje of 2 van te voren idd…
zeer pijnlijk… bij beide zelfs de vk erbij gehad… maar dan was er niets aan de hand, tja voorweeën…
BIJ WEEK 36 HELE STERKE VOORWEEEN (DIT WAS HET INDALEN) DAARNA EVEN WEG GEWEEST WAARNA BIJ 37,5 WEEK HET WEER BEGON. iK BEN BIJ 40 WEKEN EN 41 WEKEN GESTRIPT EN HEB RUIM 2 WEKEN MET 1 CM ONTSLUITING GELOPEN.
OOK HEEL VEEL HARDE PIJNLIJKE BUIKEN GEHAD.
MAAR HEB ER NU IETS SUPER MOOIS VOOR TERUG!
SUCSES
Vanaf week 31… hele sterke. (ze deden thank god ook wel iets! (bevallen met 39,4 aan mij heb je dus niks)
nou sweet bevallen met 39,4 is prima overtijd gaan vind ik minder
nou ja morgen naar de vk hopelijk heeft het wat gedaan en kunnen ze makkelijk strippen die afspraak staat gelukkig al en ze hebben met me te doen gelukkig zijn ze allemaal heel lief en niet zo van ja jammer voor je.
erg fijn!!
en dan vraag ik wel of als het niks doet ze het weekend langs willen komen om het nog eens te proberen weet zeker dat ze dat wel willen.
:-*
@Sooki wrote:
Gewoon een knuf… hopelijk doet al dat gerommel wat.
Het beste zou je lekker je ding moeten doen als je buik weer aan de wee gaat, afleiding zoeken. Niet erop letten, niet erop wachten, maar dat is zoooo moeilijk!
dank je wel lieverd
ja soms doet ook zo zeer (vervelend dat ik niks kan doen)
probeer afleiding te zoeken maar dat is dan meestal ooo nog even de wc
oo nog even stofzuigen :oops: :doh:
Ik had voorweeën vanaf het moment dat ik met verlof ging, dat was week 34. Ben bevallen met 40 weken. Wel een turbobevalling, dat is dan (vaak) wel een voordeel van veel voorweeën.
Ik heb 3 weken lang voorweeen gehad, vooral 's nachts waardoor ik niet kon slapen natuurlijk… Was af en toe echt om de 5 minuten en duurde dan een volle minuut. Na die 3 weken was ik het zat en heb gevraagd of ik gestript kon worden (39+5), dat kon want ik bleek al 2cm ontsluiting te hebben. Die voorweeen doen dus zeker wel wat! 11 uur na het strippen was mijn dochter geboren!
Veel succes, het kan opzich dus wel even duren maar kan natuurlijk ook heel snel gaan, dat is bij iedereen weer anders!
ja morgen wordt ik gestript :dance:
hoop dat het helpt :hug:
ja hoop ik ook heb er goed gevoel over bij nikki gestript terwijl eigenlijk nog niet echt kon
ze zei het kan eigenlijk niet maar ik wroet wel beetje en toen die nacht vliezen gebroken
dus nog even geduld en morgen weten we wat het voorwerk gedaan heeft